تبلیغات در مرکز فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مرکز فرانسه شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه بازی » رپورتاژ آگهی سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موسسه آموزش زبان حافظ قرن ارتباطات موسسه زبان های خارجی حافظ یکی از مطرح ترین آموزشگاه های زبان است و در حال حاضر اين آموزشگاه با بهره گيري از اساتيد مجرب و كارآزموده درحد بين المللي امور آموزشی را انجام مي دهد.

موسسه زبان هاي خارجي حافظ با چند مركز و با در اختيار داشتن بيش از 100 نفر نيروي اداري وآموزشي  و سابقه آموزشي طولاني آموزش زبان انگلیسی و با ارائه سيستمي منحصر به فرد براي سطوح متفاوت توانسته است طيف گسترده ای از علاقه مندان به زبانهای ( انگليسي –آلماني –روسي –فرانسه -ترکی استانبولی-  ايتاليايي – اسپانیولی – عربی ) و در دوره های كاربردی زبان را به این مركز جلب كند.

موسسه تحت مديريت و نظارت افرادی كه خود از اساتيد دانشگاه بوده و تجربه ای طولاني در امر تدريس دارند مي باشد.

تمامي كتب و برنامه آموزشي منطبق با اطلاعات روز دنيا می باشد.

اين موسسه همچنين در راستاي برگزاري دوره هاي كاركنان دولت مجوز سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور را به شماره  1803/198157دريافت نموده است.

موسسه زبان های خارجی حافظ موفق به در یافت  گواهينامه ISO  آموزشی شده است .

خدمات آموزشگاه حافظ : زبان انگلیسی آموزش آنلاین زبان های بین المللی برگذاری آزمون های بین المللی ارائه کلاس های تخصصی برای شرکت در آزمون های بین المللی نمودی دیگر از جلب رضایت شماست.

برگذاری کلاس های ویژه ارائه دوره های ویژه در راستای آموزش زبان نظیر نامه نگاری، نقد فیلم، ترجمه تخصصی، خوشنویسی و … از امتیازات ویژه موسسه می باشد.

مهمترین ویژگی های موسسه زبان حافظ : تنوع سطوح آموزش دوره های آموزش زبان خارجه از سطح کودکان تا بزرگسال توسط موسسه ارائه می گردد.

کتاب های به روز هر دوره آموزشی توسط مدیران با تجربه هدایت می شود که مسئول انتخاب کتاب های به روز و منطبق بر استاندارد های بین المللی می باشند.

گواهینامه ISO موسسه موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 در سیستم اجرایی خود گردیده است.

محیط امن برای فرزندان شما دو مرکز مجزا برای پسران و دختران و نظارت دقیق بر حضور و غیاب زبان آموزان و در جریان قرار دادن خانواده ها در صورت غیبت از خدمات آموزشی ما هستند.

برای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان به سایت hafez-li.

ir مراجعه کنید.

تجربه‌ی لمس سلاح بتمنی که در رویداد Future State شاهدش خواهیم بود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map