تبلیغات در Alpes-de-Haute-Provence فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Alpes-de-Haute-Provence فرانسه شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اروپا خشکسالی طولانی در بخش فرانسوی Alpes-de-Haute-Provence برداشت زیتون را که به تازگی در منطقه آغاز شده است تهدید می کند.

خشکسالی طولانی مدت در دپارتمان Alpes-de-Haute-Provence فرانسه ، محصول زیتون تازه آغاز شده در منطقه را تهدید می کند.

منطقه جنوب شرقی فرانسه با مدت طولانی تجربه شده است خشکی، با 70 درصد سطح رطوبت خاک.

بارش در بیشتر سال 2016 کمتر از حد متوسط ​​بوده و در برخی مناطق اقدامات صرفه جویی در مصرف آب اعمال شده است.

در همین رابطه: پوشش کامل برداشت زیتون 2016/2017 اگرچه درختان زیتون می توانند در برابر شرایط خشکسالی مقاومت کنند ، اما کمبود طولانی مدت آب بر میوه زیتون تأثیر می گذارد زیرا درخت بخشی از محصول خود را می ریزد تا بتواند زنده بماند.

​"درختان نیز تحت تأثیر یک فصل بهار سرد قرار گرفته اند که مراحل گلدهی و گرده افشانی را به تأخیر می اندازد.

"اولیویه Nasles ، رئیس انجمن بین المللی زیتون (Afidol) فرانسه به پروونس Provence.

​"امسال زیتون کمتری وجود دارد: ما احتمالاً 3500 تا 4000 تن روغن زیتون دریافت خواهیم کرد ، در مقایسه با 5600 تنی که در سال گذشته داشتیم .

.

.

" تولیدکنندگان زیتون در بخش همسایه Vaucluse ، که باران نیز در آن بسیار کم بوده است ، از سرنوشت مشابهی برخوردار هستند.

​"از ژانویه ، ما فقط 300 میلی متر باران داشته ایم که کمتر از نصف متوسط ​​است.

"، اریک ماتیو ، رئیس GOV ، گروهی از پرورش دهندگان زیتون در ووکلوس ، اشاره کرد.

​"برخلاف سال گذشته که محصول رکوردی از 700 تن روغن تولید کرد ، تولیدکنندگان در اینجا انتظار برداشت خوبی ندارند.

"  ماتیو تخمین می زند که در Vaucluse ، عملکرد امسال حداکثر به 300 تن برسد: ​"حتی در نخلستان های قدیمی که آبیاری نمی شوند زیتون چیده نمی شود ، در حالی که در بقیه زیتون ها بسیار کوچک هستند یا اصلاً وجود ندارند.

" تولیدکنندگانی که دارند سیستم های آبیاری در جای خود ، انتظار یک برداشت طبیعی را دارند.

اما در مقایسه با محصول سپر سال گذشته ، تولید کنندگان زیتون در جنوب فرانسه در بهترین حالت با یک محصول متوسط ​​و متوسط ​​روبرو هستند.

ما را اغلب بخوانید؟پشتیبــان Olive Oil Times با اشتراک پولی مقالات بیشتر در مورد:  2016 برداشت زیتون, خشکی, فرانسه دسامبر 18، 2020 تولید جهانی روغن زیتون به پایین ترین سطح چهار ساله رسیده است تونس ، ایتالیا ، پرتغال و الجزایر بیشترین کاهش تولید را تجربه کردند.

بازده کم در بیشتر نقاط جهان با برداشت سپر در اسپانیا و سال خوب در مراکش تا حدی جبران شد.

دسامبر 18، 2020 عملکرد کالیفرنیا کمتر از میزان پیش بینی شده خواهد بود آب و هوا و COVID-19 محصول بسیاری از تولیدكنندگان را هنگام ورود به سال خارج از سال پیچیده می كنند ، اما طبق گزارشات كیفیت به مراتب بالاتر است.

دسامبر 14، 2020 افراط و تفریط همه گیر و هوا در ترکیه ترکیبی از سال است آب و هوای بد بهاری و چالش های لجستیکی باعث شده که انتظار می رود سال سختی باشد ، حتی بدتر شود.

دسامبر 8، 2020 تولید کنندگان به دنبال PDO در کاستیا و لئون هستند PDO جدید Aceite del Tiétar 6,000 پرورش دهنده در استان آویلا را که بیشتر تولید در کاستیا و لئون را بر عهده دارد تحت پوشش قرار می دهد.

جهان روغن زیتون سلامتی کسب و کار تولید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map