سئو سایت بذر درخت سرخدار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت بذر درخت سرخدار در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سرخدار درختی است همیشه سبز با طول ۱۰ الی ۲۰ متر ارتفاع که در جنگلهای شمال از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ متر از سطح دریا در اشکوب میانی و فوقانی جنگلها رویش دارد.

بومی اروپا و شمال آفریقا … سرخدار درختی است همیشه سبز با طول ۱۰ الی ۲۰ متر ارتفاع که در جنگلهای شمال از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ متر از سطح دریا در اشکوب میانی و فوقانی جنگلها رویش دارد.

بومی اروپا و شمال آفریقا بوده و در اغلب جنگلهای شمال ایران از آستارا تا گرگان دیده می شود.

درختی است دو پایه دارای تنه صاف که تا قطر یک متر نیز رشد می نماید.

این درخت تا حدی سایه پسند و از سوزنی برگان فاقد صمغ می باشد.

برگهای آن باریک و کشیده و گلهای نر آن مجتمع و خوشه مانند دارای ۶ تا ۱۴ پرچم و گلهای ماده آن منفرد شامل یک براکته منحصر به فرد و پیاله مانند که در ابتدا براکته ها سبز تدریجاً به رنگ قرمز در می آیند.

برگهای درخت سرخدار سمی بوده و مصرف آن برای دامها بسیار خطر ناک می باشد.

میوه آن پسته مانند اریل که به رنگ سرخ و شیرین و خوراکی است.

تکثیر این درخت توسط بذر و قلمه امکان پذیر است.

در روستاهای حاشیه دریای خزر این درخت به نامهای محلی سرخدار ـ سرخه دار ـ سخدار ـ سوختال ـ سوردار ـ سلوار و حبوا معروف می باشد.

عمر این درخت از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ سال می رسد و در دنیا بعنوان گیاهان زینتی و همچنین ساخت وسایل تزئینی مورداستفاده قرار می گیرد.

جهت جلوگیری از تخریب ونابودی این گونه ارزشمند در حال حاضر جزو درختان حفاظت شده است که قطع آن ممنوع است.

حیات و پویایی این گونه ارزشمند جنگلی نیازمند عزم ملی و مشارکتی همه طبیعت دوستان می باشد.

بیائیم برای حفاظت و حمایت از این گونه زیبای همیشه سبز جنگلهایمان همه با هم بکوشیم .

نظر خود را بیان نمایید نظری ثبت نشده است جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات ، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱ - ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳ +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳ تلگرام آفتاب اینستاگرام آفتاب +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳ ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳ پشتیبانی آفتاب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map