سئو سایت اسفنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت اسفنج حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام.

توی این ویدیو قصد داریم شما رو با سئوی داخلی و خارجی یا همون On-Page و Off-Page آشنا کنیم.

کلماتی که توسط سئو کارها استفاده می‌شود و معمولا نمی‌دانیم منظور از این کلمات و عبارات تخصصی چیست؟ سئو On-Page و Off-Page چه تفاوتی دارند؟ توی استراتژی سئوی وبسایت دوتا بخش اصلی داریم, دوتا روش برای سئو کردن وبسایتمون: یکی On-Page SEO و دیگری Off Page SEO On Page SEO به مجموعه فرآیندی که ما روی وبسایتمون انجام میدیم تا رتبه خوبی در گوگل داشته باشه گفته میشه.

Off Page SEO به مجموعه فرآیندی که ما خارج از وبسایتمون انجام میدیم تا رتبه خوبی در گوگل داشته باشه گفته میشه.

پس تفاوتشون این هست که On Page SEO فرایندی هست که ما روی سایت انجام میدیم و Off Page SEO خارج از سایت.

به عنوان مثال برای On Page SEO ما تگ تایتل وبسایتمون رو درست تنظیم و سئو میکنیم.

تگ Meta Description و هدینگ‌های وبسایت رو به خوبی استفاده میکنیم.

همچنین محتوای خوب و سئو شده و Unique برای سایت تولید میکنیم و کارهای دیگه مثل افزایش سرعت وبسایت برای داشتن سئو بهتر! اما Off Page SEO بخش اصلیش لینک دادن از وبسایت‌های دیگه به وبسایت خودمون هست.

متخصص‌های سئو وقتی که میخوان On Page SEO و Off Page SEO رو مثال بزنن سایت شما رو به یک وان تشبیه میکنن که یک سری ابرهای اسفنجی توش قرار گرفته که اون ابرها حکم صفحات یا نوشته های وبسایت شما رو دارند (که میشه On Page SEO) و آبی که داخل وان میریزید رو به Off Page SEO تشبیه می‌کنند.

هرچقدر که شما آب بیشتری داخل این وان بریزید یعنی Off Page SEO بهتری انجام بدید (که بخش عظیمش لینکهای خارجی وبسایت شما هست) آب میاد بالاتر و در نتیجه اسفنج ها هم بالاتر میان.

وقتی که آب بالاتر میاد صفحات وبسایت شما توی نتایج گوگل رتبه بهتری رو کسب میکنه و مثل همون اسفنجها میان بالاتر! هر دو رو با هم انجام بدید.

چون‌که یک وبسایت که On Page SEO خوبی داشته باشه و Off Page SEO خوبی نداشته باشه توی گوگل به خوبی بالا نمیاد و یک وبسایت که Off Page SEO خوب و On Page SEO بدی داشته باشه بازهم توی گوگل به خوبی بالا نمیاد! 😐 توی کلیپ های بعدی راجع به On Page SEO و Off Page SEO بصورت کامل‌تر و جداگانه توضیح خواهیم داد تا بتونید رتبه خوبی رو توی گوگل داشته باشید.

موفق باشید 🙂 راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

با انگشتانم میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان ادامه داره.

.

.

برای ارسال دیدگاه یا سوال خود لطفا وارد سایت شوید.

سلام خیلی ممنونم از وب سایت میهن وردپرس از محتوا خوب آن.

آقای حسینی راد من در سئو محتوا وب سایتم یه مشکل دارم اصلا نمی دونم چطوری باید رفعش کنم لطفا با ذکر یک مثال بگید چطوری باید رفعش کرد: http://s9.

picofile.

com/file/8360364176/bandicam_2019_05_14_00_02_19_432.

jpg آقای حسینی راد لطفا یک مقاله برای طراحی جدیدی که در فوتر وب سایت میهن وردپرس کردید منشتر کنید خیلی زیبا هست:(لطفا) http://s9.

picofile.

com/file/8360364250/bandicam_2019_05_14_00_04_36_026.

jpg درود برای حل مشکل اول باید طول جملات سایتتون رو کمتر کنید.

البته توی زبان فارسی چندان مهم نیست.

در مورد فوتر سایت هم این مورد بصورت کامل در دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت توضیح داده شده.

https://mihanwp.

com/0-to-100/ مرسی ممنونم آقای حسینی راد خب بعد از اینکه طول جملات سایت را کم کردم باید چی کار کنم؟ و بعد لطفا یه آموزش برای این قسمت جدید فوتر منشتر کنید یه مقاله تهیه کنید و بعد همین قسمتی که توی فوتر میشه این را طراحی فقط همین قسمت طراحی فوتر به این سبک را می خواهم خریداری کنم چقدر میشه کامل نیاز ندارم دوره را؟ خواهش میکنم.

تنها کافیست نقطه اخر جملات قرار بدید.

در مورد دوره متاسفانه امکان خرید تکی جلسات نیست.

ممنونم.

آقای حسینی راد مشاهده لینک زیر کنید: https://bazaarto.

ir/%D8%A2%D8%A8%DA%A9%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%A72/ صفحه اسکرول کنید سمت پایین قسمت نقد و بررسی من تمام نقطه ها را گذاشتم لطفا بگید پس مشکل چیه و چطوری برطرفش کنم من دارم برای این سایت سئو میکنم لطفا بگید و در ضمن لینک بالا را برای نمایش دادن این دیدگاه در سایت مخفی کنید بخش خوانایی در افزونه سئو با زبان فارسی چندان کارایی نداره.

زیاد روی این قضیه زوم نکنید.

بخش خوانایی در افزونه سئو با زبان فارسی چندان کارایی نداره.

زیاد روی این قضیه زوم نکنید.

اوکی اصلا بخواهم رفعش کنم باید چی کار کنم؟ باید از نقطه استفاده کنید اما عرض کردم توی فارسی دقیق تشخیص نمیده سلام خسته نباشید میخواستم اگه امکان داره سایتی را معرفی کنید که خدمات سئو ارائه می‌کنند و همچنین آموزشی بزارید که بفهمیم آیا خرید بک لینک برای سئو مفید هست یا نه ممنون میشم جواب بدید .

سلام متاسفانه سایتی که درست کار کنند نمیشناسم.

البته سئو رو خودتون باید انجام بدید.

در مورد بک لینک هم همین امروز و فردا فیلمی تهیه خواهم کرد.

سلام خسته نباشید آقای راد واقعا از آموزش هاتون لذت میبرم آقای راد واقعا سایت عاالی دارین دوست دارم بدونم شما چند نفر رو سایت شما کار میکنه که اینقد عالی دارین کار میکنین واینکه من اخلاقتون رو خیلی دوست دارم و یکی از الگوهای من هستید میخوام بدونم آیا شما از روزی که این سایت رو زدید با چند نفر شروع کردید خیلی خوشحال میشم اگر بهم بگید مرسی 🙂 سلام سپاس از شما.

وقتی شروع کردیم با ۱ نفر اما در حال حاضر این سایت توسط ۶ نفر بصورت مستقیم در دفتر میهن وردپرس و چند نفر بصورت دورکاری و آزادکاری مدیریت می‌شود.

میهن وردپرس مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکار اینترنتی شماست.

تابستان سال ۱۳۹۴ بدون سرمایه اولیه شروع به‌کار کردیم و حالا بیش از ۳۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی از محصولات و دوره‌های آموزشی ما استفاده می‌کنند.

اعتماد؛ ساختنش سال‌ها طول می‌کشد، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد.

نظرات مشتریان © تمامی حقوق محفوظ است.

۱۳۹۴ - ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map