تبلیغات سایت لحیم کاری فلزات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت لحیم کاری فلزات حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر بخواهید دو قطعه‌ فلز را به هم متصل کنید احتمالا از جوشکاری یا نهایتا لحیم کاری بهره می‌برید و بسته به بزرگی و ظرافت کار هر یک را می‌‌توان انتخاب کرد.

هردو این فرایندها شامل اعمال حرارت است که می‌‌تواند منجر به آسیب به قطعات مخصوصا اجزای الکترونیکی یا ایجاد انفجار به ویژه در مورد لوله‌ها می‌‌شود.

بر این اساس پژوهشگران استفاده از چسب فلزی را پیشنهاد داده‌اند.

مشکل بزرگ آسیب به قطعات مخصوصا اجزای الکترونیکی یا ایجاد انفجار در مورد لحیم یا جوشکاری باعث شده است که پژوهشگران دانشگاه بوستون به فکر ارائه‌ی راه حلی برای آن بیافتند و روش پیشنهادی آن‌ها استفاده از چسبی است که می‌‌تواند دو فلز را در دمای اتاق به هم پیوند دهد.

این تیم که به سرپرستی پروفسور هنچن هوانگ روی نانومیله‌های میکروسکوپی با هسته‌ی فلز کار می‌‌کنند که برخی از آن‌ها با فلز ایندیوم و برخی دیگر با فلز گالیم پوشش داده شده‌اند.

در ابتدا باید سطح دو جسمی که قرار است به هم متصل شوند را به وسیله‌ی این نانومیله‌ها پرداخت کرد و پس از آن لایه‌ای از نانومیله‌های پوشش داده شده از ایندیم را روی یک سطح و لایه‌ای دیگر از نانومیله‌های پوشش داده شده با گالیم را روی سطح دیگر پوشش داد.

در هر دو سطح این نانولوله‌ها، روی سطح می‌‌ایستند و ساختاری مشابه شانه را پدید می‌‌آورند.

وقتی که این دو سطح شانه مانند در برابر همدیگر قرار می‌‌گیرند، تمامی این دندانه‌های کوچک درون هم فرو می‌‌روند و به یکدیگر گیر می‌‌کنند.

این سازوکار درهم فرورفتن و درگیر شدن را خودتان می‌‌توانید با درهم قرار دادن دو شانه امتحان کنید.

وقتی این دندانه‌های اینیومی و گالیمی در تماس با همدیگر قرار می‌‌گیرند به شکل مایعی در می‌‌آیند که در واکنش با هسته‌ی میله‌ها سخت شده و ماده‌ی جامد بسیار مستحکمی را شکل می‌‌دهند که می‌‌تواند با خواص استحکام جوش یا لحیم برابری کند.

افزون بر این، چسب MesoGlue بر خلاف نمونه‌های مشابه پلیمری‌اش رسانای الکتریسیته و گرما است و می‌‌تواند در برابر دماهای بالا نیز دوام بیاورد.

مهم‌تر از اینها، این چسب نسبت به رطوبت یا آب نیز کاملا مقاوم است و برای عملکرد مناسب نیز نیاز به اعمال فشار چندانی ندارد.

از کاربردهای این چسب جدید می‌‌توان به کاربرد وسیع آن در صنعت الکترونیک اشاره کرد که برای نمونه هم اکنون می‌‌توان آن را به سادگی جایگزین روغن‌های حرارتی، لحیم‌ها یا حتی چسب‌های رسانای کنونی کرد.

از کاربردهای دیگر این محصول فوق العاده نیز می‌‌توان به کاربرد جهت چسباندن لوله‌ها، سلول‌های خورشیدی و اجزای ابزارهای الکترونیکی همچون تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها نام برد.

این محصول هم اکنون در حال سپری کردن دوره‌ی توسعه‌ی تجاری در شرکتی به نام خود محصول MesoGlue است و توسعه دهندگان آن در حال کار روی فرم آن برای تبدیل به شکل مایعی با قابلیت استفاده مشابه چسب‌های معمولی یا اپوکسی‌ها هستند تا بتوان از این محصول به ساده‌ترین شکل ممکن بهره برد.

جزییات این پژوهش در نشریه علمی Advanced Materials & Processes به چاپ رسیده است ضمن اینکه شما می‌‌توانید در ویدیوی زیر بیشتر با این محصول آشنا شوید.

دانلود ویدیو لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید تولید و توسعه نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

سرورهای زومیت توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map