سئو سایت بذر خار شتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت بذر خار شتر شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ آخرین اخبار: مدیر جهاد کشاورزی سربیشه با بیان اینکه تولید علوفه خارشتر بسیار ارزان برای دام است، گفت: یکی از ویژگی‌های این گیاه، تولید ترنجبین است که داروسازی و صادرات کاربرد دارد.

به گزارش “پبام خاوران “ مریم جوادی بایگی اظهار کرد: خارشتر یکی از گیاهان سازگار با آب‌هایی با درجه سختی بالا است که قابلیت رشد در شرایط بیابانی خشک و نیمه خشک را دارد.

وی با بیان اینکه توسعه این گیاه از طریق قلمه زدن و کاشت بذر بوده و به صورت خودرو در دشت‌ها سبز می‌شود، افزود: این گیاه از گیاهانی است که محصولات آن به صورت مستقیم و غیر مستقیم در صنایع دام، صنایع غذایی و صنایع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه با بیان اینکه از گل‌های آن برای پرورش زنبور عسل و تولید عسل خارشتر استفاده می‌شود، تصریح کرد: از مزایای خار شتر نسبت به یونجه می‌توان به نیاز آبی پایین، هزینه کاشت و نگه داری کمتر، قابلیت نگه داری بیشتر و چند وجهی بودن خواص خارشتر برای استفاده در صنایع دامی تولید عسل و طب سنتی نام برد.

جوادی بایگی اظهار کرد: علاوه بر آن کشت خارشتر در مراتع و اراضی بایر مانع بلند شدن گرد و غبار و خنثی کردن انتقال ذرات شن و خاک به اراضی توسط باد در حاشیه بیابان‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: ارزش غذایی خارشتر را به عنوان خوراک دام می‌توان از نظر کیفیت با علوفه متوسط مقایسه کرد؛ از نظر میزان پروتئین قابل توجه بوده و فسفر آن بالاتر از یونجه است.

  جدیدترین خبرهای استان وکشور را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

(کلیک کنید)   مدیر جهاد کشاورزی سربیشه با بیان اینکه خارشتر قابلیت هضم بالایی دارد، افزود: به صورت علوفه خشک یا سیلو شده قابل استفاده برای دام بوده و می‌توان جایگزین مخلوط کاه و یونجه کرد.

جوادی بایگی گفت: سطح تولید محصول خارشتر در شهرستان که به صورت مکانیزه کاشت و برداشت می‌شود ٢۰۰ هکتار است که باتوجه مزایای بی‌شمار این محصول جهت تعذیه دام‌ها به ویژه شتر و توسعه پرورش شتر درشهرستان، شاهد افزایش سطح زیر کشت آن خواهیم بود.

منبع:ایسنا انتهای پیام/۱۰۱ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه بیرجند- خیابان غفاری،حدفاصل غفاری ۲۵ و۲۷-پلاک۱۱- طبقه اول -کدپستی:09121442355 تلفن:۸-09121442355 نمابر:09121442355 ارتباطات:09121442355 -09121442355 طراحی سایت ، برنامه نویسی و ارائه خدمات سئو توسط ایراکد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map