دوره آموزش سئو حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با دوره آموزش  سئو حرفه ای کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوره جامع آموزش سئو، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات سئو و برگرفته از دانش و تجربه تیم سیماگرست.

در پایان دوره سئو شما تمامی استانداردها و تکنیک‌های حرفه‌ای را فرا می‌گیرید.

آژانس خلاقیت سیماگر با برگزاری بیش از 100 کارگاه تخصصی در حوزه آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ؛ به عنوان معتبرترین آکادمی تخصصی در این حوزه شناخته میشود.

گواهی ارایه شده از طرف سیماگر مورد تایید برندهای معتبر و فعال در حوزه کسب و کارهای اینترنتی ایران است.

در دوره جامع سئو تکنیک های تخصصی و آموزش های حرفه ای ارائه میشود ولی به این معنا نیست که درک آنها برای افراد تازه کار یا کم تجربه دشوار است.

مسیر آموزش با مثال های کاربردی و ساختار استاندارد طراحی شده است که درک آن را برای شما ساده میکند.

اگر تجربه و دانش کافی در حوزه سئو و تولید محتوا ندارید پیشنهاد میکنیم پیش از شرکت در این دوره کتاب سئو برای همیشه را به صورت رایگان دانلود کرده و به دقت مطالعه نمایید.

به طور حتم بله، حتی اگر شما به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه سئو فعالیت میکنید شرکت در این دوره برای شما ارزشمند خواهد بود.

هرچقدر که سطح علمی ما در یک حوزه بالاتر باشد پیدا کردن نکات و آموزش های جدید ارزش بیشتری خواهد داشت.

بررسی نظرات شرکت کنندگان پیشین و زمینه و سابقه کاری آنها گواهی براین موضوع است.

ممکن است شما به واسطه شرکت در دوره های دیگر و یا مطالعه و تجربه شخصی بخش های زیادی از مباحث مطرح شده را از پیش بدانید.

ولی آنچه ارزش این دوره را دو چندان میکند ارائه تجربیات و مثال های واقعی در طول آموزش است.

علاوه براین دوره جامع سئو به گونه ای طراحی شده که کلیه اطلاعات و آموزه های قبلی شما را به یک جمع بندی اصولی و کاربردی تبدیل میکند و هر ابهامی که در ذهن شما وجود داشته برطرف میشود.

در هر یک از این 5 کارگاه مباحثی مستقل ارائه میشود و هیچ یک از آنها پیش نیاز شرکت در دیگری نیست.

ممکن است به فراخور تجربه و دانش خود یک یا چند کارگاه از این دوره برای شما مناسب باشد.

پیشنهاد سیماگر برای شروع کارگاه استراتژی سئو و تولید محتوا است ولی با توجه به اینکه طی بازه زمانی 6 هفته هر 5 کارگاه برگزار میشوند میتوانید برای شروع، نزدیک ترین کارگاه به برگزاری را انتخاب کنید.

بله، تعامل میان شما و مدرس دوره یکی از مهمترین عوامل افزایش کیفیت کارگاه و بهره گیری از آن است.

هر زمان که در طول ارائه سوالی برای شما ایجاد شود میتوانید مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت کنید.

علاوه براین در پایان هر جلسه فرصت سوال و جواب برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

بله، پس از ثبت نام در اولین کارگاه یک پروفایل شخصی برای شما ایجاد میشود که میتوانید اطلاعات کاربری، تصویر و معرفی کوتاهی از خود را در آن قرار دهید.

با شرکت در هر کارگاه صفحه شخصی شما به روزرسانی شده و گواهی شرکت در همان کارگاه به صورت آنلاین ایجاد میشود.

برای هر گواهی یک آدرس اختصاصی ایجاد میشود که میتوانید با دیگران به اشتراک گذاشته و یا در رزومه خود به آن ارجاع دهید.

کارگاه های تخصصی دوره هیولای سئو به صورت مستمر برگزار میشوند، شما میتوانید متناسب با برنامه زمانی خود در هریک از آنها ثبت نام کنید.

اگر شرایط شرکت در کارگاه به صورت حضوری را ندارید به صفحه دوره غیرحضوری سئو مراجعه کنید.

این کارگاه در 2 جلسه آنلاین برگزار می‌شود امین اسماعیلی هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و مدیر فنی آژانس خلاقیت سیماگر.

از سال 91 تمرکز خود را بر روی مباحث روز سئو و طراحی سایت قرار داده و پس از کسب تجربه و دانش ارزشمند تصمیم گرفتم تا ثمره آن را با دیگران به اشتراک بگذارم.

همکاری با شتاب دهنده های آواتک، دیموند، فینووا، هاردتک، فردوسی و ارتباط مستقیم با استارت آپ های موفقی همچون مانیشن، بوتیک، هنری، نوار، لامینور و … به من آموخته است که هرچه بیشتر دانش خود را عرضه کنی اشتیاق بالاتری برای یادگیری خواهی داشت.

رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند، تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل نیست.

در این کارگاه 4 ساعته کلیه تکنیک های لینک سازی داخلی، خرید بک لینک، رپورتاژ آگهی و فعالیت در شبکه های اجتماعی را می آموزیم.

سلام.

روز بخیر.

در این آموزش جامع ، راجع به سئوی فروشگاه اینترنتی هم صحبت میشه ؟ سلام دوست عزیز اصول و استانداردهای سئو برای سایت فروشگاهی و شرکتی تفاوتی نمیکند.

در این دوره نگاهی جامع و کاربردی به مفاهیم و تکنیک های سئو داریم و برای هر سایتی قابل استفاده است.

سلام.

وقت بخیر بنده تقریبا 2 روز هست که با کلیت سئو آشنا شدم.

از کجا و با چی بایستی شروع کنم؟ لطفا اگه امکانش هست بهم بگید من گام به گام برم جلو و اگه قراره با کتاب شروع کنم باید از کدوم جلد شروع کنم؟ ممنون سلام دوست عزیز پیشنهاد میکنیم در اولین گام با کتاب سئو برای همیشه شروع کنید و پس از اون ویدئوهای رایگان در بخش فیلم آموزش سئو را مشاهده کنید سلام وقت شما بخیر من از کد اسکیما برای ویدیو های خودم استفاده کردم.

برخی از ویدیو های من ایندکس شده و در گوگل نمایش داده میشه و رتبه های اول رو گرفته برخی از ویدیو ها داخل گوگل نمایش داده نمی شده.

با این وجود که مقاله صفحه اول هست، اما ویدیوی آن در بخش Video گوگل نمایش داده نمیشه.

علت چیه؟ سلام دوست عزیز نمایش ویدئو یا هرمدل دیگری از نشانه گذاری به دو بخش اصلی مرتبط است، اول رعایت استانداردهای نشانه گذاری و پس از آن تصمیم و تایید گوگل برای نمایش.

شما میتوانید از صحت کدنویسی این بخش مطمئن شوید ولی الزامی برای نمایش توسط گوگل وجود ندارد.

سلام وقت بخیر.

دوره‌های غیر حضوری از نظر کیفیت تا چه اندازه با دوره‌های حضوریتون تفاوت دارن؟ من تعریف دوره‌های حضوریتون رو خیلی شنیده بودم، اما می‌ترسم الان اینهمه هزینه دوره جامع غیر حضوری رو بدم و کیفیتش مثل دوره‌های حضوری نباشه! دیگه دوره حضوری برگزار نمی‌کنید؟؟ و اینکه الان برای این دوره‌های غیرحضوری، اگه یه قسمتش آپدیت بشه باز باید هزینه کنیم تا بتونیم ازشون استفاده کنیم؟ سلام دوست عزیز دوره‌های غیرخضوری در واقع ویدئو ضبظ شده از کارگاه‌های آنلاین و حضوری هستند در نتیجه هیچ تفاوتی از نظر محتوا و ارائه ندارند.

در سری جدید دوره‌های که در سال 99 در حال برگزاری هستند کیفیت ویدئو و فیلم برداری هم‌زمان از مدرس نیز انجام می‌شود تا بالاترین کیفیت آموزش را به شما عزیزان ارائه کنیم.

نمونه‌ای از این ویدئو را می‌توانید در صفحه کارگاه تدوین استراتژی سئو مشاهده کنید.

با توجه به شرایط قرنطینه و همه گیری کرونا بعید است که تا پایان سال امکان برگزاری دوره‌های حضوری را داشته باشیم.

هر زمان آپدیت جدیدی برای دوره‌های خریداری شده ارائه شود شما نیز بدون پرداخت هزینه به آن دسترسی خواهید داشت.

در این سالها مورد اعتماد مراکز معتبر آموزشی و فعالان حوزه کسب و کار بوده ایم.

اولین نفری باشید که اخبار آکادمی و مقالات تخصصی را دریافت میکند آکادمی سیماگر با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.

آکادمی سیماگر / دوره آموزشی / دوره جامع سئو آموزش، اولین قدم در مسیر موفقیت است سلام، شادی فراهانی هستم.

به شما کمک می‌کنم که متناسب با تجربه و نیاز خود کارگاه مناسب را انتخاب کنید.

از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map