سئو سایت اسفنج آرایشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت اسفنج آرایشی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه » وبلاگ » نحوه صحیح استفاده از اسفنج آرایشی یا بیوتی بلندر بیوتی بلندر یا اسفنج آرایشی بی‌شک یکی از کاربردی‌ترین ابزار آرایشی است که داشتنش برای هرکسی از الزامات است.

جالب است بدانید که مدت زمان طولانی نیست که این وسیله اختراع شده است ولی خود من به شخصه گاهی فکر می‌کنم که بدون بیوتی بلندر چطور آرایش می‌کردم! استفاده از اسفنج آرایشی کار را بسیار ساده کرده و با یک اسفنج ساده می‌توانید چندین کار را همزمان باهم انجام دهید، بدون اینکه نیازی به استفاده از براش‌های مختلف داشته باشید! اگر روش استفاده از آن را بدانید بی‌شک شما هم مثل من معتاد این وسیله پرکاربرد خواهید شد و بدون آن هرگز آرایش نخواهید کرد! پس در ادامه این مقاله از مگنیتو با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد آن را به شما بگوئیم.

شاید شما هم امروز تصمیم گرفتید که یکی از همین اسفنج‌ها را برای خود خریداری کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

Contents بیتوتی بلندر یک جور اسفنج آرایشی همه کاره است که از آن تقریبا می‌توانید برای تمامی مراحل آرایش خود استفاده کنید.

از پخش کردن کرم‌پودر گرفته تا کرم bb، کانسیلر و… ولی خود باید بلد باشید که چگونه از آن نهایت استفاده را ببرید و به خوبی آن را به کار بگیرید.

سه نکته خیلی مهم در هنگام استفاده باید به آن توجه شود که این سه نکته عبارتند از: متاستفانه خیلی از افراد هنگام استفاده فراموش می‌کنند که اسفنج خود مرطوب کنند.

ولی خواهشا شما این اشتباه را نکنید! حتما حتما حتما قبل از استفاده آن را مرطوب کنید و بعد استفاده کنید.

جالب این جاست که بعد از مرطوب کردن، حجم آن دو برابر خواهد شد و استفاده از آن برای شما هم لذت‌بخش‌تر خواهد بود و هم اینکه استفاده از آن برای شما ساده‌تر خواهد شد! علاوه بر بزرگ شدن سایز و سهولت استفاده؛ با انجام این کار مواد آرایشی مثل کانسیلر یا کرم‌پودر خیلی راحت‌تر بر روی پوست پخش خواهد شد و جلوه‌ی آرایش را دو چندان خواهد کرد.

وقتی که به‌خوبی اسفنج را خیس کردید، مرحله بعدی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به طور کامل آب اضافی آن را بگیرید و خوب آن را فشار دهید.

توجه داشته باشید مقدار خیسی یا رطوبتی که اسفنج باید داشته باشد، باید به اندازه کافی باشد، نه خیلی خیس باشد و نه خیلی خشک باشد.

ایده‌آل‌ترین حالت این است که خیسی به حدی باشد که در هنگام استفاده آبی از آن چکه نکند.

وقتی که به خوبی اسفنج خود را خیس کردید و آب اضافی آن را خارج کردید، موقع بخش هیجان‌انگیز ماجراست! استفاده کردن از بیتوتی بلندر برای یک آرایش زیبا و بی‌نقص! همان‌گونه که در بالا هم گفتیم، از این وسیله‌ی آرایشی می‌توانید برای کرم ‌پودر، BB کرم، کانسیلر و … استفاده کنید.

با استفاده از این وسیله‌ی پرکاربرد کاور لوازم آرایشی که استفاده می‌کنید را بهتر می‌کند و ظاهری زیبا و بی‌نقص را به شما هدیه خواهد داد.

فراموش نکنید که در هنگام استفاده از آن به حالت ضربه‌ای استفاده کنید و هرگز روی پوست خود آن را نکشید.

استفاده از آن به حالت ضربه‌ای این امکان را به شما خواهد داد که کاوری بدون خط و یکنواخت را روی پوست ایجاد کنید.

تمیز نگه داشتن بیوتی بلندر نه تنها باعث ماندگاری بیشتر آن می‎شود بلکه به تمیز نگه داشتن پوست شما نیز کمک می‎کند.

برای جلوگیری از جمع شدن آلودگی و میکروب‌ها، بهتر استبیوتی بلندر را بعد از هر بار استفاده به‎خوبی تمیز کنید.

برای این امر محصولاتی نیز ساخته شده است که به تمیز کردن و ضدعفونی کردن بیشتر آن کمک می‎کند.

اسم این محصولات Liquid Blendercleanser است که با فرمولاسیون بسیار کارآمدی که دارد هم به بیشتر کردن عمر اسفنج شما کمک می‌کند و هم اینکه از پوست شما بیشترین محافظت را خواهد کرد.

از این محصولات هم برای اسفنج خود می‌توانید استفاده کنید و هم براش‌های خود را با آن تمیز و ضدعفونی کنید.

توصیه‌ای که ما به شما جهت استفاده از این محصول داریم این است که اگر حتی به خوبی از آن محافظت و نگهداری می‌کنید، حتما هر 5 تا 6 ماه یک‌بار آن را با یک اسفنج نو تعویض کنید.

چرا که در صورت استفاده مداوم از این وسایل عمر مفیدی که دارند معمولا 5 تا 6 ماه است.

حالا که همه چیز را در مورد استفاده و نحوه نگهداری از این وسیله پرکاربرد را دانستید، خوب است که بهترین روش برای استفاده از آن را هم بیاموزید تا در هنگام استفاده بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

حالا که از اهمیت بالای استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی آگاه شدید، شاید شما هم دوست داشته باشید که یکی از همین اسفنج‌های پرکاربرد را در کیف آرایش خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

ما به رسم همیشگی‌مان در مگنیتو 9 محصول برگزیده را برای شما پیدا و لیست کردیم که بتوانید از آن برای آرایش روزمره خود استفاده کنید و ظاهری زیباتر و جذاب‌تری را داشته باشید.

مگنیتو   نقد و برسی بهترین و با کیفیت ترین برندهای آرایشی و بهداشتی درباره ما تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map