تبلیغات سایت فعاليتهاي بسته بندي هدايا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت فعاليتهاي بسته بندي هدايا حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تمامی شرکت‌ها و تجارت‌ها فارغ از اینکه کوچک باشند یا بزرگ دنبال یک هدف هستند و آن هدف چیزی نیست جز جذب مشتری و بیشتر دیده شدن و این مهم تحقق نخواهد یافت جز تبلیغات و بازاریابی.

چیزی که تبلیغات برای شرکت شما به ارمغان می‌آورد یکی جذب مشتری و دیگری بقای مشتریان جذب شده است.

روش‌های زیادی وجود دارد اما یکی از مؤثرترین روش‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند خودکار مدیریتی، لوازم تحریر تبلیغاتی و… می‌باشد.

امروزه تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست.

ماندگاری یک تجارت در ذهن مخاطب با دادن هدایای تبلیغاتی تثبیت می شود.

ماندگاری برند در ذهن مخاطب باعث می شود تعداد مشتریان وفادار افزایش پیدا کند و در نهایت یک کسب و کار به موفقیت نزدیک تر شود.

داشتن مشتریان وفادار قسمت بزرگی از فروش شما را شامل می شود.

یک مشتری با داشتن یک خاطره خوش از دریافت هدیه تبلیغاتی از جانب شما، می تواند شما را به چندین مشتری دیگر نیز معرفی کند.

خرید هدایای تبلیغاتی خاص و دادن این نوع هدیه تبلیغاتی به مخاطب سبب ماندن در حافظه ایشان می شود.

در فروشگاه مدیر گیفت خاص ترین هدایای تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و با بهترین قیمت آن را دریافت کنید.

با ارائه هدیه تبلیغاتی خاص به مخاطبین خود پیشرفت کسب و کارتان را تضمین کنید.

در دنیای تجارت امروز استفاده از روش های مختلف تبلیغات برای گسترش کسب و کار بسیار مرسوم می باشد.

در این بین شاید دریافت یک هدیه تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، ست رومیزی تبلیغاتی و… توسط کاربر بهترین احساس ذهنی را در مخاطب به وجود آورد.

هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر نسبت به بسیاری از روش های تبلیغ بسیار ثمر بخش است، چراکه مخاطب را با خود همراه می کند و در ضمیر ناخودآگاه وی خاطره خوش دریافت یک هدیه تبلیغاتی همیشه باقی خواهد ماند.

از طرفی دریافت هدایای تبلیغاتی از جانب مخاطب سبب وفاداری به شما می شود، این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه ارزان قیمت نیز محتمل است و نیازی به دادن هدایای تبلیغاتی گران قیمت و خاص نیست.

قیمت های رقابتی فروش های ویژه حراجی ها تخفیف های شگفت انگیز مشاوره، فروش، ثبت و پیگیری سفارش جوابگویی در ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 پنجشنبه ها تا 14 در ساعت غیر کاری پاسخگویی از طریق شبکه اجتماعی ( تلگرام / واتساپ ) تولید، چاپ و تحویل فوری برای سفارشات دارای محدودیت زمان طراحی، تولید و چاپ ست های تبلیغاتی با محتویات سفارشی و محصولات اختصاصی شما بر اساس نظر سنجی انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی (PPAI)، بیش از 83 درصد مخاطبین در کسب و کار های مختلف با دریافت هدایای تبلیغاتی تمایل بیشتری به استفاده مجدد از خدمات شرکت مذکور یا خرید از آن دارند.

این نشان از اهمیت بالای این تبلیغات در برندینگ و فروش شرکت و کسب و کار شماست.

پس توصیه میکنیم در اصرع وقت نسبت به استفاده از هدیه تبلیغاتی را در دستور کار و برنامه تبلیغاتی خود قرار دهید.

صنایع غذایی، ساخت و ساز، مشاوره بازاریابی، مشاغل استارتاپی، لباس فروشی و یا هر شغلی دیگر، شما هر شغلی داشته باشید به تبلیغات و بازاریابی فروش نیاز دارید، یکی از ابزارهای تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی است که با نشان تجاری، لوگو و شعار شما می‌تواند مزین شود و حتی تلفن و آدرس و ایمیل و غیره شما نیز روی آن درج شود و در قالب یک هدیه تبلیغاتی ارزان در ذهن مشتری ماندگار می ماند.

این سامانه با ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد، می تتوانید هدایای تبلیغاتی خاص و زیبا را در فروشگاه مشاهده کنید و از بین آن ها مناسب ترین را برای مشتریان وفادار خودتان انتخاب کنید.

با توجه به اینکه دادن هدایای تبلیغاتی در معرفی برند بسیار موثر و کارآمد می باشد، از آن به عنوان بهترین ابزار برای برندینگ نیز یاد می شود.

توضیح ساده تر هدیه تبلیغاتی این است که نام یا لوگوی تجاری شما بر روی وسیله یا اجسام پرکاربرد روزانه مشتریانتان حک می شود و ایشان به طور مستمر با نام و نشان تجاری شما برخورد داشته و باعث ماندگاری نام شما در ذهن مخاطب می شود.

همانطور که پیشتر هم گفتییم انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما بستگی به نوع تجارت شما و پرسونای مخاطب دارد.

از این رو بهتر است برای شناخت این مهم با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید تا در این خصوص به شما راهنمایی های لازم داده شود.

انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای یک کسب و کار میتواند مهمترین عامل در وفادار سازی مشتریان باشد.

در صورتی نوع هدیه تبلیغاتی درست انتخاب شده باشد می تواند در این مهم نقش بسزایی داشته باشد.

شما می توانید با توجه به یک خصوصیت مناسب از تمامی مخاطبین کسب و کار خود و چلشنی اندکی خلاقیت می توانید به تاثیر گذاری مطلوبی بر ذهن مخاطب برسید.

زیرا همانطور که می دانید ارائه هدایای تبلیغاتی خلاق باعث هیجان مشتریان شده و به یادآوری شما توسط مخازبین بسیار کمک می کند.

گاهی با دادن یک هدیه تبلیغاتی ارزان و با قیمت مناسب نیز می توان به موفقیت های لازم در دادن هدیه تبلیغاتی رسید.

در واقع بین لوکس بودن یا کارا بودن یک هدیه تبلیغاتی بهتر است آن را که کارایی بیشتری دارد انتخاب کنیم.

چراکه هدیه تبلیغاتی در صورت استفاده مکرر توسط کاربر در ذهن او ماندگار می شود.

ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب چاپ تامپو بر روی خودکار، ساعت، لیوان و … چاپ سیلک اسکرین بر روی انواع سطوح پارچه ای ساک های دستی و آفتابگیر ماشین و … برش انواع MDF، پلکسی، چرم، ابر، فوم … برش و حک طرح و نقش ‌های ظریف و پیچیده با کیفیت، سرعت، دقت و ظرافت بالا حکاکی بر روی کلیه سطوح حک طرح ‌دلخواه شما روی انواع هدایای تبلیغاتی خودکار، جاکلیدی، فلش، پاور بانک و … چاپ رنگی بر روی سطوح تخت رنگ یووی برای ماندگاری بیشتر چاپ روی فلش کارتی، پاور بانک و … خودکار تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی خاص و نفیس لیوان تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی مدیریتی سایر هدایای تبلیغاتی کلمه کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map