سئو سایت رنگ ساز کارتون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت رنگ ساز کارتون یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران تا کنون مقالات زیادی در مورد سئو و بهینه سازی نوشتیم و در این مقاله سعی داریم در مورد ابزارهای بررسی سئو صحبت کنیم که این ها مثل گوگل کمک بسیاری به بهبود وضعیت سئو می کنند.

دقیقا بعضی وقت ها پیش میاد واستون که به همه ی موارد بهینه سازی سایت دقت کردید و همه چی رو بررسی کردید اما علاوه بر این ها باید یه راهی پیدا کنید که ببینید آیا فعالیت هایی که انجام دادید تاثیری روی بهینه سازی سایتتون داشته یا .

نه.

این جا است که باید یه ابزاری برای بررسی روند کاری انجام شده داشته باشید تا کارتون رو در مسیر درست و به خوبی پیش ببرید شاید هیچ چیز اندازه ی تغییر توی الگوریتم گوگل واسه ی صاحبان سایت نگران کننده نباشه.

گوگل در این حالت منتظر می مونه تا وب مسترها اطلاعات و محتویات سایت رو مرتب کنن تا بعدش گوگل تغییرات رو اعمال کنه.

یکی از بزرگترین نتایج تغییر در الگوریتم اینه که سایتتون بعد از اعمال اصلاحات به نتایج جست و جو نزدیک خواهد شد و با سرچ بازدیدکنندگان نتایج مطلوبی برایشان قابل مشاهده خواهد بود.

با همه ی این تفاسیر باز هم مواردی وجود داره که گوگل از اونها برای تعیین سایت هایی که باید در موتور جست و جو در موقعیت های گوناگون نمایش داده بشه، استفاده می کنه.

ابزارهایی که در زیر اومده در سال 96 از جمله بهترین ابزارهای بهینه سازی سایت است، به این علت که در استراتژی جست و جو عناصر مورد اهمیت گوگل رو نمایش میده بسیار مهمه.

این ابزارها مثل یه ربات گوگل سایت شما رو از جنبه های سئو و بهینه سازی بررسی می کنن.

همونطور که گفته شد معرفی ابزارهای سئو و نحوه ی استفاده از هر کدام می تونه ناجی وب مسترها جهت بهبود جایگاه سایت خود در موتور جست و جوی گوگل و بقیه بشه.

ابزارهایی که در این بخش معرفی میشن اکثرا رایگان هستن و برخی دیگه پولی.

شما با استفاده از این ابزارها می تونید گزارشاتی از عملکرد سایتتون مثل سرعت سایت، استفاده ی صحیح از عنوان ها و متاها و رفتار کاربران و خیلی موارد دیگه دریافت کنید.

ابزار سئوی Moz Pro Tools : این ابزار می تونه بیش از 3000 لینک رو در یه وب سایت شناسایی کنه و می تونه محتوای تکراری و بد رو برای بهینه سازی سایت گزارش بده.

این یه ابزار همه کاره است که باعث بالابردن رتبه ی جست و جوی کسب و کارتون میشه.

البته حواستون باشه که شما فقط 3 وب سایت رو می تونید روزانه با این ابزار رایگان بررسی کنید و اگه سایت های بیشتری دارید مجبورید حق عضویت پرداخت کنید.

البته مثه اینکه این ابزار یه ترایال 30 روزه داره و ازون به بعدش باید هزینه پرداخت بشه.

مجموعه ابزارهای تحقیق، منابع مورد نیاز برای شناسایی فرصت های سئو، رشد مسیر، ساخت گزارش ها و بهینه سازی تلاش های کلی آنها را برای مشترکانشون فراهم می کند.

ابزار سئو Google Webmaster Tools : ابزار وب مستر گوگل همینطور که از اسمش پیداست برای خود گوگل هستش و می تونید به صورت رایگان برای بررسی سئوی سایتتون از اون استفاده کنید.

شما با استفاده از این ابزار این امکان رو دارید که یه نگاه دقیقی به سایت و سئوی خودتون داشته باشید.

شاید بهترین راه برای فهمیدن اینکه گوگل چه جوری سایتتون رو بررسی می کنه این باشه که از خودش بپرسید.

ابزار وب مستر گوگل منابع تازه ای هستند که اصول جست و جوی گوگل رو توضیح می دهند.

به عنوان مثال، ابزار Google Fetch به عنوان ابزار گوگل به شما این امکان رو می ده که یک نشانی اینترنتی خاص رو با نگاه گوگل ببینید، که در عیب یابی برای عملکرد ضعیف سئوها مهم است.

اطلاعات بازگشتی می تونه به شما برای اصلاح صفحه مورد نظر شما برای نتایج بهتر کمک کنه و حتی زمانی که فکر می کنید سایت شما هک شده می تونه شما رو در حل مسئله یاری کنه.

یکی دیگه از ویژگی های مهم ابزار وب مستر گوگلInsight PageSpeed است.

این ابزار عملکرد هر دو سایت های دسکتاپ و موبایلی رو از لحاظ سرعت می سنجه.

با کوئری های جست و جوی موبایلی که از جست و جو های کامپیوتری فراتر رفته، سرعت صفحه برای کسب و کارهایی که میخوان بازدیدکنندگان خودشون رو در سایت نگه دارن بسیار مهم است.

"امتیاز PageSpeed در محدوده 0 تا 100 است.

نمره بالاتر بهتر است و امتیاز 85 یا بالاتر نشون می ده که صفحه خوب عمل می کنه.

لطفا توجه داشته باشید که این ابزار به طور مداوم بهبود می یابد و بنابراین با افزودن جدید قوانین یا بهبود تجزیه و تحلیل شما امتیاز تغییر پیدا می کند.

ابزار سئوی :Check My Links این ابزار گوگل یه افزونه است که به مرورگر گوگل کروم اضافه میشه و می تونه لینک های شکسته و خراب رو شناسایی کنه و در اختیارتون قرار بده.

این ابزار لینک های سالم رو سبز رنگ و لینک های شکسته رو قرمز نشون میده و خیلی راحت لینک های غیر فعال یا لینک هایی که کار نمی کنن با گذاشتن علامت هایی نشون میده.

استفاده از این ابزار رایگانه و اگه می خواید ببینید لینک هاتون درست کار می کنه (فرقی نمی کنه لینک داخلی یا خارجی باشه) به سایتشون سر بزنید.

شناسایی این لینک های شکسته باعث می شه تا یه ناشر یا ویرایشگر قبل از اینکه صفحه فعال بشه اون رو اصلاح بکنه و در حقیقت این کار رو واسشون آسان کرده.

به عنوان مثال، یه سایتی مثل ویکی پدیا برای صفحه ی اصطلاح " بازاریابی " حاوی 711 پیوند عظیم است.

نه تنها Check My Links قادر به شناسایی این تعداد در عرض چند ثانیه بود، بلکه هفت لینک خراب هم یافت! ابزار سئو SEO Report Card : این ابزار رایگان که می تونید ازش برای بررسی سئوی وب سایتتون استفاده کنید یه گزارش کامل همچون رتبه ی سایت در همه ی موتورهای جست و جو، کلمات کلیدی مورد استفاده در سایت و تعداد صفحاتی که ایندکس شدن رو نمایش میده.

همینطور که گفتیم این ابزار به شما این امکان رو می ده که وب سایت خودتون رو تجزیه و تحلیل کنید تا در برابر رقبا بتونید تصمیمات درست تری بگیرید.

به طور کلی SEO Report Cardگزارش موارد زیر رو پوشش میده: ابزار سئوی Website Grader : این ابزار، وب سایت شما رو هم از نظر تجربه ی کاربری (UX) و هم از لحاظ استاندارد بودن اون برای ربات های موتور های جست و جو بررسی می کنند و همینطور گزارش هایی از سرعت بارگذاری سایتتون در پلت فرم های مختلف رو نمایش میده.

استفاده از این ابزار رایگان و آسون است فقط کافیه آدرس سایتتون و ایمیل خودتون رو توی سایتشون وارد کنید تا گزارش دقیقی از سئوی سایتتون واستون ارسال بشه.

ابزار سئوی Found's SEO Audit Tool : این ابزار رایگان علاوه بر این که کاربر پسنده به شما در جهت رفع مشکلات موجود در کلمات کلیدی، توضیحات متا و یافتن نقشه ی XML کمک می کنه و مثل ابزار Woorank نتیجه ها رو به شکل یه فایل پی دی اف در اختیارتون میذاره.

این ابزار قطعا می تونه رتبه ی شما رو نسبت به رقابتون توی نتایج موتورهای جست و جو بالا ببره.

به راحتی URL خودتون رو وارد کنید و بعد به صورت خودکار حساب سئوی سایت خود رو دریافت کنید.

این ابزار به سه قسمت اصلی تقسیم می شود: ابزار سئوی Remove'em : این ابزار واسه سایت هایی که بک لینک اسپم و نامعتبر دریافت می کنن مفیده چون از این طریق میشه اونها رو شناسایی و حذف کرد.

یکی دیگه از قابلیت های این ابزار اینه که از ایندکس شدن محتوای نامعتبر سایتتون جلوگیری می کنه.

اگه تا حالا لینک خریداری کرده باشید شاید تجربه ی اسپم شدن بخش نظرات در مورد یک رشته از وبلاگ ها با استفاده از همان پیام و لینک رو داشته باشید.

لینک های مصنوعی یا غیر طبیعی به شدت به رتبه بندی شما در موتور جست و جو آسیب می رساند.

برای چک کردن و از بین بردن این لینک ها می تونید به سراغ این ابزار برید.

این ابزار مفید پروفایل بک لینک های شما رو بررسی می کنه و فهرستی از اطلاعات تماس رو برای لینک ها و دامنه هایی که باید از بین برده شود، نشون می ده.

علاوه بر این، این ابزار اجازه می ده تا شما فهرست مورد نظر رو استخراج کنید و در صورت تمایل به غیر فعال کردن اون با استفاده از ابزار گوگل اقدام کنید.

(اساسا این ابزار به گوگل می گه که هنگام خزیدن سایت شما به این لینک ها توجه نکنه.

) ابزار سئوی Screaming Frog SEO Spider : این ابزار که بر پایه ی جاوا است به شما کمک می کنه تا مشکلات سئوی سایتتون رو به سرعت حل کنید و از اون در هر بستری می توان استفاده کرد.

این ابزار می تونه به شکل اتوماتیک کار کنه و گزارش رو میشه به صورت فایل اکسل و .

CSV دریافت کرد.

ابزار ذکر شده رو به دو شکل رایگان و پولی میشه استفاده کرد.

این برنامه به طور خاص برای سئوکارها طراحی شده است و وب سایت هایی رو که تعیین می کنید می شناسه و URL ها رو برای مسائل رایج مربوط به سئو بررسی می کنه.

این برنامه فرایند زمان گیر قبلی رو ساده سازی کرده و به سرعت اون افزوده است.

(مخصوصا برای وب سایت های بزرگ تر).

این کار اگه قرار باشه به صورت دستی انجام بشه می تونه برای دستیابی URL های مشابه ساعت ها یا روزها طول بکشه.

ابزار سئوی Varvy : این ابزار رایگان یکی دیگه از اون ابزارهایی است که می تونه برای بررسی سئوی وب سایت شما مورد استفاده قرار بگیره.

این ابزار گزارش دقیقی از لینک ها، سرعت سایت، قدرت دامنه، صفحات شبکه های اجتماعی، تصویر سئو و غیره است.

علاوه بر این، به کمک این ابزار می تونید طراحی UX سایتتون رو بررسی کنید.

این گزارش کامل که کمتر از یک دقیقه آماده میشه به جنبه های مختلف عملکرد وب سایت شما می پردازه.

اگه از این ابزار استفاده کنید متوجه خواهید شد که این ابزار با رنگ سبز خوب بودن نتیجه، با قرمز مشکل گرافیکی و با علامت تعجب به رنگ زرد شدت مساله ی مورد استفاده رو نشون خواهد داد.

به طور کلی اگه از کلمات خیلی زیادی استفاده کنید و یا چیزی رو از قلم بندازید این ابزار شما رو مطلع می کنه تا برای تغییر اونها اقدام کنید.

ابزار سئوی WooRank : این ابزار که یه دوره ی 14 روزه ی رایگان داره با 70 پارامتر بررسی سئو سایتتون رو مورد بررسی قرار میده.

این ابزار که به کمک بازاریابان اومده تا فرصت هاشون رو بهینه سازی کنه و بهبود بده اطلاعاتی شامل فهرست لینک ها، تکنولوژی مورد استفاده در سایت، میزان بازدید، شبکه های اجتماعی و غیره در اختیارشون قرار می ده.

البته همه ی این امکانات رایگان نیستن و اگه می خواید از همه ی این ها استفاده کنید باید حق عضویت بپردازید.

هر گزارش شامل 8 بخش است: یکی دیگه از مزایای استفاده از این ابزار اینه که می تونید گزارشتون رو به صورت پی دی اف دریافت کنید.

در انتها به این مساله دقت کنید که ابزارهای مختلفی برای ارزیابی سئوی وب سایت شما وجود داره ولی قطعا همه ارزش کافی برای اعتماد کردن ندارن.

بهتر اینه که با شناخت این ابزارها بتونید بهترین انتخاب رو برای خود داشته باشید تا نقات قوت و ضعف خودتون رو دریابید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map