سئو سایت آموزش کامپیوتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت آموزش کامپیوتر شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان490,000 مدرس: سعید حکیمی نیا نوع محصول: دانلودی به جرات می‌توان گفت سئو مهمترین علم در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که با یادگیری اصولی آن، می‌توانیم میزان فروش و سرنوشت کسب و کار اینترنتی خود را کاملا متحول سازیم.

بطور میانگین در هر ثانیه 40000 جستجو در گوگل انجام می شود و این یعنی 3.

5 میلیارد جستجو در روز فقط توسط کاربران گوگل صورت می‌گیرد.

(این آمار بصورت لایو در سایت www.

internetlivestats.

com قابل مشاهده است) اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید از این آمار سهم شما چه میزان است؟ طبیعی است هر چه سهم بیشتری داشته باشید در تجارت الکترونیک موفق‌تر خواهید بود.

سئو دقیقا همینجا به کارتان می آید تا به کمک آن بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را از موتورهای جستجو افزایش دهید.

اما این افزایش بازدید نسبت به سایر روش‌های افزایش بازدید سایت مزیت هایی دارد.

اول اینکه کاملا رایگان است و بابت آن پولی پرداخت نمی کنید.

دوما جذب بازدید از طریق سئو دائمی است، چراکه هر تبلیغات ی برای سایت خود درج کنید، دیر یا زود برای تمدید نمایش آن باید مبلغی بپردازید.

سوما بازدیدکنندگانی که از طریق موتورهای جستجو به سایتتان وارد می شوند، اعتماد بسیار بیشتری به سایت شما خواهند داشت نسبت به افرادی که از طریق بنر های تبلیغاتی به سایت شما وارد می شوند، دلیل آن نیز این است که همه ما به نتایج گوگل اعتماد داریم و می دانیم سایت هایی که در صفحه اول گوگل و خصوصا در چند لینک اول وجود دارند، معتبرترین نتایجی هستند که در زمینه جستجو به ما نمایش داده می شوند.

و چهارم اینکه سئو دقیقا جامعه هدف را در سایتتان شکل می‌دهد.

جامعه هدف یعنی دقیقا همان افرادی که بعنوان مشتری مد نظر ما هستند وارد سایتمان می شوند.

برای اینکه بهتر این مورد را درک کنید مثالی میزنیم.

فرض کنید سایت شما مرتبط با کامپیوتر است، اما در سایتی غیر مرتبط مانند سایت فروش ماشین تبلیغ می کنند.

طبیعی است که مخاطبان یک سایت خرید ماشین، به دنبال آموزش کامپیوتر نیستند و شاید از هر هزار نمایش بنر، فقط ده نفر وارد سایتتان شود.

این یعنی غیرهدفمندی که هیچ وقت سودی برای سایتتان ایجاد نخواهد کرد.

اما در سئو شما می خواهید وقتی کسی آموزش کامپیوتر را جستجو کرد سایت شما نمایش داده شود و مخاطب نیست دقیقا دنبال سایتی برای آموزش کامپیوتر است، در نتیجه اینجا کاملا بازدیدکننده هدفمند است و می توان نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را به سرعت افزایش داد.

وقتی که روی عبارات کلیدی هدفمند زیادی سایت‌تان را در گوگل و سایر موتورهای جستجو سئو کنید، این باعث می شود تا بازدیدکنندگان بسیار زیادی جذب کنید و مشتریان زیادی به سمت سایتتان روانه خواهد شد، بدون اینکه هزینه‌ای به منظور جذب آنها بپردازید و در نتیجه درآمد سایتتان خالص و پر سود می‌شود.

به خوبی برای طراحی ساختار و فهرست آموزشی این دوره آموزش سئو وقت صرف شده است و بطور کلی مجموعه آموزشی به دو بخش مبانی سئو و اصول پیشرفته سئو تقسیم می شود، به شکلی که صفر تا صد سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بدون هیچگونه کم و کاستی پوشش داده شود.

همچنین سعی شده تا محتوا بگونه‌ای آماده شود که باعث ایجاد درکِ عمیق مخاطب از سئو گردد، به شکلی که در هر برهه از زمان یک سئو کارِ بروز باشید و این پکیج تاریخ انقضایی نداشته باشد.

اما بصورت کلی فهرست مطالب به شکل زیر است: شاید کلی سوال تو ذهنتون باشه، اما تصمیم گرفتیم اول به مهمترین سوال به صورت خیلی خودمونی پاسخ بدیم.

.

چرا دوره دکترای سئو میهن لرن؟ برای پشتیبانی هر لحظه همراه شما هستیم 🙂 همواره به دانشجویان دوره دکترای سئو گفته‌ایم که با سایت وارد دوره شوید تا فرایند یادگیری بهتر شود.

هر قسمت را با دقت مشاهده کنید و اگر سوالی ذهنتان را مشغول کرد بلافاصله آن را سوال کنید.

در نهایت پس از مشاهده کامل دوره، سایت خود را برای آنالیز کامل توسط ما بفرستید تا نواقص احتمالی سئو تکنیکال و سئو داخلی سایت را به شما بگوییم و در صورت تمایل برنامه‌ای برای توسعه سئو تقدیم نماییم.

ما همواره از طریق اینستاگرام، تلگرام و یا تیکت در خدمت شما هستیم.

توصیه ما به مخاطبانمان این است که از طریق صفحه اینستاگرام instagram.

com/mihanlearn سوالات خود را با ما در میان بگذارند تا بصورت ویس و جامع بتوانیم پاسخ را ارسال نماییم و مهمتر اینکه، ما در اینستاگرام بصورت روزانه نکات آموزشی مفیدی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ به اشتراک می‌گذاریم.

همچنین دوره‌های اینستاگرام کوتاه مدت برگزاری می‌کنیم که با صرف روزانه ده دقیقه زمان، می‌توانید به جدیدترین نکات آموزشی مسلط شوید.

دوستان عزیز، یک واقعیت وجود دارد و آن این است که گوگل را هیچ فردی نمی‌تواند پیش بینی کند.

از طرف دیگر سطح رقابت در کلیدواژه‌های مختلف متفاوت است.

اما هر آنچه که تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم را در این دوره آموزشی به شما ارائه می‌کنیم.

بر اساس همین تجربیات، ما در حوزه‌ای با رقابت متوسط، یکی از سایت‌های خود را در کمتر از سه ماه و در اکثر کلیدواژه‌ها به صفحه اول گوگل رسانده‌ایم.

اما قطعا برای همه سایت‌ها نمی‌توان یک نسخه یکسان پیچید.

بصورت کلی فرایند طبیعی ورود سایت‌ها به گوگل ممکن است بین سه تا شش ماه طول بکشد، اما ما توانسته‌ایم در اولین هفته فعالیت سایت‌هایمان را حسابی به گوگل معرفی کنیم! با سئو تکنیکال قوی.

.

این شفاف‌ترین و بهترین پاسخی بود که می‌شد نوشت، اما اگر باز هم سوالی ذهن شما را مشغول داشت، می‌توانید در نظرات همین محصول و یا در اینستاگرام از ما بپرسید و یا با ایمیل info[at]mihanlearn.

net در ارتباط باشید.

هدف ما این است که بتوانیم شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

بیست و یک قسمت فیلم آموزشی با کیفیت عالی سعید حکیمی نیا، مولف 7 کتاب تخصصی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ – بیش از هفت سال سابقه تدرس در حوزه آموزش آنلاین با جرات تمام می توانیم بگوییم این دوره آموزش سئو، جامع‌ترین دوره آموزشی در زمینه سئو می باشد که تاکنون منتشر شده است و هزینه آن نسبت به سایر دوره های آموزشی موجود بسیار ارزان‌تر می باشد.

فقط کافی است جستجویی ساده در این زمینه داشته باشید.

در حقیقت خروجی این پکیج یک استاد سئو از شما می سازد.

تسلط بر علم سئو در عصر حاضر بسیار ضروری و البته درآمد زا می باشد.

می توانید با سئوی سایت خود به درآمد بالایی برسید و یا با قبول پروژه های سئو درآمد ماهیانه قابل توجهی داشته باشید و با هزینه این پکیج شاید یک دهم پول اولین پروژه سئویی که انجام می دهید هم نباشد.

همچنین چنانچه بخواهید بابت انجام سئو سایت خود به شرکت‌های این حوزه هزینه‌ای بپردازید در بسیاری از مواردی حدود 10 میلیون تومان هزینه بررسی اولیه و مشاوره را از شما خواهند گرفت.

سئو قدرتی است که با یادگیری آن می توانید به سه شیوه زیر کسب درآمد کنید: با سئوی سایت خودتان و فروش محصولات و خدمات، می توانید درآمد میلیونی بصورت ماهانه داشته باشید.

در پولساز بودن کسب و کارهای اینترنتی جای هیچ تردیدی نیست.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چگونه مخاطب را به سایت خود جذب کنید و سپس محصولات خود را بفروشید.

قیمت انجام پروژه‌های سئو میلیونی است، کافی است جستجوی ساده‌ای در اینترنت داشته باشید تا متوجه شوید سئو به چه میزان پرطرفدار است.

پروژهای زیادی را بصورت ماهانه میتوانید قبول کنید، اما حتی در حداقل‌ترین حالت ممکن کافی است یک یا دو پروژه سئو در ماه بگیرید، اندازه یک کارمند و حتی بیشتر از آن درآمد خواهید داشت! فردی که بر دانش سئو مسلط شد، به سرعت در ادامه آن می تواند تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید.

پس از آن قادر خواهید بود با مشاوره کسب و کارهای اینترنتی دیگر را نیز پولساز کنید و از طریق مشاوره به این کسب و کارها درآمد بسیار عالی را داشته باشید.

آرین نیکان – اکتبر 21, 2020 😍 تکنیک افزایش سرعت ایندکس گوگل آموزش کمتر از ۱۰ دقیقه لینکمو ایندکس کرد 🌱👌👏👏 میهن لرن – اکتبر 22, 2020 با سلام و احترام بله همانطور که در دوره دکترای سئو اشاره شده است، چنانچه در انتشار محتوا نظم داشته باشید و سایر نکات مربوط به این موضوع را رعایت فرمایید حتی بصورت یک دقیقه‌ای هم ایندکس شدن لینک‌ها در گوگل ممکن است.

پسر زمستان – اکتبر 21, 2020 سلام من دوره سئو وردپرس شما رو خریدم.

الان برا یادگیری بیشتر سئو قصد تهیه این دوره رو دارم آیا کد تخفیف میدین؟ میهن لرن – اکتبر 21, 2020 با عرض سلام و احترام هنگام خرید دوره سئو وردپرس یک کد تخفیف اختصاصی نیز برای تهیه این دوره برای دانشجویان ارسال می‌گردد، چنانچه این کد را دریافت نکرده‌اید لطفا با بخش پشتیبانی https://www.

mihanlearn.

net/support در ارتباط باشید.

با آرزوی بهترین‌ها پگاه جعفری – اکتبر 12, 2020 سلام خدمت استاد گرامی یه سوال دارم برای ما که سایت وردپرس داریم نیازه کتاب صفر تا صد سئوی وردپرس رو هم در کنار این دوره مطالعه کنیم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون میهن لرن – اکتبر 19, 2020 با سلام و احترام قطعا مشاهده دوره سئو وردپرس و یا مطالعه کتاب صفر تا صد سئو در وردپرس به افرادی که از این CMS استفاده می‌کنند کمک بسیاری خواهد کرد.

دوره دکترای سئو به مفاهیم صفر تا صد سئو پرداخته و در اصل یک دوره مستقل از پلتفرم می‌باشد، اما برای عزیزانی که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنند، قطعا موارد مذکور هم کمک کننده خواهد بود.

با آرزوی بهترین‌ها مجید – اکتبر 4, 2020 سلام و تشکر از مهندس حکیمی عزیز برای همراهی سایت موسسه ما تا انتهای دوره دکترای سئو.

کماکان منتظر دوره های اتی مجموعه میهن لرن هستیم.

با احترام مجید افشار علیرضا – آگوست 3, 2020 سلام ، من تنها دلیلی که میخوام این دوره رو ببینم ، قبول پروژه هست ( به صورت فریلنسری ) آیا واقعا این دوره در حدی هست که من بتونم با خیالت راحت پروژه قبول کنم و به نحو احسنت انجام بدم ؟ میهن لرن – آگوست 7, 2020 با سلام و احترام وقت بخیر بله این دوره ترکیبی از مفاهیم عملی و تئوری است و بصورت صفر تا صد سئو را به شما آموزش می‌دهد، ضمن اینکه مدرس دوره نیز تا انتها برای یادگیری بهتر و درک عمیق‌تر مفاهیم همراه شما خواهد بود.

حسین محمدی – جولای 14, 2020 لینک های دانلودم منقضی شده لطف می کنین مجدد برام بفرستین؟ میهن لرن – جولای 18, 2020 با سلام و احترام لینک‌های دانلود به ایمیل موجود در نظر پس از بررسی لازم ارسال گردید.

با آرزوی بهترین‌ها الهام – جولای 9, 2020 ممنون استاد عزیز استفاده کردیم از وقتی که با دوره سئو شما سئوی سایتمو انجام میدم مشکل ایندکس نشدنم که باعث شده بود یه مدت بیخیال سایتم بشم حل شده و این برام خیلی لذت بخش بود.

امیدوارم همیشه بدرخشید میهن لرن – جولای 10, 2020 با سلام و احترام خدا را شکر که آموزش مورد پسنده بوده است.

انشالله همواره از آموزش‌های میهن لرن رضایت کافی داشته باشید.

با آرزوی بهترین‌ها Shahrzad a – آوریل 30, 2020 سلام به همه این دوره پشتیبانی فوق العاده ای برام داشت و تقریبا سوالی بی پاسخ نموند از این جهت از میهن لرن تشکر می کنم و به بقیه توصیه میکنم کتاب دکترای سئو رو هم همراه دوره تهیه کنند تا مثل یه چک لیست جایی از قلم نیافته و دقیقا شبیه کلاس حضوری بشه براشون بازم متشکرم مثل همیشه موفق باشید میهن لرن – می 5, 2020 با سلام و عرض ادب ممنون از لطف بی کران شما، هدف میهن لرن توسعه روز افزون سرعت بخش پشتیبانی می‌باشد.

امیدواریم که همواره موفق عمل کنیم و همواره از آموزش‌های ما رضایت کافی داشته باشید.

با احترام محمد – آوریل 4, 2020 عااااااااااااااالی ترین دوره بوده برای من دیدگاه شما * نام * ایمیل * آموزش شبکه‌های کامپیوتری پکیج آموزش میکروتیک دوره MTCNA آموزش وردپرس مگا دوره نخبگان وردپرس – طراحی سایت بدون کدنویسی آموزش وردپرس دوره آموزش سئو وردپرس (مقدماتی تا پیشرفته) آموزش وردپرس پکیج آموزش افزایش امنیت وردپرس نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map