تبلیغات سایت لوازم آرایشگاهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت لوازم آرایشگاهی کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خرید پنل اس ام اس » اصول بازاریابی پیامکی » بهترین روش تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی ایران رتبه دوم مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه را دارد!!! این جمله یعنی بازار هدف و مخاطبین صنف فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار وسیع است، پس با اطلاع و علم کامل از روش های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می توان سود قابل توجهی از این شغل بدست آورد.

اگر شما هم در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارید و می خواهید فروش خود را چند برابر کنید با ما همراه باشید تا با دانستن روش های تبلیغات موثر برای فروشگاههای لوازم بهداشتی و آرایشی با هزینه تبلیغات کمتر سود بیشتری کسب کنید.

یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی، از دید مدیران بازاریابی تبلیغات پیامکی هدفمند است.

سوال: حتما با خود فکر می کنید که مگر می شود با پیامک برای فروشگاه لوازم بهداشتی آرایشی تبلیغ کرد، آن هم الان که خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند؟ پاسخ : بله.

نه تنها تبلیغات با پیامک امکان پذیر است بلکه اگر به صورت صحیح انجام شود اس ام اس مارکتینگ جز بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی برای صنف لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می آید.

در ادامه روش صحیح اس ام اس مارکتینگ برای حوزه آرایشی و بهداشتی را توضیح می دهیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه حتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید.

روش های مختلفی برای تبلیغات پیامکی وجود دارد که می توانید با تهیه یک پنل اس ام اس از این روش ها به راحتی استفاده کنید.

پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس با ارائه انواع روش های تبلیغات پیامکی و قابلیت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست به شما کمک می کند که بیشترین بازخورد را از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه دریافت کنید.

با تهیه یک پنل اس ام اس می توانید از روش های مختلف ارسال پیامک انبوه که در ادامه عنوان می شود استفاده کنید: اگر بازار هدف شما فقط خانم ها و یا آقایان هستند می توانید از قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت استفاده کنید.

اگر مخاطب فروش عمده بعضی از محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی شما آرایشگاهها و یا سایر فروشگاههای لوازم آرایشی بهداشتی در سراسر کشور هستند، می توانید با استفاده از ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف به اصناف مورد نظر پیامک ارسال کنید.

(اگر در کنار حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه خدمات آرایشی و پیرایشی نیز فعالیت دارید پیشنهاد می کنم مقاله روش های تبلیغاتی برای آرایشگاهها را مطالعه کنید.

) از آنجایی که معمولا افراد ساکن در نزدیکی فروشگاه شما مخاطبین فروشگاه لوازم آرایشی شما هستند، می توانید از روش های ارسال پیامک به تفکیک محله، ارسال پیامک به تفکیک کدپستی، ارسال پیامک از روی نقشه و یا حتی ارسال پیامک به تفکیک کدپستی و جنسیت با هم استفاده کنید.

یکی دیگر از روش های تبیلغات پیامکی استفاده از ارسال پیامک صوتی است که با گوشی مخاطبین تماس گرفته می شود و صدای ضبط شده شما پخش می شود.

روش ها مختلف تبلیغات پیامکی که در حوزه فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی می تواند کاربردی باشد را عنوان کردیم اما کاربرد پنل اس ام اس تنها به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خلاصه نمی شود.

در زمینه مشتری مداری و ارتباط با مشتری نیز از سامانه پیامک می توانید استفاده کنید  که در ادامه توضیح می دهیم.

مطمعنا افرادی که یکبار به فروشگاه شما مراجعه و خرید کرده اند، امکان اینکه مجدد از شما خرید کنند بسیار بالاتر از افرادی است که تاکنون شما را نمی شناسند.

پس اگر قصد ارسال پیامک هدفمند دارید بانک شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید.

جمع آوری بانک شماره موبایل مشتریان می تواند به روش های مختلفی مانند استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل و یا استفاده از قابلیت عضویت در باشگاه مشتریان سامانه پیامکی انجام شود.

در واقع شما با استفاده از یک خط اختصاصی پیامکی می توانید از مشتریان خود بخواهید که با ارسال کلمه کلیدی مشخصی به خط اختصاصی شما از تخفیف ها و آفرهای فروشگاه شما باخبر شوند و به این صورت بانک شماره موبایل مشتریان خود را در دفترچه تلفن سامانه پیامک خود جمع آوری می کنید.

پیش نیاز استفاده از قابلیت باشگاه مشتریان تهیه یک پنل اس ام اس می باشد.

اگر میخواهید درباره پنل اس ام اس اطلاعات بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می کنم مقاله پنل اس ام اس چیست را مطالعه کنید.

سوال: اصلا چه کسی متن پیامک تبلیغاتی را می خواند؟ هیچکس! پاسخ: اگر فکر می کنید کسی پیامک تبلیغاتی را نمیخواند کاملا در اشتباه هستید! آمار نشان می دهد که 95 درصد پیامک های تبلیغاتی دیده می شوند.

خوانده شدن و یا نشدن پیامک تبلیغاتی رابطه مستقیمی با متن اس ام اس تبلیغاتی شما دارد.

اگر متن پیامک را جذاب بنویسید نه تنها خوانده می شود بلکه مخاطب پیامک را به دیگر دوستان و آشنایان خود نیز ارسال می کند و کاملا رایگان برای شما تبلیغات می کند.

مردم به طور طبیعی به پیشنهادهایی که به آنها علاقمند هستند جذب می شود.

به عنوان مثال اگر کسب و کار لوازم آرایشی خود را دارید، باید بتوانید پیشنهاد خاصی را در قالب متن پیامک قرار دهید و برای مخاطبین ارسال کنید تا در صورت راغب بودن مشتری و در صورت نیاز بتوانید بلافاصله با پیشنهاد تخفیف به آن ها انگیزه خرید بدهید.

ما در مقاله ای جداگانه نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی را به طور مفصل توضیح داده ایم.

پیشنهاد می کند این مقاله را  مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی و با استفاده از چند تکنیک ساده تبلیغاتی هدفمند متن های تبلیغاتی جذابی بنویسید.

ارسال پیامک فقط یکی از قابلیت های پنل اس ام اس می باشد.

شما با تهیه یک پنل اس ام اس می توانید از قابلیت هایی مانند نظرسنجی، قرعه کشی و مسابقه، ارسال پیامک تبریک تولد و … بهره مند شوید.

درادامه نمونه متن های تبلیغاتی برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی آورده شده است: منحصر به فرد باش! زیبا باش! سالم باش! با معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی هفت قلم ………………………………………………………… می توانی بیشتر انتظار داشته باشی اما کمتر پرداخت کنی با فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آنسه ********021 ………………………………………………………… به صورتتان روح ببخشید.

با معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه لوزام آرایشی و بهداشتی گیسو ………………………………………………………… هر روز تازه تر می شویید با لوازم آرایشی و بهداشتی اسکار ********021 در کنار تبلیغات پیامکی روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای بازاریابی و فروش بیشتر از این روش ها استفاده کنید.

اگر هنوز هم سوالی درباره بازاریابی و تبلیغات برای فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی خود دارید می توانید با کارشناسان فروش شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 09121442355-021 تماس بگیرید.

کسب‌وکارهای اینترنتی برای افزایش مشتریان خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند و یکی از .

.

.

بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های زود بازده برای جذب مشتری به شمار می‌رود.

به .

.

.

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات و کاربرد پنل اس ام اس برای .

.

.

نام و نام خانوادگی شما ایمیل شما موبایل شما دیدگاه شما با سلام برای معرفی کسب و کارم میخوام تبلیغات پیامکی انجام بدم ایا پیام هاتون به شماره های مسدود شده هم ارسال میشن؟ سلام علیرضا عزیز یک راهکار ارسال پیام صوتی است و راهکار دیگر ارسال پیامک انبوه با شماره سیمکارت می باشد.

لطفا در خصوص این مورد با شرکت تماس بگیرید تا همکاران من بتوانند به شما بر اساس نیازتان راهنمای کاملتری داشته باشند.

موفق باشید… میزبان صدای گرمتان هستیم.

.

.

برای اطلاع از مقالات، جشنواره‌ها و اخبار سامانه پیامک ایمیل خود را ثبت کنید.

تشکر بابت ثبت نام شما پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.

.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت زرین ارتباطات آسیا می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map