تبلیغات سایت لوازم عقد و عروسي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت لوازم عقد و عروسي در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه > سفره عقد > خرید مراسم عقد | (لیست خرید مراسم عقد) | برای مراسم عقد چه باید خرید؟ خرید کردن از شیرین ترین فعالیت ها برای اغلب خانم ها به شمار می رود.

در امر ازدواج و عروسی هم مثل هر شروع دیگری ، نیازهایی برای انسان ها تعریف می شود.

نیازهایی  که افراد در کنار هم به رفع آن ها می پردازند.

خرید های عقد و عروسی از دیرباز بین ما ایرانیان رواج داشته است.

خرید هایی که بیشترشان یادگاری از گذشتگان ما هستند و اگر به تاریخچه ی آنها دقت کنیم؛ قطعا به اهمیت آنها و دلیل وجودشان پی خواهیم برد.

  در گذشته، بسیاری از مردم ما، جزو طبقات متوسط و پایین جامعه به شمار می رفتند.

رفاه نسبی برای مردم، در توانایی خرید اقلام ضروری تعریف می شد و  برای خرید بسیاری از لوازم، اصلا حس نیازی وجود نداشت.

لباس های نو برای اعضای خانواده، سالی یک بار خریداری می شد، لوازم لوکس، لوازم آرایشی و بهداشتی، صرفا مخصوص تازه عروس ها بود.

بنابراین، رسم بر این قرار بود که لوازم آرایشی، لباس های لوکس و مجلسی، طلاجات و بسیاری از اقلام دیگر، در موقع عقد و عروسی از جانب خانواده ی داماد برای عروس خریداری شود.

پس خرید این لوازم، صرفا هدیه ای بود برای نوعروس تا در منزل خود از این وسایل استفاده کند.

اما با تغییر سبک زندگی، رفاه عمومی مردم جامعه بالاتر رفت.

همچنین بسیاری از عادت ها به فراموشی سپرده شدند و در مسیر زندگی افراد هم تغییرات فاحشی به وجود آمد.

دختران جوان با حضور و فعالیت در  اجتماع احساس نیاز به وسایلی را تجربه کردند که در نسل های قبل وجود نداشت.

دختران امروزی، اغلب حسرت داشتن لباس و لوازم لوکسی که در قدیم برای تازه عروس ها خریداری می شد را  در دل ندارند.

استفاده از عطرها، لوارم آرایشی و بهداشتی، لباس های شیک و مد روز، به امری همه گیر در جامعه تبدیل شده است و بیشتر عروس خانم ها، در هنگام خرید عقد و عروسی احساس نیاز برای بیشتر لوازم را ندارند.

اما این رسم کهن هنوز به قوت خود باقی مانده است و خانواده ها برای اجرای آن اصرار می ورزند.

برای همین تصمیم گرفته شد تا در طی این یادداشت، لیست جامعی از این خرید ها را تهیه شود تا دسترسی برای عروس و داماد های جوان آسان تر شود.

  لوازمی که بر عهده ی آقا داماد است: 1- قرآن و جانماز 2- سرویس طلا 3- حلقه 4- ساعت 5- آینه و شمعدان 6- لباس عقد و نامزدی 7- لوازم آرایش(کرم پودر، پن کیک، مداد ابرو، ریمل، رژ گونه، رژ مایع و جامد در رنگ های مختلف، لاک در رنگ های مختلف، سایه، ژل مو، فرمژه، مرطوب کننده، تافت، مام، دئودرانت، برس و شانه) 8- عطر و ادکلن 9- لباس مجلسی یا پارچه 10-مانتو، روسری 11-کفش و کیف 12-چادر مشکی و مجلسی 13-سشوار و اُپیلیدی 14- حوله ی حمام 15- چمدان 16-لباس خواب و لباس زیر 1- جانماز 2- کت و شلوار 3- ست کمربند و کیف 4- پیراهن دامادی 5- کفش 6- حلقه 7- ساعت 8- ریش تراش(ست افترشیو، کیف اصلاح و لوازم جانبی، برس و شانه) 9- لباس خواب و لباس زیر 10-حوله 11-چمدان گاهی فکر میکنم این رسمای مسخره عذابمون میده.

خواستگاراومده و خیلی پسرخوبیه.

من پدر ندارم.

مادرمم درآمدی نداره جز بازنشستگیه پدرم که دو تومنه.

.

موندم چجوری جهیزیه جور کنم خانواده پسرهم پرتوقع.

الان که لیست عقدروهم میبینم حلقه به کنار اونو میتونم ولی موندم چجوری پول کت وشلوارو دیگه جورکنم.

خدایا چراباید زندگیمون اینجوری باشه غصشو نخور عزیزدلم خدا بزرگه، کم کم جمع میکنی ناشکریم توکارت نباشه ک خدا قهرش میگیره خیلی هسن ک اصلا با ۲۰۰تومنم کلاهشونو میندازن هوا پس تو ک باید شکرشو بکنی ومادرتم هیچوقت راضی نمیشه دختر دست گلشو دسته خالی بفرسه خونه بخت بجا این حرفا خودت ازهمین الان جمعش کن کم کم لوازم بگیر عب نداره ک نقدم نداشتی کامل، قسطی میگیری.

ب قول شاعر قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود خودتونم کم پر توقع نیستین بقیه این چیزا میخواین سرویس طلا نمیبینی کت و شلوار میبینی یه یکی بیخیال شی اونم کل بیخیال میشه تو توقع داری همه چی به جاش باشه ولی پسر خوب اونی که هیچی نخواد نکنه خواستگارو رد کنی.

اصلا این کارو نکن .

خدا بزرگه آییی عزیزم درکت میکنم من پدر دارم ولی حقوقش بزور یکو خورده ایه خیلی شرایط بدیه تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است | 1396 © AROOS.

CO

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map