سئو سایت آب کاری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت آب کاری کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به همراه تخفیف ویژه مخصوص اعضا انجمن طراحی و پیاده سازی انواع وبسایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی و .

.

.

  سئو، بهینه سازی و افزایش رتبه وبسایت شما در گوگل ثبت آدرس شما در گوگل مپ، ویز(Waze) و سایر نرم افزار های مسیریاب طراحی گرافیکی محصولات وخدمات شما برای بیشتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی ارائه پنل پیامکی رایگان مخصوص اعضای انجمن (امکان ارسال پیامک به صورت نامحدود)  ردیف طراحی سایت شامل ساخت یک وب سایت شرکتی به همراه صفحه درباره ما، صفحه محصولات و خدمات، قابلیت اخبار و مقالات و فرم ساز پیشرفته به همراه فعال سازی گزارش بازدید وب سایت است.

بهینه سازی سایت شامل تست Mobile-Friendly و Page-Speed است.

دامنه و هاست برای سال اول رایگان و در سال های بعدی با توجه به تعرفه موجود در وب سایت تمدید می‌شود.

طراحی ست اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ و پاکت نامه است.

هزینه پنل پیامکی برای سال اول رایگان و برای سال‌های بعد طبق تعرفه موجود در وب سایت تمدید می‌شود.

شماره اختصاصی در پنل پیامکی برای دریافت پیامک مشمول هزینه جداگانه است.

با استفاده از این سرویس شما میتوانید به صورت نامحدود پیامک تبلیغاتی با پیش شماره اختصاصی ارسال کنید.

این سرویس ویژگی های منحصر به فردی دارد مانند : اراسال پیامک سفید (ارسال پیامک به شماره هایی که پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند)، قابلیت ارسال پیامک بر اساس صنف، قابلیت ارسال پیامک از روی دکل های مخابراتی هر منطقه و .

.

.

همچنین شما میتوانید به تعداد نامحدودی شماره تلفن اختصاصی برای ارسال پیامک ثبت کنید و به صورت نامحدود به ارسال پیامک بپردازید.

امروز کاربران فضای مجازی بسیار بیشتر از قبل شده اند و این روند روز به روز درحال رشد میباشد.

شما میتوانید با داشتن یک وبسایت در اینترنت توجه طیف گسترده ای از کاربران با سلایق متنوع را به خود جلب کنید و کسب و کار خود را به راحتی تبلیغ کنید.

این پروسه معمولا بین 6 تا 9 ماه طول میکشد.

البته مواردی نیز در تسریع این روند دخالت دارند مانند تولید محتوا، نوشتن مقاله برای وبسایت، ارائه محتوای آموزشی و .

.

.

شما به راحتی میتوانید با استفاده از این سرویس دامنه مورد نظر خود را بررسی کنید بررسی دامنه ما صنعت شما را به خوبی میشناسیم.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map