سئو سایت سوزن تاتو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سوزن تاتو کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شناخت سوزن های تتو   سوزن های M سوزن های ام(به انگلیسی نوشته شود) معمولا بهترین گزینه برای سایه زدن هستند سر سوزن های ام یا بلندتر از سر سوزن های آر اس یا هم اندازه آنها هستند سوزن های ام جوهر زیادی رو با هر ضربه وارد پوست می کنند و برای قسمت های بزرگ رنگی عالی هستند به علت ورود زیاد رنگ به پوست، سوزن های ام آسیب کمتری به پوست وارد می کنند   سوزن های M1 ریز سوزن ها در دو ردیف لحیم شده اند تعداد سوزن های بالایی یک عدد کمتر از ردیف پایین است   سوزن های M2 ریز سوزن ها در دو ردیف اما خیلی فشرده تر لحیم شده اند سوزن های مگنوم فشرده رو با M2نشان می دهند   سوزن های RM چیدمان ریز سوزن ها به شکل قوص رو به بالاست این انجنا باعث تطابق بهتر سوزن با پوست، خطوط یکدست تر، انتشار رنگ بهتر و آُیب کمتر به پوست می شود   سوزن های F این سوزن ها در یک خط صاف کنار هم لحیم شده اند و همین باعث ورود جوهر بیشتری به پوست می شود با هر ضربه سوزن های فلت خطوط واضح تر و تیره تری کشیده می شوند سوزن های فلت بزرگ تر را می توان برای پرکردن با رنگ استفاده کرد سوزن های فلت دو دسته هستند سوزن های FL برای لاین زدن و سوزن های FS برای سایه زدن هستند     سوزن های R سوزن هایی هستند که به شکل گرد در اطراف بدنه مرکزی لحیم می شوند با توجه به تراکم سوزن ها از آنها برای لاین زدن و سایه زدن استفاده می کنند   سوزن های RL دارای فاصله زیاد برای خط های ضخیم و بولد مثل تتو های سبک ژاپنی مناسب هستند   سوزن های RS برای تتو های رنگی و پرکردن استفاده می شوند   سوزن های RM به دلیل محدب شکل بودن برای سایه زنی های روشن و تیره مناسب هستند       نکاتی برای پر کردن سوزن های مناسب پر کردن تتو قسمت های کوچکتر RS قسمت های بزرگتر سوزن های مگنوم   حرکت دایره ای و آرام سوزن باید یکدیگر را بپوشانند عمق سوزن باید معمولا1-2 میلیمتر باشد پوست را کاملا بکشید زاویه 20-30 درجه دستگاه روی پوست به اشباع رنگ کمک می کند   نکاتی برای سایه زدن بهتر است اول از همه روی کاغذ و با قلم سایه زدن را تمرین کنید تمرین روی پوست مصنوعی خیلی کمک می کند با توجه به طرح، سایز سوزن برای شیدینگ انتخاب می شود هرچه سرعت حرکن سوزن کمتر باشد سایه روشنتر می شود عمق سوزن تاثیر به سزایی در رنک سایه دارد هرجه سوزن عمیق تر باشد سایه تیره تر و پررنگ تر است   نباید هیچ اثری از استنسیل روی محل سایه زدن باشد بهترین دستگاه ها برای شیدینگ روتاری و پن هستند برای مرطوب نگه داشتن پوست حین شیدینگ از کرم های حین کار استفاده کنید     نکاتی برای لاین زدن در حین تتو زدن در موقعیتی یکسان و راحت بنشینید از سوزن های گرد استفاده کنید RL با سوزن به اندازه کشیدن چند خط سوزن بردارید قبل از شروع تتو متناسب با ضحامت خط ها سوزن را انتخاب کنید تمام خط را با فشار یکسانی تتو کنید دستگاه تتو را مثل مداد و با کمی زاویه نگه دارید اگر از پایین تتو را شروع کنید به خاطر پاک کردن جوهر اضافی طرح پاک نمی شود هر خط را با سرعت کمی بکشید تا نیاز به تکرار بیشتر نباشد     درد کدام قسمت از بدن هنگام تتو بیشتر است؟ ابرو کمترین درد را دارد: ابرو یکی از قسمت های صورت است که در هنگام انجام تاتو کمترین درد را دارد البته میزان آستانه درد در افراد متفاوت است اما با وجود دستگاه های جدید (دستگاه میکروپیگمنتیشن) و مواد بی حسی که قبل از تاتو زده می شود درد تاتو ابرو کاملا قابل تحمل است.

  درد تاتو خط چشم و خط مژه و هاشور زیر چشم حساس و دردناک است : چشم ناحیه حساسی است ولی اگر تتوکار شما از دستگاه های جدید (دستگاه میکروپیگمنتیشن) و مواد بی حسی مناسب استفاده کند شما درد زیادی را حس نخواهید کرد ولی تاتو چشم را به کسانی که چشمان بسیار حساسی دارند توصیه نمی کنیم.

ناحیه خط لب و رژلب پر از عصب و حساس و دردناک است: عصب های حسی موجود در ناحیه لب بسیار زیاد است برای جلوگیری از درد در زمان انجام تاتو لب ، تاتو کار از پزشک درخواست می کند که مواد بی حسی را به لب تزریق نماید پس از تزریق و تاثیر مواد بی حسی ،لب کاملا بی حس شده و شما هیچ دردی را حس نخواهید کرد.

درد تتو بازو درد کمی دارد: خالکوبی بازو هم زیبا بنظر می رسد و هم درد کمی دارد.

اگر در این قسمت ماهیچه دارید و مایل به تتو می باشید این قسمت بهترین گزینه است.

انتخاب طرح ، رنگ و اندازه مسلما در زیبایی خالکوبی موثر خواهد بود.

سطح درد در این ناحیه بسیار کم است.

تاتو ساعد و دست درد شدید دارد: ساعد ناحیه ای است که در اکثر افراد حساس است و هر ناحیه ای که حساس باشد بیشتر از سایر نواحی آسیب می بیند.

در نتیجه برخی از افراد ممکن است درد شدیدی را در حین خالکوبی این ناحیه تجربه کنند در حالیکه عده ای دیگر ممکن است درد متوسطی را تجربه کنند.

با زهم طیف درد بستگی به میزان تحمل شما دارد.

تتو بازوی داخلی درد مختصری دارد: ناحیه بازوی داخلی به اندازه کافی ضخامت دارد و می تواند خالکوبی را بر روی خود جای دهد.

نگران درد حاصل از آن نباشید زیرا چربی در این ناحیه وجود دارد و استخوان هم در زیر این قسمت قرار ندارد.

شما باید در انتخاب طرح برای این ناحیه دقت کنید زیرا این ناحیه براحتی تغییر سایز می دهد و کشیده می شود.

درد تاتو کمر بسیار کم است: دنده یک ناحیه مناسب برای تاتو بشمار می آید و ان بعلت وجود استخوان ها است.

با این حال اگر دوست دارید نزدیک دنده تاتو داشته باشید دور کمر گزینه مناسبی بشمار می آید.

میزان درد در این ناحیه بسیار کم است.

درد تتو باسن بسیار کم است: زنان بیشتر علاقمند به تتو در ناحیه باسن خود هستند.

چربی موجود در این ناحیه باعث کاهش درد در این ناحیه می شود.

تاتو ران پا حساس تر و دردناکتر از باسن است : ران پا به اندازه کافی چربی و عضله دارد که از درد حاصل از خالکوبی می کاهد.

ناحیه داخلی ران پا کمی حساس تر است و علت آن عبور اعصاب از آن ناحیه است.

تاتو ماهیچه ساق پا شاید کمی درد داشته باشد: خالکوبی در ناحیه ساق پا با درد بسیاری همراه نیست.

شدت درد در هر نقطه و در مردان و زنان متفاوت خواهد بود.

فضای این قسمت کم است پس شما باید طرح هایی مناسب ساق پا پیدا کنید.

برای کاهش درد تتو اقدامات زیر را انجام دهید: 1- اگر جزو کسانی هستید که از انجام تاتو ترس دارید یا پوست بسیار حساسی دارید نیم ساعت قبل از تاتو نصف قرص آلپرازولام (Alprazolam) یا یک عدد قرص ژلوفن مصرف نمایید.

2- تاتو به روش میکروپیگمنتیش و میکرو بلدینگ درد کمتری نسبت به تاتو به روش عادی دارد.

پس بهتر از تاتو را به روش میکروپیگمنتیشن یا میکروبلدینگ انجام دهید.

3- استفاده از مواد‌ بی‌حس‌ کننده قبل از انجام تاتو (این کار توسط تاتو کار انجام می شود) 4- قبل از ورود به جلسه تاتو حتما یک نوشیدنی یا یک خوارکی قندی مثل شکلات یا انواع آبمیوه ها میل نمایید   نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تصویر امنیتی * دیدگاه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map