سئو سایت برش کارتون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت برش کارتون کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کارتن در ایران، مفتخر است انواع خدمات مربوط به تولید و چاپ کارتن های بسته بندی را با جدیدترین متد روز و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و در اختیار داشتن پرسنل متعهد و متخصص در جهت ارتقاء صنعت ایران عزیز عرضه دارد.

یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های صنایع بسته‌بندی، صنعت کارتن سازی و جعبه سازی است.

استفاده از کارتن برای بسته‌بندی انواع محصولات، از زمان‌های گذشته به عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های بسته‌بندی رواج داشته است.

استفاده از کارتن برای بسته‌بندی مزیت‌های بسیاری دارد، مانند کاهش در زمان بسته‌بندی و آسان‌تر کردن فرآیند پکیجینگ.

همچنین استفاده از کارتن‌های چندلایه می‌تواند ایمنی کالا در هنگام انبارکردن و حمل و نقل را تضمین کند.

در فرآیند کارتن سازی، ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید می‌شود.

در ادامه ورق کارتن به منظور حفاظت از محصول به شکل مناسب و متناسب با ابعاد محصول به صورت باکس و جعبه طراحی و تولید می‌شود.

در انتها با توجه به سلیقه بازار، زیبایی و کاربردهای تبلیغاتی به روش‌های مختلف چاپ و رنگ آمیزی می‌شود.

کارتن‌های بسته‌بندی که در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی تولید می‌شود انواع مختلفی دارند.

می‌توانیم کارتن‌های بسته‌بندی را به دو دسته کلی زیر تقسیم کرد: این نوع کارتن مقوایی به کارتن‌هایی گفته می‌شود که با دستگاه به صورت برش و چاک تولید می‌شوند و به صورت معمول دارای تلورانسی بیشتر از 2 میلی‌متر هستند.

این نوع از کارتن‌ها دارای مزیت‌ها و معایبی هستند.

به عنوان مثال سرعت در تولید، عدم نیاز به طراحی قالب و قیمت ارزان‌تر آن‌ها نسبت به کارتن‌های دایکاتی را می‌توان از دلایل محبوبیت آن‌ها در صنعت کارتن‌سازی نام برد.

البته معایبی نیز دارند که می‌توان به خطای بیشتر در طراحی ابعاد و کیفیت کمتر اشاره کرد.

کارتن‌های دایکاتی به وسیله قالب‌های تیغ دار تولید شده و بدون تلورانس ابعاد هستند.

کیفیت کارتن و دقت در تولید نیز از جمله مزایای کارتن‌های دایکاتی در کارتن‌سازی هستند.

کاربرد کارتن های دایکاتی شامل موارد زیر است: کارتن سوراخ دار: بدلیل استفاده از سوراخ برای ایجاد جریان هوا در داخل کارتن از این نام استفاده شده است.

این نوع از کارتن بسته‌بندی شامل کارتن‌های میوه و کارتن‌های محصولات دریایی و لبنی می‌شود.

در حقیقت برای محصولاتی که نیاز به انبارکردن در سردخانه دارند از این نوع کارتن‌ها استفاده می‌کنیم که دارای سوراخ و مجرا در بدنه برای ایجاد جریان هوا در داخل کارتن هستند.

استفاده از کارتن بسته بندی مقوایی در پکیجینگ دارای مزیت‌هایی است که از دیدگاه‌های مختلف قابل بررسی است: بسته‌بندی ارزان به دلیل پایین بودن قیمت مواد اولیه هزینه پایین حمل و نقل و انبارداری به دلیل وزن کم و ساختار سبک مقاومت مناسب در مقابل فشار و پارگی و ضربه در عین سبکی، در صورت استفاده کردن از مقوای مناسب و مواد افزودنی مناسب امکان ایجاد تهویه هوا در کارتن‌ها با ایجاد حفره‌های مخصوص بسته‌بندی حلقه اتصال بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است و دغدغه امروز، بازیافت این زباله‌ها به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و استفاده مجدد از آن است.

کاغذ و مقوا از منابع تجزیه شونده تولید می‌شود که براحتی قابل بازیافت هستند و می‌توان از آنها مجددا برای تهیه مقوا استفاده کرد.

محصولات صنعت کارتن سازی در صورت عدم بازیافت به راحتی به مواد اولیه تجزیه می‌شوند.

ماده اولیه‌ای که کاغذ و مقوا از آن تهیه می‌شوند الیاف چوبی است که خاصیت جذب رطوبت را دارد به همین دلیل محصولات صنایع کارتن سازی نیز دارای این ویژگی هستند.

در صورتی که از آهار و مواد افزودنی ضد رطوبت در ساخت این محصولات استفاده نشود، الیاف رطوبت را جذب نموده و پیوند بین آنها سست می‌شود.

در رطوبت زیاد نیز لبه‌های کاغذ و مقوا از هم جدا شده و متلاشی می‌شوند.

بنابراین رطوبت مهم‌ترین عامل تخریب کارتن های مقوایی است، خصوصا کارتن هایی که در آن از کاغذهای معمولی و بدون آهار استفاده شده باشد.

ما در کارتن پارت با انبارکردن محصولات در انبارهای خشک و حفظ تعادل رطوبتی کیفیت تولیدات را تا رسیدن به دست مشتری ثابت نگه می‌داریم.

دما تاثیر قابل توجهی بر چسب و مقاومت مقوای کارتن بسته‌بندی ندارد و فقط باعث خشکی الیاف می‌شود.

اما دمای زیاد موجب تغییر رنگ، خمیدگی مقوا و سوختن می‌شود.

دما و رطوبت با هم باعث رشد عوامل بیولوژیکی و مخرب می‌شود.

برای این منظور در انبار داری شرکت کارتن سازی کارتن پارت، ما همیشه سعی در ایجاد تعادل گرمایی هستیم تا کیفیت محصولات کارتنی را در بهترین حالت خود نگه داریم.

نور بدون افزایش دما و به تنهایی اثر چندانی روی مقوا ندارد.

اثرات نور را می‌توان تغییر رنگ ظاهری و سطحی، کمرنگ شدن علایم چاپی و در صورت استفاده از چسب، تضعیف اتصال‌ها نام برد.

گرد و غبار موجب تضعیف چسب بین لبه‌ها و فرسایش سطحی مقوا می‌شود اما بصورت کلی اثر قابل توجهی روی محصولات کارتن سازی ندارد.

اسیدهای غلیظ قوی مثل اسید سولفوریک، اسید کلریدریک و اسیدهای ضعیف و رقیق مانند اسید استیک، اسید فرمیک برروی مقوا و کاغذ که جزء مواد اولیه در صنعت کارتن سازی هستند، اثرات منفی دارند.

این تاثیر بیشتر متوجه مقوا و کاغذهایی است که بدون پوشش و آهار بوده‌اند.

بازها نیز با غلظت 17% بر کاغذ و مقوا اثر می‌گذارند.

روغن ها و مواد چرب باعث کاهش مقاومت و استحکام اولیه مقوا و کاغذ می‌شوند، مگر اینکه مقوا مقاوم به چربی باشد یا در فرآیند تولید کارتن مقوایی از پوشش نایلونی یا لمینت استفاده شده‌باشد.

این‌ها عواملی هستند که در صنعت کارتن‌سازی، کیفیت محصولات را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

همان‌طور که بیان شد در صنعت کارتن سازی، انواع کارتن های بسته بندی متفاوتی وجود دارد.

در هنگام سفارش کارتن بسته‌بندی سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید تا بتوانید بهترین سفارش کارتن را برای بسته‌بندی محصولات انجام دهید.

چه مقدار هزینه را می‎‌خواهید به بسته‌‍بندی محصولات‌تان اختصاص دهید؟ شرکت کارتن پارت به عنوان تولیدکننده و کارتن‌سازی در غرب تهران و با برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی سعادت خدمتگزاری در زمینه تولید کارتن بسته‌بندی را داراست .

همان‌طور که توضیح داده شد، از فرآیند طراحی کارتن تا چاپ و تولید کارتن و حمل و نقل آن تا رسیدن به مشتری را، ما در کارتن سازی کارتن پارت بر عهده داریم.

اطلاعات بیشتر فرم استاندارد کارتن که بیشترین تقاضا را در انواع دیگر فرمها به خود اختصاص می دهد، میتواند طیف وسیعی از سایز را با استفاده از دستگاه فلکسو با سرعت بالا و تا 4 رنگ، چاپ و تولید کند.

در این نوع از کارتن برای سایزهای مختلف احتیاجی به قالب نیست و دستگاههای پیشرفته کارتن پارت میتواند از کوچکترین تا بزرگترین سایز کارتن را برای مشتریان خود تولید نماید.

در صورتیکه نیاز به استفاده از فرمهای پیچیده تر باشد کارتنهای دایکاتی که برای استفاده ازآن نیاز به قالب دایکات میباشد، مورد توجه قرار می گیرند.

کارتنهای دایکاتی بسته بندی های فوق العاده ای است که صدای شما را به گوش مشتری می رسانند.

در این نوع کارتن، تنها محدودیت تخیل و خلاقیت است.

با توجه به استفاده از قالب در این نوع کارتنها، امکان طراحی فرمهای بسیار پیچیده و دقیق وجود دارد و کارتن پارت با در اختیار داشتن دقیق ترین دستگاههای دایکات آماده خدمت رسانی در این زمینه است.

شرکت های تولیدی پیوسته به دنبال نمایش هر چه بهتر محصولات خود می باشند، برای این دسته از تولید کنندگان کارتنهای لمینیتی بهترین انتخاب برای ارائه محصول است، کارتنهای لمینیتی با امکان نمایش چشم نواز رنگها و برخوردار بودن از حداکثر ظرفیت چاپ، جلوه های بصیری زیبایی در صورت استفاده از یک طرح هوشمندانه و خلاقانه به شما می دهد.

کارتن پارت آماده است تا در ضمینه طراحی، چاپ و تولید این نوع از کارتن بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه دارد.

طراحی کارتن و جعبه بسته بندی و دیزاین گرافیکی آن دو عامل اصلی در برندینگ است، گروه طراحی کارتن پارت از لحظه خلق ایده تا نتیجه کار مشاور و همراه شماست.

کارتن پارت کلیه‌ خدمات چاپ روی کارتن و جعبه کارتنی با استفاده از بروزترین دستگاه‌های چاپ روی کارتن بسته بندی را به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی برای برند شما انجام میدهد.

یکی از نکات مهم در حمل و نقل جلوگیری از آسیب به محصول است در واقع تضمین سلامت کالا وارسال به موقع آن را می توان آخرین بخش از فرایند تولید درنظر گرفت .

بخش حمل و نقل شرکت کارتن پارت با بهره گیری از ماشین های اتاق دار , این وظیفه مهم را به بهترین صورت ممکن انجام می دهد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پارت کارتن می باشد طراحی سایت و سئو با توسط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map