سئو سایت خدمات مشاوره امور بازرگاني

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خدمات مشاوره امور بازرگاني در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشاوران این حوزه در زمینه‌های مختلفی از جمله مشاوره سئو و بهینه‌سازی سایت، مشاوره بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها کمک می‌کنند.

شراگیم مرادی مشاور بازاریابی دیجیتال و کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌های دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، تخفیفان، هومینگ و بسیاری از برندها و شرکت‌های دیگر بنیانگذار سیماگر - مشاور سئو در کیلید (سامانه هوشمند مسکن) - مشاور سئو در سازمان فناوری اطلاعات ایران - سئو مستر علی بابا - سئو مستر دیجیکالا - مدیر بازاریابی دیجیتال کانون ایران نوین شایان رضاپور نیک رو در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو و بهینه سازی سایت تسلط داشته و می تواند به شما کمک کند.

روند دیجیتالی شدن کسب‌وکارها روز به روز شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

امروزه حتی کسب‌وکارهای سنتی نیز تلاش می‌کنند با راه‌اندازی یک وبسایت، در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند.

این موضوع سبب شده تا صاحبان کسب‌وکارها اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ را بیش از گذشته درک کنند.

یک مشاور بازاریابی اینترنتی می‌تواند خدمات زیادی به شما ارائه دهد تا در کمترین زمان به بهره‌وری به مراتب بالاتری از روش‌های سنتی برسید.

از جمله دلایل استفاده از تخصص یک مدرس دیجیتال مارکتینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  افراد زیادی می‌توانند این ادعا را داشته و ممکن است شما را به بیراهه ببرند.

در فهرست زیر چک لیستی از ویژگی‌هایی که یک مشاور بازاریابی دیجیتال باشد داشته باشد را ارائه داده‌ایم: اینگونه نیست که هر مشاور بازاریابی دیجیتال در تمام زمینه‌های این حوزه دارای تخصص باشد.

معمولا هر مشاور در یک یا چند زمینه خاص تخصص داشته و در سایر زمینه‌ها نیز آشنایی نسبی دارد.

به عنوان مثال، یاور مشیرفر یکی از مشاوران این حوزه بوده که تخصص وی در زمینه مدیریت و تولید محتوا است.

به هر حال، بسته به اینکه کسب‌وکار شما چه مشکلی دارد، یک مشاور بازاریابی اینترنتی می‌تواند قابلیت‌های زیادی داشته باشد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:  با این اوصاف می‌توان مشاوره بازاریابی دیجیتال را به چندین حوزه مختلف تقسیم‌بندی کرد.

ممکن است شما صرفا در یک حوزه نیاز به استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتال داشته باشید.

این حوزه‌ها شامل موارد زیر هستند.

  سئو یا بهینه‌سازی وبسایت بخش اصلی از فعالیت در فضای دیجیتال را شکل می‌دهد.

بدون دانش سئو نمی‌توان در رتبه‌بندی موتورهای جستجو جایگاه قابل قبولی را کسب کرد.

مشاوره سئو حرفه‌ای به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در برداشتن گام‌ها، الگوریتم‌ها و قوانین موتورهای جستجو خصوصا گوگل را بهتر رعایت کنند.

این امر در دراز مدت منجر به بهینه‌سازی صفحات وبسایت و در نهایت افزایش بازدید و فروش خواهد شد.

  مشاوره سئو از طریق ابزارهای سئو از جمله گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، moz و سایر ابزارها می‌تواند وضعیت وبسایت و صفحات مختلف آن را از جنبه‌های مختلف بررسی و تحلیل کند.

این تحلیل به شما کمک می‌کند تا در درجه اول هم مشکلات کسب‌وکار خود را شناسایی و برطرف کنید و هم اینکه حوزه‌هایی که مشتریان بیشتری دارد را شناسایی کنید.

  یکی از بهترین مزایای استفاده از مشاوره seo این است که با دید بهتری می‌توانید اقدام به تولید محتوا و بازاریابی محتوایی کنید.

چرا که سئو و بازاریابی محتوایی دو بال مکمل یکدیگر هستند.

بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین تصمیم می‌گیرند تا خدمات سئو مربوط به کسب‌وکار خود را برون‌سپاری کنند.

چرا که این کار منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

  بسیاری از کسب‌وکارها نیز از مشاوره آنلاین سئو استفاده می‌کنند.

این کار هم در وقت و هم در هزینه‌ آنها صرفه‌جویی خواهد کرد.

خصوصا آنکه بسیاری از خدمات مشاوره سئو سایت را می‌توان به صورت تلفنی یا آنلاین و از راه دور دریافت کرد و نیازی به مشاوره سئو به صورت حضوری نیست.

  برای دریافت مشاوره سئو سایت بهتر است ابتدا نیازها و انتظارات خود را مشخص کنید.

به عنوان مثال، آیا شما قصد دارید که صرفا رتبه وبسایت را بهبود ببخشید یا آنکه وبسایت از این لحاظ وضعیت مطلوبی دارد و صرفا به دنبال بهبود وضعیت آن به لحاظ سئو هستید؟ از آنجا که خدمات سئو به چندین بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود، بنابراین ممکن است یک مشاور سئو صرفا در یک یا چند مورد از آنها دارای تخصص باشد.

از این رو بهتر است از همان ابتدا در مورد تخصص و تجربه وی سوال کنید.

مشاوره seo معمولا شامل حوزه‌های مختلف زیر خواهد بود:  مشاوره تلفنی یا حضوری همین الان مشاوره بگیر ! مشاوره بازاریابی آنلاین و خدمات بازاریابی دیجیتال صرفا به مشاوره سئو سایت محدود نمی‌شود.

چرا که تولید محتوا و مشاوره تولید محتوا نیز از اصلی‌ترین این خدمات است.

تولید محتوا انواع مختلفی داشته و می‌تواند به صورت متنی، ویدئویی، اینفوگرافیک، پادکست یا ترکیبی از این موارد باشد.

این کار شاید در ظاهر آسان به نظر برسد، اما برای فعالیت حرفه‌ای قطعا به مشاوره تولید محتوا نیاز دارید.

خلق محتوا باید به گونه‌ای باشد که هم وضعیت کسب‌وکار شما را در موتورهای جستجو بهبود ببخشد و هم محتوا تولید شده مورد نیاز کاربران و مخاطبان باشد.

یک مشاور تولید محتوا ضمن آشنایی با تولید انواع محتوا، قطعا به بسیاری از نکات ریز و درشت این حوزه از جمله پرسونای مخاطب، انتخاب کیوردها، تعداد کلمات، نحوه لینک‌دهی و برخی موارد دیگر توجه خواهد کرد.

  در بسیاری از موارد یک مشاور سئو می‌تواند در خصوص بازاریابی محتوایی نیز به شما کمک کند.

اما معمولا مشاوره سئو حرفه‌ای با مشاوره تولید محتوا دو امر جداگانه محسوب می‌شوند.

هر چند که همپوشانی‌هایی با یکدیگر داشته و این دو نیاز دارند همواره با یکدیگر تعامل داشته باشند.

  داشتن یک وبسایت مناسب، نقش زیادی در موفیقت بازاریابی دیجیتال دارد.

از همین رو بسیاری از کسب‌وکارها با استفاده از خدمات مشاوره راه‌اندازی سایت تلاش می‌کنند تا از همان ابتدا همه چیز  را درست پایه‌ریزی کنند.

اگرچه در این سال‌ها خدمات طراحی وبسایت بسیار افزایش یافته، اما همچنان پیدا کردن یک طراح حرفه‌ای سایت چندان کار آسانی نخواهد بود.

  طراحی وبسایت باید به گونه‌ای باشد که متناسب با نیاز کاربران و همچنین کسب‌وکار مربوطه باشد.

از همین رو اکثر کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهند.

خصوصا آنکه آنها در ادامه فعالیت نیاز دارند تا همواره وبسایت را از جنبه‌های مختلف بروزرسانی کنند.

مشاوره طراحی سایت نه تنها به شما در راه‌اندازی اولیه وبسایت کمک می‌کند، بلکه در ادامه و در حین فعالیت نیز مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد.

  پاسخ به این سوال بستگی به پارامترهای مختلفی دارد.

در واقع بسته به اینکه شما در چه حوزه‌ای سوال یا مشکل دارید، می‌توانید از خدمات مشاور استفاده کنید.

با این حال، برخی مواقع وجود دارند که شما نیاز دارید حتما از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید که به آنها اشاره می‌کنیم:  اگر صاحب یک کسب‌وکار دیجیتال باشید، قطعا حتی برای یک بار هم به مشاوره بازاریابی آنلاین، مشاوره تبلیغات اینترنتی، مشاوره سئو و امثال آنها نیاز خواهید داشت.

حال مساله این است که به چه روشی می‌توان مشاوره دیجیتال مارکتینگ گرفت؟  در بسیاری از اوقات دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب‌وکار در شهرهای مختلف ایران از قبیل مشهد، شیراز، اصفهان و سایر کلانشهرها نیاز به خدمات بازاریابی دیجیتال از قبیل مشاوره سئو حرفه‌ای یا مشاوره تبلیغات اینترنتی دارند.

اما معمولا به علت کمبود متخصص و مشاور دیجیتال مارکتینگ در این شهرها، نمی‌توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.

  به عنوان مثال، بسیاری از مخاطبان نیازمند دریافت مشاوره سئو یا مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان، مشهد و سایر شهرهای بزرگ هستند.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان خبره این حوزه در تهران هستند.

اما اکنون روش‌های نوین مشاوره کسب‌وکار این امکان را برای افراد فراهم کرده تا در هر نقطه از کشور و حتی جهان، با افراد خبره مشورت بگیرند.

  ما در این مقاله به اهمیت مشاوره بازاریابی دیجیتال، روش‌های دریافت آن و خدماتی که ارائه می‌دهد، اشاره کردیم.

از طریق شبکه مشاوران کسب‌وکار الوبیزنس می‌تواند در تمامی حوزه‌های کسب‌وکار از جمله دیجیتال مارکتینگ به روش‌های مختلف با مشاوران خبره مشورت بگیرید.

  مشاوره تلفنی یا حضوری همین الان مشاوره بگیر !                                                                                                             حضور ۳۰ تا ۴۰ درصدی مردم ایران در این شبکه اجتماعی، باعث شده تا فروش در اینستاگرام یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد اینترنتی باشد.

برخی ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام وجود دارند که با به کار بردن آنها می‌توان به راحتی درآمد قابل‌توجهی از این شبکه اجتماعی کسب کرد.

افزایش نرخ کلیک (ctr) نشاندهنده بالا بودن تعداد کاربران است و تاثیر بالقوه‌ای بر روی رتبه سایت و همچنین میزان فروش و جذب مخاطب خواهد داشت.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب بدهند برای بهبود وضعیت سایت از لحاظ سئو، چه مراحلی باید طی کنیم؟ در درجه اول شناخت دقیقی از کسب و کار و رقبا باید داشته باشیم.

بعد از این برطرف کردن مسائل فنی اولویت دارد.

استراتژی محتوا و اعتبارسازی از طریق سایتها و شبکه‌های اجتماعی هم در مرحله بعد میبایست در دستورکار قرار بگیرد بازاریابی مبتنی بر مکان چیست؟ برای این کار می توان در وب سایت صفحات مختص به مکان های مختلف داشت و به نوعی لندینگ پیجی برای آن منطقه ایجاد کرد تا گوگل متوجه این موضوع شد و در جستجوهای آن منطقه صفحه ما را نشان دهد.

این کار را می توان در مورد شبکه های اجتماعی نیز دنبال کرد.

روش دیگر این است که می توان با دادن تبلیغات به سایت های محل موردنظر، افراد حاضر در آن مکان خاص را هدف قرار داد.

چطور انتخاب کنیم که در چه شبکه های اجتماعی بایستی فعالیت داشته باشیم؟ برای فهم این موضوع شرکت ها باید بررسی و تحقیقات کرده تا شناخت لازم را از هر یک از شبکه های اجتماعی و کارایی شان پیدا کنند و بتوانند درست تصمیم گیری کنند.

چرا که شبکه های اجتماعی هر کدام برای مقصود مشخصی و در حوزه خاصی کاربرد دارند.

زیرساختهایی برای اجرای دیجیتال مارکتینگ در سازمان چیست؟ برای این کار ابتدا باید حتما یک سایت و یا محصولی بر پایه وب سایت داشته باشیم که قابلیت اتکا داشته باشد بطوری که کاربر در سایت بتواند ثبت نام کند.

این موارد شاید بدیهی بنظر برسد اما از نکات لازم برای بحث دیجیتال مارکتینگ می باشد.

چطور بفهمیم با چه کسانی در حال رقابت هستیم؟ می توان در ابتدا با یک سرچ ساده به این مسئله رسید، اما این گونه تمام نتایج نشان نمی شود.

نتایج بهتر را می توان از داخل داشبورد گوگل یافت، کافی است این موضوع را با مشاوری که ادوردز را راه اندازی می کند در میان بگذارید تا رقبا را تارگت کند.

آیا با کلیک اضافه می توان کمپین های رقبا را خراب کرد؟ این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که گوگل این موارد را تشخیص داده و به عنوان invalid click منظور می کند و مبلغ کم شده از آنها را به حساب باز می گرداند.

آیا کاربران بر روی گوگل ادز کلیک می کنند یا خیر؟ نکته اولی که باید در این مورد به آن توجه داشت این است که هرگز برای مثال، خودمان را به جای کاربر تصور نکنیم و اجازه دهیم که نظرات از سوی کاربر به ما بیاید و نه برعکس.

نکته بعدی اینکه بسیاری از کاربران تصوری از گوگل ادز ندارند.

سوم اینکه گوگل در راستای هرچه بهتر شدن سرچ ها تلاش میکند و مواردی که در بالای صفحه نشان می دهد نشان از کیفیت آنها دارد.

بحث پروموشن در اکانت گوگل ادز چیست؟ هنگامی که یک اکانت شارژ می شود که پس از یک بازه زمانی که معمولا توسط گوگل پروموشن هایی ارائه می شود که اگر پارتنر قابل اطمینانی نباشد دوباره برای آن پروموشن نیز از شما پول دریافت کنند که باید به این مسئله در زمان عقد قرارداد توجه کرد.

چطور پرداخت برای گوگل ادز را انجام دهیم؟ برای پرداخت به گوگل ادوردز به چندین دلیل توصیه می شود این عمل را به پارتنرهای قابل اطمینان و با تجربه سپرد، چرا که آنها به عنوان پشتیبان به نوعی می توانند کمک خوبی باشند.

ذکر این دلایل به تفضیل در ویدئو آمده است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map