سئو سایت ورزش آبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت ورزش آبی شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با توجه به اینکه بحث صحبت در مورد سایت های بزرگ و پربازدید همواره از سوی کاربران سیماگر بسیار مطرح می گردد برآن شدم تا برخی از سایت های متفاوت ایران را کم کم مورد بررسی قرار دهم تا هم شما دوستان عزیزم با تیترهای اصلی بررسی سئو یک سایت آشنا شوید و هم کمی از مدیران سایت های بزرگ گلایه کنم که چرا از سئو در ایران خیلی کم استقبال می شود.

به عنوان اولین سایت ، ورزش 3 را انتخاب کردم چرا که این سایت در این تاریخ رتبه 4 الکسا ایران را دارا می باشد و پربازدیدترین سایت ایرانی محسوب می شود (اگر در ذهنتان این سوال پیش آمد ، پس بلاگفا که 3 است چه جایگاهی دارد باید یادآور شوم بلاگفا سیستم بلاگ دهی است و کلا داستان متفاوتی دارد) تاریخ تحلیل : 4 شهریور 1393 اطلاعات آماری رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 305 رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 4 پیج رنک گوگل : 5 امتیاز سئو جهانی : 81% تعداد بک لینک : حدود 9757 لینک عمر دامنه : حدودا سه سال و شش ماه قبل محل سرور : ایران رتبه محتوای بی ارزش : 18.

50% که عالی است میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 8.

54 که عالی است میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 11 دقیقه که عالی است میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 1554 میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 15183 میزان محبوبیت تویتر : حدودا 815 اطلاعات تحلیلی – جالب است که این سایت در آدرس http://www.

varzesh3.

com/sitemap.

xml که مربوط به سایت مپ آن می شود دارای ارور می باشد ! – در بحث کدنویسی قالب متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h یا استفاده نشده است و یا نادرست استفاده شده است.

– محتوای موجود در تگ keywords بسیار خوب هستند ولی تعداد آن ها کمی زیاد است.

– محتوای موجود در تگ description بسیار ضعیف هستند و اصلا بهینه سازی نشده اند.

– کلمات کلیدی که در مطالب این سایت اخیرا استفاده میشود اکثرا ناصحیح انتخاب می شوند.

– آدرس های مطالب این سایت تقریبا 20% بهینه هستند و بسیاری از نکات آدرسی دهی بهینه که از سوی خود گوگل به آن اشاره شده در این سایت رعایت نشده است ! – چیدمان تبلیغات عالی است و کاملا مورد تایید است.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی بسیار بسیار ضعیف است.

– این سایت بر اساس اطلاعات دوستان عزیزم قبلا بر اساس دامین football3 در تلویزیون تبلیغ می شده است که البته مدت هاست که حتی ریدایرکت هم نمی شود و نمی توان گقت تاثیری بر سئو این سایت داشته است اما قطعا بر الکسای آن تاثیرگذار بوده است.

اگر بنده خودم را جای شما بگذارم این سوال برایم پیش می آید که با این وضعیت بد سئو چگونه این سایت در رتبه 4 الکسا سروری می کند و این همه بازدیدکننده دارد ؟ باید عرض کنم اولا سه فاکتور تاثیرگذار Bounce Rate ، Daily Pageviews per Visitor و Daily Time on Site در سایت ورزش 3 در وضعیت عالی به سر می برند که این خود در گوگل تاثیر دارد (البته به این فکر کنید که اگر سایر فاکتورها هم خوب بودند چه می شــــــــــــــــــــــد؟!!!) ثانیا این سایت تنها حدود 18% ورودی هایش از گوگل است و همچنین باید اشاره کرد که اکثر بازدیدکنندگان این سایت ثابت هستند و هر روز بارها به این سایت سر می زنند تا جدیدترین اخبار مربوط به دنیای ورزش که اکثر آن ها را هم خود تیم محتوای ورزش 3 تولید می کنند را مشاهده کنند.

در کل باید بگویم اگر ورزش 3 امتیاز سئوی خوبی داشت واقعا ابرقدرتی بی رقیب می شد … اما متاسفانه به نظر می رسد مدیران این سایت امر بسیار مهم سئو سایت را یا فراموش کرده اند و یا برایشان ارزشی ندارد !!!! به زودی به سایت هایی خواهیم رسید که علاوه بر ورودی ثابت بالا ورودی زیادی هم از گوگل دارند و آنجا از تفاوت سود آن سایت ها با ورزش 3 سخن خواهم گفت.

به امید کشوری پر از سایت های سئو شده ! _____________________________ لطفا توجه فرمایید : لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

باسلام خیلی جالب بود سپاسگذارم فقط یه سوال، اگر سایت ورزش 3 در زمینه سئو هم توجه کافی داشته باشد چه تاثیری در این سایت بطور ملموس مشاهده می شود؟ (تاثیرات عملی سئو مدنظرم هستش)؟ با سلام.

در مقاله به این سوال شما جواب داده شده است دوست عزیزم سلام مجدد دقیق تر خوندم متوجه شدم سپاس فراوان این سایت رو فرت و فرت دارن توی تلویزیون تبلیغ میکنن ! غیر از این اگر بود جای تعجب داشت … با سلام.

لطفا بفرمایید کجا تبلیغ می کنند که ما هم آن تبلیغات را ببینیم.

ممنونم دوست عزیز این سایت که شما دارید تحلیلش می کنید قبلا اسمش فوتبال 3 بود و در برنامه فوتبال برتر قبلا دائم سایت رو نشون می داد و تبلیغش رو می کرد وگرنه این سایت حرفی برای گفتن نداشت.

با سلام.

اولا دوست عزیز با توجه به علاقه بنده به فوتبال و 12 سال فعالیت در وب باید خدمتتون عرض کنم این سایت هیچ ربطی به فوتبال 3 ندارد.

ثانیا لطفا کمی دقت کنید در نظر دادن ! بر فرض محال هم که این دو سایت یکی باشند تبلیغات برای یک دامین دیگر چگونه روی یک دامین دیگر تاثیر می گذارد ؟!! ممنونم از نظر کارشناسانتون دوست عزیز معذرت می خوام اگر باعث ناراحتی شما شدم ولی من کاملا با دقت کامنت گذاشتم دامنه قبلی این سایت وقتی عوض شد به دامنه جدید ریدایرکت شد اینو می تونید از این آدرس ببینید.

https://web.

archive.

org/web/20110306105516/http://www.

football3.

ir/ من اصلا خودمو کارشناس نمی دونم فقط به عنوان فردی که از گوگل به سایت شما وارد شدم خواستم نظرمو در مورد مطالبتون بگم بازم عذرخواهی می کنم اگر بی احترامی به کسی کردم به امید موفقیت هرچه بیشتر شما خدا نگهدار.

سلام چه جالب تشکر یک مشکلی که این سایت های بزرگ مثل ورزش 3 و دیجیکالا و من داریم فقط نقشه سایت نیست شما اگر به فید سایت هم نگاه کنید ارور دریافت میکنید منم دقیقا همین مشکل رو دارم که فید هم خرابه.

تمام افزونه ها رو پاک کردم و قالب رو عوض کردم خلاصه همه کار کردم ولی درست نشد شما نمیدونید که مشکل از کجاست ؟ با سلام.

این مشکل را باید به یک کدنویس بدهید تا رفع کند.

به قالب و پلاگین های دیگر هیچ ربطی ندارد.

اگر از پلاگین yoast استفاده می کنید یک بار بخش ساخت سایت مپ را پاک کنید و دوباره ایجاد کنید سلام، دوستای عزیزم توجه کنین که محبوبیت گوگل پلاس این سایت خیلی بالاست.

آینده ازآن گوگل پلاسه.

روی گوگل پلاس سایتتون کار کنین.

خیلی تاثر گذاره.

با سلام.

بنده حرف شما را تایید نمیکنم.

انتخاب با کاربران است ! سلام در مورد این جمله بیشتر توضیح بدین : در بحث کدنویسی قالب متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h یا استفاده نشده است و یا نادرست استفاده شده است.

با سلام.

استفاده از این تگ های معرفی شده توسط خود گوگل جهت ارزشگذاری بر روی عناوین موجود در صفحه از اهمیت خاصی برخوردار است.

سلام.

ممنون بابت مطلب مفیدتون.

یه سوال خارج از این بحث داشتم که اگر نامرتبط دونستید جواب ندید: سوالم اینه که یکی از فاکتورهایی که گوگل بر اساس اون به یک سایت ارزش می ده میزان تولید محتوای اون سایته و در مقابل به سایتهای کپی کار نمره منفی میده.

حالا سوال اینجاست که این همه سایت خبری که کارشون صرفا کپی کردن اخبار از چند خبرگزاری و انتشار اون تو سایتشون هست چطور ارزش دهی میشن.

مثلا سایت های خبری با رتبه بالا هم تو ایران داریم که این کار رو انجام میدن ولی رتبه خوبی هم دارن.

مجددا ممنون با سلام.

دوست عزیزم بنده به این سوال در قسمت تحلیل سایت های خبری مثل سایت خبرگزاری فارس پاسخ داده ام با عرض سلام و خسته نباشید .

تاثیر نوع طراحی اینگونه سایت ها چطوریه؟منظورم این سادگی بسیار زیاد سایت های رتبه بالای ایرانه با سلام.

متاسفانه سایت های برتر مجبورند ساده باشند ! چرا که طراحی حرفه ای هنوز برای همه ایرانی ها جا نیافتاده است سایت ورزش 3 تو الکسا رتبه ی واقیش 2 هستش چون 1.

2 گوگل و یا هو هستند میتونی تو خود سایت الکسا تو بخش سایت های ایران ببینی.

ب نوعی هم میشه گفت بزرگترین و برترین سایت ایران.

اما به تازگی الکسای این سایت تو جهان خیلی کم شده اینو هم باید ب مدیران ورزش 3 گزارش بدیم.

خود مدیریت ورزش 3 میدونه این مسئله رو.

اتفاقا مدیریت این سایت یعنی آقای شاملو با بنده تماس گرفتند من باب بحث سئو و ….

یکی از دلایل کاهش بازدید این سایت راه اندازی سایت اختصاصی شبکه سه در عرصه خبررسانی ورزشی است کاملا درسته! با سلام خارج از موضوع لطفا سایت بنده تازه شروع بکار شده را تحلیل نمایید ممنون میشم سلام.

ورزش سه یه سایت تخصصی محسوب میشه و من به شخصه طرفدارش نیستم بعلاوه که خوانایی لازم رو برای کاربر نداره! خیلی ممنون از اطلاعات خوبی که به ما میدین.

من تقریبا هر روز به سایتتون سر میزنم و مطالبتونو می خوانم.

موفق باشین.

درود بر شما امیدوارم همواره مقالات ما در کسب و کار شما تاثیرگذار باشد از دید w3c این سایت ورزش3 کلی خطا تو کدهای html داره مثل منسوخ شدن تگ td تو جداول که ازش کلی تو سایت استفاده شده سایت ورزش 3 به خاطر تبلیغات برند شده و بازدید و ورودی زیادی بدست آورده اما از نظر بحث تخصصی سئو به نظرم متوسطه.

تبلیغات خیلی موثره!!!! سلام متشکرم از بررسی و تحلیلی که انجام دادید.

کاش سایت ورزش 3 برای موبایل هم بهینه میشد.

در موبایل خیلی خیلی غیر استاندارده و خیلی سخت میشه روی لینک ها کلیک کرد چرا با وجود اینکه گوگل ssl براش اهمیت داره و تحدید کرده تا ماه اکتبر حتما مجازات میکنه ، همچین سایتهای بزرگی رعایتش نکردن؟ و سوال بعدی اینه که این افت شدید بعضی از وبسایتها از 31 شهریور ، فقط بخاطر شروع شدن مدارس هست ، یا دلایل دیگه ای هم داره؟ درود هرگز گوگل تاکید نکرده که مجازات میکند! همواره در پاییز ورودی یک سری خاص از سایت ها کم می شود تا اواخر این ماه سایت های رزرو هتل هم بررسی کنید جالبه! آمار بازدید سایت ورزش 3 در روز چند نفر هستش؟ اصلا از جایی میشه فهمید اینو یا تخمین زد؟ برای یک کمپین میخوام تبلیغ بدم بهشون، خیلی ضروریه درود.

اجازه نداریم دقیقش رو بگیم.

از الکسا میشه تخمین زد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود باهم تا اوج فاصله ای نداریم! خراسان رضوی - مشهد - سیدرضی 34 6 419 619 0912 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map