سئو سایت تفنگ تاتو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت تفنگ تاتو شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آشنایی با انواع خدمات تاتو بدن انجام دادن تاتو روی قسمت های مختلف بدن بسیار رایج شده است.

مردم به دلایل مختلف و با تنوع بسیار زیاد این کار را انجام می دهند.

موضوعی مخصوص افرادی خاص یا جنسیت، سن و رسم و رسومی خاص نیست و همه می توانند انجام دهند.

به دلیل درخواست های زیاد مردم نسبت به قبل و تمایل افراد به انجام تاتو بدن، تنوع خدمات تاتو بیشتر شده است.

تاتوکاران بسیار هنرمند هستند و طرح های بسیار جذاب و متنوع را کار می کنند.

به عبارت دیگر با گسترش خدمات حرفه ای تاتو بدن و تقاضای زیاد مردم نسبت به قبل، کیفیت کار، زیبایی، دقت و مهارت کارکنان این زمینه نیز افزایش یافته و کارهای جذابی ارائه می دهند.

انجام تاتو بدن سطوح و تنوع بسیار بالایی دارد و بستگی به سلیقه فرد دارد.

به یاد داشته باشید که برای انجام هر یک از کارهای مربوط به تاتو به مرکز مجهزی مراجعه کنید که علاوه بر اینکه فرد ارائه دهنده تاتو حرفه ای بدن و تاتوکار، متخصص و کاربلد باشد، محیط آنجا تمیز باشد و مطمئن باشید که اصول بهداشتی را در مورد محیط کار و وسایل انجام کار رعایت کرده باشند.

همچنین از مواد باکیفیت نیز استفاده کنند که پس از انجام هریک از این موارد ، مشکلی برای سلامتی پوست شما ایجاد نشود.

به این موضوع توجه کنید که تاتو یک طرح تقریبا دائمی است و پس از انجام آن به راحتی نمی توان آن را از روی بدن پاک کرد پس قبل از انجام هر یک از خدمات تاتو بدن، از اینکه می خواهید آن را انجام دهید اطمینان کامل داشته باشید.

برای آشنایی با خدمات حرفه ای تاتو در ابتدا به شما توضیح می دهیم که چه نوع فعالیتی روی بدن است و چگونه انجام می شود و سپس با انواع طرح های آن در قسمت های مختلف بدن آشنا می شویم.

تاتو چیست؟ تاتو در اصل فرایندی است که یک نمونه رنگ مخصوص را به وسیله دستگاهی به لایه زیرین پوست میزنند و با توجه به درخواست مشتری و میزان هنرمندی فرد تاتو کار، نقش هایی را می زنند که روی پوست ماندگار است.

خدمات تاتو روی بدن انواع مختلفی دارد که با آن آشنا می شوید.

در قدیم رنگ تاتو فقط سبز رنگ بود ولی امروزه با پیشرفت این هنر، طرح های مختلف با رنگ های متنوع و مشکی و… انجام می شود.

دستگاه تاتو دستگاه تاتو ماشینی است که ظاهر آن مانند تفنگی با دسته آهنی است و به تاتو کار این امکان را می دهد که رنگدانه ها را به لایه زیر پوست ببرد و طرح مورد نظر مربوط به هر یک از خدمات تاتو بدن را بکشد.

دستگاه تاتو بدن جدید دارای امکانات بهتری نسبت به گذشته است.

این دستگاه  دیگر در هنگام کار کردن لرزش ندارد و همچنین میزان رنگدانه مورد استفاده و عمق رنگ و پررنگ و کمرنگ شدن طرح توسط تاتو کار بدن قابل تنظیم است که باعث می شود تاتو کار بتواند طرح های حرفه ای و هنرمندانه را کار کند.

ویژگی دستگاه های تاتو امروزی از دلایلی است که باعث شده است نقش های تاتو امروزی بسیار هنرمندانه تر و جذاب تر شده است.

نوع رنگ و مواد تاتو نوع رنگ و مواد تاتو برای خدمات تاتو بدن متفاوت است و در رنگ های سبز، مشکی و قهوه ای است و البته رنگ های قرمز و سفید نیز استفاده می شود.

نوع رنگ مصرفی در تاتوی بدن بسیار مهم است.

این رنگ ها باید بهداشتی، مناسب و با پوست بدن فرد سازگار باشند.

رنگ ها در دو نوع گیاهی و شیمیایی هستند.

از آنجایی که موارد کار با بدن انسان هستند، می توانید مطمئن باشید که اگر در یک مرکز معتبر خدمات تاتو را انجام دهید، حساسیتی برای پوستتان ایجاد نمی شود.

البته توجه داشته باشید که طبق آمار، بر خلاف تصور مردم، حساسیت ایجاد شده با رنگدانه های گیاهی بیشتر از رنگدانه های شیمیایی بوده است.

رنگ های به کار رفته در تاتو در دو زمینه درمانی و تزئینی کاربرد دارند.

رنگ های مصارف درمانی تک رنگ هستند و اغلب شامل رنگ های مشکی، قهوه ای و آبی تیره هستند.

ولی رنگ های تزئینی برای زیبایی انواع مختلف رنگ را شامل می شوند که این رنگ های متنوع را از ترکیب سایر رنگ های اصلی ایجاد می کنند.

شاید کنجکاو باشید که منشاء رنگ های مختلف را در خدمات تاتو بدن بدانید.

در ادامه منشاء این رنگ ها را برایتان نوشته ایم.

رنگ سبز از کروم یا اکسید جیوه، رنگ قهوه ای از اکسید آهن یا گل اخری، رنگ سیاه و رنگ آبی تیره از کربن، آبی روشن از آلومینات کبالت، زرد از سولفید کادمیوم و رنگ قرمز از جیوه یا رنگ های گیاهی منشاء گرفته است.

رنگ های آمیا در تاتو اگر در مورد انواع خدمات تاتو کار بدن نگران یا سختگیر هستید، نکته بسیار مهمی را به شما می گویم که در صورت رعایت آن دیگر هیچگونه نگرانی نداشته باشید و یا خیال راحت در هر قسمت بدنتان که تمایل دارید می توانید خالکوبی کنید.

این مورد کلیدی، رنگ های آمیا است.

این نمونه رنگ ها در آلمان استاندارد  ResAP(2008)  را دریافت کرده اند که سختگیرانه ترین تست ها و قوانین بهداشتی را در اروپا دارند.

در ایران نیز در آزمایشگاه های دانشگاه تهران آزمایش می شوند که از سلامت آنها مطمئن شوند.

رنگ های آمیا در کشور ایران نیز دارای مجوز وزارت بهداشت هستند.

خوشبختانه تاکنون هیچگونه گزارش حساسیتی از این رنگ ها در بدن گزارش نشده است و می توانید با خیال راحت از اینکه هیچگونه ضرری برای سلامت پوست شما ایجاد نمی کنند، از آن استفاده کنید.

چون مصوبه ResAP(2008)  سختگیرانه ترین و بیشترین اهمیت را به سلامت رنگ های خدمات تاتو بدن در سراسر دنیا می دهند، خیالتان از جانب هر رنگی که توسط این استاندارد مورد تایید است، راحت باشد.

انواع مختلف تاتو روی بدن: با توجه به افزایش تنوع خدمات تاتو بدن، متقاضیان انجام آن نیز بسیار متنوع هستند و فقط شامل پسرهای جوان نیست، بلکه خانم ها و سایر افراد در تمام رده های سنی هم از متقاضیان و مشتریان تاتو روی بدن هستند.

انواع مختلف مشتریان مختلف و مرتبط با آن نمونه کارها را در زیر می توانید مطالعه کنید.

تاتو ابرو: همان طور که می توانید حدس بزنید، تاتو ابرو متقاضیان زیادی دارد که شامل خانم های جوان، میانسال و پیر است.

اگر ابروی شما هم مانند بسیاری از خانم های اطراف به مرور زمان یا از همان ابتدا، کم پشت و کم مو است، انجام تاتو ابرو راه حل مناسبی است.

اگر از حالت ابروی خود راضی نیستید و یا بسیار تکراری شده و ترجیح می دهید کمی حالتش را تغییر دهید، یکی از خدمات حرفه ای تاتو روی بدن این است که حالت آن را هرطور که دلخواه خودتان است، تغییر دهید.

ممکن است ابروی شما دچار شکستگی شده باشد و رد باریکی در ابرویتان به دلیل شکستگی، مو نداشته باشد؛ این نیز یکی از بهترین خدمات تاتو روی بدن است که می توانید با خالکوبی کردن با رنگی همرنگ موی ابرویتان این موضوع را حل کنید.

از دیگر خدمات تاتو و ابرو این است که اگر از افرادی هستید که تمیز کردن ابرو برایتان کسل کننده و وقت گیر است، می توانید قاب ابرویی را که میخواهید به همان اندازه ابرو را تمیز کنید، تاتو کرده و به راحتی فقط موهای اطراف آن را تمیز کنید.

خدمات تاتو بدن برای ابرو نیز دارای طیف رنگی گسترده شامل مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای متوسط، قهوه ای تیره و انواع رنگ های طبیعی و موردنظر شماست که می توانید با توجه به رنگ موهای سرتان، موهای ابرو و سلیقه خودتان، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

همچنین انواع مختلف نیز دارد که می توان کاملا در منطقه ابرو کار شود یا فقط اطراف ابرو بعنوان قاب ابرو یا قسمتی از ابرویتان که موهای کم پشتی دارد را کار کنید.

این نمونه تاتو را بصورت طبیعی به شکل موهای ابرو می کشند و اگر یک تاتو کار حرفه ای برایتان این کار را انجام دهد، تشخیص اینکه اینها موی ابروی خوتان نیست، کار آسانی نیست و می توانید با اعتماد به نفس بیشتری آن را نشان دهید.

تاتو خط لب و رژلب: قبلا فقط خط اطراف لب را تاتو می کردند ولی امروزه این کار را برای رژ لب هم می توان انجام داد.

این کار باعث حجیم تر نشان دادن لب نسبت به قبل می شود و زیبایی خاصی به لب های شما می دهد.

با مواد آرایشی مخصوص انجام می شود و در رنگ های مختلف قهوه ای، صورتی و… وجود دارد.

تاتو خط چشم: این نمونه خدمات تاتو بدن در قسمت های مختلف چشم کار می شود که باعث پرپشت نشان دادن مژه ها و زیبایی چشم می شود.

می توان این تاتو را در قسمت های مختلف چشم مثل بن مژه، خط بالای چشم و زیر چشم کشید.

با کشیدن خط چشم دیگر زمان زیادی برای کشیدن خط چشم از شما گرفته نمی شود و خط چشمی دائمی دارید.

تاتو بدن از جمله کارهای بسیار مورد علاقه و پرطرفدار در بین پسران و دختران جوان است.

تنوع این نوع خدمات تاتو بسیار زیاد است و در انواع قسمت های مختلف بدن کار می شود.

این نمونه تاتو با توجه به اینکه طیف بسیار گسترده ای دارد و انواع طرح ها را می توان کار کرد، کاملا بستگی به سلیقه و علایق خود مشتری دارد.

از انواع مختلف تاتو حرفه ای بدن مثلا میتوان به موارد زیر در قسمت های مختلف بدن اشاره کرد که شما نیز می توانید از آنها برای پیدا کردن طرح مورد علاقه خود ایده بگیرید.

مراقبت بعد از انجام تاتو فراموش نشود که بعد از انجام خدمات حرفه ای تاتو ، مانند سایر کارهای مربوط به بدن انسان و طبق معمول، مراقبت هایی باید انجام شود که در صورت رعایت نکردن موارد لازم در چند روز اول انجام آن، زیان آن متوجه خود فرد است.

به محض اینکه خدمات تاتو روی بدن تمام می شود، باید مراقبت های بعد از آن را شروع کنید.

تاتوکار باید بعد از اتمام کارش، لایه نازکی از پماد نفت بر روی محل طرح بمالد و آن را با پوششی پلاستیکی یا باند بپوشاند تا میکروب از طریق پوستتان وارد بدن نشود و همچنین آن قسمت بدن با لباس تماس نداشته باشد.

بعد از چند ساعت می توانید باند را بردارید و محل خالکوبی را با آب و صابون بشویید.

سپس پوستتان را با یک پارچه نرم تمیز کرده و در صورت تمایل به آن کمی پماد نفت بمالید ولی می توانید از باند و … استفاده نکنید تا پوستتان نفس بکشد.

در اوایل انجام هریک از خدمات تاتو بدن، سعی کنید آن قسمت بدنتان را جلوی نور خورشید بپوشانید، کرم ضدآفتاب به آن نزنید، لباسی که به بدن بچسبد نپوشید، آن را نخارانید، شنا نکنید ولی می توانید دوش بگیرید.

در اینجا به یک سری مراقبت های کلی اشاره کردیم ولی مراقبت های اصلی و مهم را حتما از تاتوکار بپرسید و در صورت هرگونه حساسیت به دکتر تاتو ایران خبر دهید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map