تبلیغات در Corse-du-Sud فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Corse-du-Sud فرانسه شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

N.

آمریکا گسترش روزافزون Xylella fastidiosa از زمان کشف اولین مورد در 22 ژوئیه 22 در Propriano ، باکتری در جزیره Corsica فرانسه باعث ایجاد نگرانی شده است.

در ماه ژانویه ، دو منطقه تازه آلوده در کمون Monacia-d'Aullène واقع در بخش Corse-du-Sud در کرشیکا جنوبی در حال درمان برای ریشه کن کردن گیاهان آلوده بودند.

در همین رابطه: پوشش کامل شیوع Xylella Fastidiosa در پایان سال 2015 ، 194 مورد عفونت تایید شده در كورسیكا وجود داشت و در پایان ژانویه 2016 ، این تعداد به 233 نفر افزایش یافت.

بیشتر این موارد در جنوب كورسیكا در بخش Corse-du-Sud متمرکز شده است ، جایی كه 222 نفر وجود دارد.

موارد تأیید شده تا به امروز در حالی که Haute-Corse 11 نفر دارد.

  یک منطقه بافر به شعاع 10 کیلومتر (6.

2 مایل) اطراف هر منطقه آلوده باید حفظ شود.

در نتیجه ، 40 درصد جزیره اکنون به عنوان یک منطقه حائل ، مساحت 3,766 کیلومتر مربع (1,454 مایل مربع) مشخص شده است.

همچنین عفونت ها در سرزمین اصلی فرانسه در منطقه Provence-Alpes-Côte d'Azur در جنوب فرانسه مشاهده شده است.

در همین حال ، مقامات دولتی در حال نهایی کردن برنامه جبران خسارت برای کسانی که در نتیجه تخریب گیاهان آلوده به Xf آسیب دیده اند.

این بودجه می تواند برای تأمین هزینه های حفاظت از گیاهان حساس که از صادرات منع شده اند ، استفاده شود.

همچنین یک خط اطلاعات و کمک برای شرکتهایی که نیاز به اطلاعات در مورد اقدامات جبرانی برای شرکتهای با ضرر و زیان دارند ، ایجاد شده است.

Xylella fastidiosa بوده است مقصر ویرانی دهها هزار جریب باغ زیتون در منطقه پولیای ایتالیا.

اقدامات اتحادیه اروپا برای مهار این باکتری تاکنون نتوانسته است از انتشار آن جلوگیری کند.

ما را اغلب بخوانید؟پشتیبــان Olive Oil Times با اشتراک پولی مقالات بیشتر در مورد:  فرانسه, fastidiosa Xylella اکتبر 16 2020 آخرین شیوع Xylella در Puglia همچنان گسترش می یابد مقامات 136 درخت تازه آلوده در Puglia را شناسایی کرده اند.

در میان اکتشافات جدید دو درخت زیتون هزاره در مناطقی که به عنوان منطقه حائل در نظر گرفته شده بود وجود دارد.

اکتبر 12 2020 نشانه هایی از زندگی در میان نخلستان های زیللا-ویران شده پوگلیا کشاورزان در منطقه جنوبی کازارانو در آپولیا - در منطقه قرمز Xylella fastidiosa - با موفقیت زیتون رقم Favolosa را برداشت کردند.

این پیروزی نقشه راهی برای سایر تولیدکنندگان در مناطق آسیب دیده Xf فراهم می کند.

اکتبر 1 2020 شیوع Xylella در منطقه بافر Apulian درختان هزاره را در معرض خطر قرار می دهد مقامات گفتند ، حداقل 50 درخت آلوده به پاتوژن گیاهی کشنده در منطقه حائل Xylella fastidiosa کشف شده اند و برخی از درختان معروف زیتون باستانی منطقه را تهدید می کنند.

سپتامبر 16، 2020 Xylella Fastidiosa وارد منطقه سوم فرانسه می شود مقامات پس از کشف گیاه اسطوخودوس آلوده در یک فروشگاه باغبانی در ایکسیتانی ، پروتکل های مهار را اجرا کرده اند.

منطقه جنوبی حدود یک چهارم تولید روغن زیتون فرانسه را در خود جای داده است.

جهان روغن زیتون سلامتی کسب و کار تولید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map