سئو سایت خرما آل مهتری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خرما آل مهتری شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عده ای از مردم، بازاریان و مسوولان بندرعباس می گویند: محصول زودرس نخلستان های هرمزگان به نام رطب «آل مهتری» که برداشت آن از اواسط خردادماه آغاز شده به یکی از سوغات های این استان به ویژه شهرستان های میناب، بندرعباس و رودان تبدیل شده است.

آنها ابراز کردند از آنجایی که خرمای «آل مهتری» میناب از توابع هرمزگان به عنوان اولین محصول به دست آمده از نخلستان های مناطق خرماخیز کشور است، محصولی نوبر و متناسب با فصل (اواخر) بهار و تابستان متقاضیان زیادی دارد که در نتیجه آن سود خوبی نیز عاید نخل داران این استان می شود.

یکی از میوه فروشان بازار مرکزی تره بار بندرعباس افزود: اوایل که محصول آل مهتری وارد بازار می شود، هر کیلوگرم آن به مبلغ 60 تا 70 هزار ریال است.

مسعود کریم یاری اضافه کرد: در حال حاضر قیمت هر یک کیلوگرم آل مهتری در بندرعباس با توجه به نوع آن (درجه یک، دو و سه) به مبلغی بین 25تا 30هزار ریال عرضه می شود که پیش بینی می شود تا اوایل تیرماه که عرضه دیگر خرماهای زودرس نظیر خاصویی نیز به بازار شروع می شود، به 10هزار ریال نیز کاهش یابد.

برداشت دیگر رقم زودرس خرما در هرمزگان به نام خاصویی نیز پس از آل مهتری به زودی در سطح وسیعی آغاز می شود که با توجه به نوبرانه و طعم خاصی که دارد، آن هم به عنوان سوغاتی محسوب می شود.

یک بانوی خانه دار که از دستفروش ها مقابل امامزاده سیدمظفر شهر بندرعباس سرگرم خرید رطب آل مهتر است، گفت: طعم و مزه خوب، نورس بودن و استفاده آن همراه با وعده های مختلف غذایی، موجب شده که خریداران زیادی داشته باشد.

فاطمه رییسی ادامه داد: هرساله نزدیک به 10 کیلوگرم محصول آل مهتری را نیز خریداری و در بسته های سنتی (پری و چیچکی) به عنوان سوغات برای بستگان درجه یک خود در شهر شیراز ارسال می کند.

یکی از فروشندگان مغازه تره بار در ایستگاه میناب و کهنوج شهر بندرعباس نیز ابراز داشت: با عرضه خرمای آل مهتری بعد از هندوانه بیشترین فروش ما به این محصول اختصاص دارد که بیشتر آن به وسیله مسافرانی خریداری می شود که عازم شهرهای جنوبی کرمان و حتی شهر کرمان هستند که به گفته خودشان بهترین سوغاتی در این فصل از سال محسوب می شود.

عیسی ملکی زاده یادآورشد: آل مهتری به عنوان یکی از سوغاتی های خردادماه هرمزگان تبدیل شده که خریداران و سفارش دهنده زیادی از خارج از استان دارد.

به گفته عده ای از رانندگان تاکسی و کارگران خدمات، کمتر مسافری را در ایستگاه قطار، فرودگاه بین المللی بندرعباس و پایانه های مسافربری بین استانی اتوبوس و سواری می توان دید که چند کیلوگرمی از این محصول را با خود حمل نکند.

فریدون بامری، راننده تاکسی ویژه ایستگاه راه آهن گفت: نزدیک به 90 درصد از مسافرانی را که به مقصد راه آهن برده چند کیلوگرمی خرمای آل مهتری را با خود همراه داشته اند.

یکی از غرفه داران میدان مرکزی تره بار و میوه بندرعباس افزود: این روزها درخواست های زیادی از سوی میدان داران استان های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، مازندران، گیلان و قم برای ارسال رطب آل مهتری دریافت می کنیم که با توجه به تولید تا حدودی پاسخگوی نیاز آنان بوده ایم.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه مزه و طعم آل مهتری با دیگر گونه های خرما تفاوت دارد، از دلایل فراوانی تقاضا را مصرف آن همراه با مواد لبنی به خصوص ماست و دوغ و حتی به صورت میان وعده عصرانه عنوان کرد.

علی نقی صالحی بیان داشت: اما در حال حاضر اضافه بر مغازه ها و غرفه های ویژه ای که به وسیله سازمان بازرگانی هرمزگان برای عرضه میوه های فصلی در نظر گرفته شده بسیاری از فروشندگان محصولات نوبرانه در ایستگاه های سواری بین شهری و روستاهای واقع شده در مسیر محورهای اصلی هرمزگان به مقصد دیگر استان ها اقدام به عرضه خرمای آل مهتری می کنند.

به گفته وی البته اکثریت مشتریان، خریدار خرمای آل مهتری بسته بندی شده در بسته های بافته شده از شاخه های سبز و تازه نخل هایی هستند که به نام های «پری» و «چیچکی» در میناب و شهرهای جنوب کرمان (همجوار با هرمزگان) شهرت دارند.

در اطلاعات منتشره سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، وسعت نخلستان های این استان که بیشترین آن با 12 هزار هکتار به میناب تعلق دارد، 32 هزار هکتار با تولید سالانه 138 هزار تن اعلام شده است.

وی ادامه داد: هرمزگان با عملکرد چهارو نیم تن در هکتار و برداشت 138 هزار تن مقام پنجم تولید و 32 هزار هکتار نخلستان رتبه دوم سطح زیر کشت نخلستان های کشور را دارد.

برداشت محصول خرما از نخل های این استان از اواسط خردادماه تا پایان مهرماه است به طوری که برداشت خرما از شهرستان میناب با رقم آل مهتری آغاز و در نهایت در شهرستان حاجی آباد با برداشت ارقام پیارم و هلیلی به پایان می رسد.

بیشترین سطح زیرکشت رقم زودرس آل مهتری و خاصویی از نخلستان های میناب، رودان و بندرعباس تعلق دارد.

درختان نخل دارای گونه ها و ارقام مختلفی هستند که هر نمونه در زمان خاصی از فصل تابستان و حتی اواخر بهار محصولات آنها رسیده می شود.

آل مهتری نمونه ای از خرماست که محصول آن زودتر از همه ارقام یعنی همزمان با آخرین نفس های فصل بهار به بازار عرضه می شود.

هر چند در هرمزگان انواع نخل وجود دارد اما مشهورترین آنها شامل ارقام خاصویی، مهرداسنگ، خنیزی، گریته، هلیلی، آل مهتری، زاهدی، مضافتی، برمی، دیری، توری و پیارم است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map