تبلیغات سایت حكاكي فلزات قيمتي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت حكاكي فلزات قيمتي شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شنبه تا چهارشنبه - 8:00 تا 17:00 در این مقاله به معرفی خدمات حکاکی پارسیان صنعت حک گستر خواهیم پرداخت.

امید است تا انتها مارا همراهی بفرمایید.

سر فصلهای این مقاله : 1- خدمات حکاکی 2-بهترین مرکز خدمات حکاکی 3-ارائه خدمات حکاکی با کیفیت بالا 4-تنوع بالا در خدمات حکاکی 5-قیمت حکاکی روی فلز 6-حکاکی روی فلز در این زمان 7-حکاکی لیزرفلزی و غیر فلزی 8-ماندگاری دائمی حکاکی فلزات 9-حکاکی لیزری ارزان خدمات حکاکی روی فلز به دلایل مختلفی در محیط های صنعتی و تبلیغاتی کاربرد دارد و برای انجام آن شیوه های متفاوتی ارائه شده است.

به طوریکه خدمات حکاکی لیزری، ضربه ای، رول مارکینگ و استفاده از دستگاه های CNC برای سطوح فلزی و غیرفلزی توسط مراکز مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

با توجه به هزینه بر بودن فرآیند حکاکی و اهمیت بسیار زیادی کیفیت کار، برای انتخاب بهترین مرکز خدمات حکاکی روی فلز لازم است چند مساله مهم مد نظر قرار گرفته شود.

حک گستر؛ یکی از بهترین مراکز خدمات حکاکی لیزری روی فلز می باشد که در ادامه به بررسی نکات مهم در این حوزه می پردازد و شما را با خدمات متنوع این مجموعه آشنا می سازد.

کنده کاری روی سطوح فلزی و غیر فلزی در تیراژ بالا نیاز به سرعت عمل زیادی داشته و در عین حال نمی توان از ظرافت و کیفیت کار چشم پوشی نمود.

با توجه به سختی سطوح و زمان بر بودن حکاکی با دست، در بخش های صنعتی و تولیدی به سمت تجهیزاتی گرایش پیدا شده است که خدمات حکاکی را با لیزر و برنامه ریزی کامپیوتری ارائه می دهند.

از جمله دستگاه های بسیار با کیفیت در این زمینه می توان به حکاکی با لیزر اشاره نمود.

این دستگاه ها که در حالت کلی به دو گروه فایبر و co2 تقسیم میشوند، کاربردهای متفاوتی داشته و جنس سطحی که حکاکی روی آن انجام میشود با هم فرق دارد.

به عبارت دیگر، خدمات حکاکی روی سطوح فلزی بسیار مقاوم را می توان با دستگاه های حکاکی لیزری فایبر ارائه داده و دستگاه های co2 بیشتر برای سطوح غیر فلزی مورد استفاده قرار میگیرد.

از مهم ترین مزایا و دلایلی که اغلب کارگاه های صنعتی به استفاده از دستگاه های لیزری برای کنده کاری روی سطوح گرایش پیدا کرده اند می توان به موارد زیر اشاره نمود: در اهمیت زیاد خدمات حکاکی هیچ جای شکی نیست و در دنیای مدرن و مخصوصا مساله برندینگ این صنعت از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است.

برای بهره مندی از بهترین خدمات در این زمینه لازم است چند نکته مهم مد نظر قرار گیرد که عبارتند از: برای بهره مندی از خدمات حکاکی و دستگاه ها و تجهیزات متعدد در این زمینه، کافیست با گروه حک گستر همراه باشید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که حکاکی لیزری روی فلز و سایر سطوح رواج پیدا کرد، هویت دادن به قطعات و زیباتر کردن آنها می باشد.

به طوریکه در حال حاضر از خدمات حکاکی در صنعت طلاسازی نیز استفاده شده و زیبایی و ظرافت را با هم تلفیق می کند.

به همین خاطر باید بتوانید مرکزی را برای خدمات حکاکی لیزری انتخاب کنید که چند ویژگی مهم داشته باشند که عبارتند از: مراکز و افراد زیادی هستند که خدمات حکاکی را به شیوه های مختلف لیزری، ضربه ای و غیره بر روی سطوح فلزی و غیرفلزی ارائه می دهند.

اما تعداد محدودی از مراکز و افراد هستند که می توانند کار را با کیفیت بالا انجام دهند.

کیفیت حکاکی روی فلز به عوامل مختلفی بستگی دارد که تجربه و تسلط به حکاکی، آشنایی با ویژگی های سطوح مختلف و استفاده از ابزارآلات و دستگاه های حرفه ای از جمله این موارد هستند.

به عبارت دیگر، بهترین مرکز خدمات حکاکی روی فلز باید بتواند حکاکی را با ظرافت بسیار بالا و کاملا حرفه ای انجام دهد تا نتیجه مطلوبی از آن دریافت کنید.

با توجه به نیاز صنعت برش و کنده کاری و حکاکی روی سطوح فلزی مختلفی با دستگاه های لیزری انجام میشود.

به عنوان مثال ممکن است در حوزه فعالیت شما نیاز به استفاده از خدمات حکاکی لیزر آلومینیوم، طلا، نقره، آهن، فولاد، چدن، برنج، مس و حکاکی لیزر استیل باشد.

در این شرایط بهتر است گزینه هایی را برای حکاکی انتخاب کنید که از تجهیزات و تجربه کافی برای برش دادن و حکاکی روی این سطوح برخوردار باشند.

قیمت حکاکی لیزری روی فلز با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین میشود.

جنس سطح، ابعاد و نوع طرح و لیزری یا ضربه ای بودن دستگاه و تیراژ سفارش از جمله این موارد می باشند.

به همین خاطر است که قیمت خدمات حکاکی در مراکز مختلف با هم متفاوت بوده و در برخی بسیار گران یا ارزان هستند.

بهترین مرکز خدمات حکاکی روی فلز با دستگاه های لیزری و غیره باید بتواند تناسب خوبی میان کیفیت و قیمت خدمات خود برقرار کند.

مدت زمان مورد نیاز برای حکاکی روی فلزات با توجه به نوع طرح، شیوه حکاکی، جنس سطوح و همچنین تیراژ سفارش تعیین میشود.

از دیگر عوامل بسیار مهم در مدت زمان ارائه سفارش حکاکی، تعداد دستگاه های موجود در مرکز خدمات حکاکی می باشد.

با توجه به اینکه تیم های حرفه ای و با سابقه تعداد دستگاه ها و تجهیزات بیشتری را در مجموعه فعالیت های خود مورد استفاده قرار می دهند، در نتیجه در مدت زمان کوتاه امکان ارائه حکاکی لیزری روی فلزات را فراهم می کنند.

علیرغم وجود روش های متنوع برای حکاکی روی فلزات، استفاده از نیروی لیزر بیشترین کاربرد را در این زمینه دارد.

حکاکی لیرزی به چند دلیل مهم طرفداران زیادی دارد که از مهم ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود: دستگاه های حکاکی لیزری در دو نوع فایبر و co2 تولید و عرضه میشوند که هر یک برای سطوح مختلفی کاربرد دارند.

به طوریکه برای حکاکی لیزری فلزات می توان از دستگاه های فایبر استفاده نمود و برای سطوح غیرفلزی مانند چوب و سنگ دستگاه های لیزر co2  مناسب می باشند.

دستگاه حکاکلی لیزری فایبر این امکان را فراهم می کند تا بر روی سطوح فلزی از قبیل فولاد، استیل، طلا، نقره، برنج، مس و چدن و غیره طرح هایی با عمق زیاد را ایجاد نمود.

البته لازم به ذکر است که تنوع دستگاه های لیزر حکاکی بسیار زیاد می باشد و می توان آنها را بر اساس منبع لیزر، ثابت یا پرتابل و متریال مورد استفاده در گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود.

به عنوان مثال، دستگاه لیزر حکاکی لامپی یکی از نسل های قدیمی تر از دستگاه های لیزر می باشد که کیفیت، کارایی و طول عمر آن کمتر از نوع فایبر بوده و مراکز حرفه ای خدمات حکاکی اغلب لیزر فایبر را انتخاب می کنند.

مجموعه حک گستر از این گروه تجهیزات برای ارائه خدمات حکاکی لیزری پلاک روی سطوح مختلف فلزی استفاده می کند که کیفیت بسیار مطلوبی دارند.

از دیگر ویژگی های بسیار مناسب حکاکی لیزری روی فلزات می توان به ماندگاری بالا و همیشگی طرح اشاره نمود.

این گروه از تجهیزات با اشعه برش های عمیقی را روی سطح فلزات ایجاد نموده و به همین خاطر ماندگاری آنها دائمی خواهد بود.

همچنین لازم است بدانید که به علت عدم تماس دستگاه با سطح فلز، خروجی این کار بسیار تمیز بوده و کیفیت آن نیز بالا می باشد.

نسل های جدید دستگاه حکاکی لیزری در مقایسه با قابلیت های متعدد و دقت و ظرافت بسیار بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

علاوه براین، سرعت عمل بسیار بالایی در ارائه خدمات حکاکی داشته و در نهایت این ویژگی ها باعث میشوند تا قیمت حکاکی لیزری روی فلزات گران نباشد.

گروه صنعتی حک گستر که از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های حکاکی روی فلزات از قبیل دستگاه حکاکی سوزنی ضربه ای، لیزری و حکاکی با CNC می باشد، در مجموعه فعالیت های خود ارائه خدمات حکاکی را قرار داده است.

به منظور آشنایی با خدمات حکاکی لیزری روی فلزات این مجموعه می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

شرکت پارسیان صنت حک گستر سازنده دستگاهای مانند: دستگاه حکاکی، حک فلز، دستگاه تگ کابل، حک سوزنی، دستگاه مارک زنی فلزات، دستگاه لیزر فایبر و ….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت پارسیان صنعت حک گستر گسترش محصولات و بالا بردن کیفت همه جانبه اصلی ترین برنامه ما برای آینده است.

تولید بازه گسترده تری از ماشین آلات و افزایش توانایی آنها نصبت به محصولات موجود در بازار، ما را توانمند تر ازهمیشه خواهد کرد، محصولاتی که نه تنها در ایران بلکه در مواردی حتی در جهان تک بوده و مورد مشابهی ندارد و به راحتی میتوانند بازار را شگفت زده کنند.

آدرس : تهران - کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص کرج - بلوار وردآورد خیابان دولابی کوچه کارگر - پلاک ۸ شماره های تماس : تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت برای پارسیان صنعت حک گستر محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map