تبلیغات سایت درجه بندي و بسته بندي چاي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت درجه بندي و بسته بندي چاي کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طرح تولید بذر پیاز پیاز متعلق به خانواده Liliaceae بوده ، یک محصول فصل خنک ' محسوب می شود و یک گیاه دوساله علفی می باشد.

برگ ها به شکل.

.

.

طرح تولید لنز طبی و رنگی لنز چشم یک لایه پلاستیکی یا ژلاتینی خاص است که حالت انعطاف پذیری دارد و به صورت یک کلاه یا روپوش بر روی قرنیه.

.

.

طرح تولید نیمکت و سایبان خورشیدی وقتی که شما در یک خیابان منتظر هستید و یا وقتی می خواهید در پارکی استراحت کنید ، به دنبال یک نشیمن و یا.

.

.

طرح آهار زنی نخ هنگام بافت پارچه نخهای تار از بین چشمهای میل میلک- لامل - شانه و بعضی از نخهای عبور در معرض سایش و کشیدگی قرار می گیرد.

.

.

.

طرح تکثیر و پرورش ماهی سوکلا سوکلا با نام علمی Rachycentron canadum از رسته سوف ماهی شکلان perciformes می باشد.

سوکلا تنها گونه در خانواده Rachycentridae می باشد.

در میان.

.

.

هیچ موردی اینجا یافت نشد.

دوباره سعی کنید؟ درباره مهندسین مشاور پارس رابین پارس رابین در سال 1387 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران تأسیس گردید.

ارائه ایده‌های سرمایه گذاری، مطالعه و استراتژی بازار، تدوین طرح‌های توجیهی و امکان سنجی، مشاوره جهت اخذ تسهیلات، تأمین ماشین آلات و اجرای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی از جمله فعالیتهایی است که در پارس رابین انجام می‌شوند.

در واقع پارس رابین تلاش کرده است تا در همه مراحل مختلف فرآیند سرمایه گذاری از ایده تا اجرا در کنار سرمایه گذاران و کارآفرینان، پشتیبان آنان باشد.

حضور در مجامع علمی و تخصصی، اخذ گواهینامه‌های معتبر و انجام پروژه‌های متنوع در زمینه‌های مشاوره‌ای نشان دهنده شایستگی‌های پارس رابین است.

کارآفرین برتر حوزه خدمات سال 1398 عضو انجمن شرکتهای مشاور سرمایه گذاری و نظارت طرحها عضو کلینیک صنعت شرکت شهرک های صنعتی پروانه فنی و مهندسی از وزارت صمت مجوز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور   شنبه تا چهارشنبه 8 تا 15 پاسخگوی شما هستیم شماره تماس دفتر مرکزی: 09121442355 - 056، 09121442355 - 056 شماره تماس دفتر تهران: 09121442355 - 021 شماره هوشمند مشاوره: 09121442355 ایـطرح را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: استفاده از مطالب ایطرح فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت مهندسین مشاور پارس رابین (ایطرح) می باشد.

1399-1384© ایطرح عاشق ایران و رشد و شکوفایی ایران است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map