سئو سایت خرما برحی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خرما برحی یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انواع مشتری در کسب و کار دو مدل است که به مشتری واقعی و غیر واقعی یا real و fake طبقه بندی می شود که باید در جایگاه گرفتن شما از گوگل تمرکز بر روی کلیدواژه هایی باشد که برایتان مشتری واقعی بیاورند.

هر کدام از ما در یک حوزه ای کار می کنیم، فرض کنیم من می خواهم در حوزه پسته کار کنم، پسته ها مدل های مختلفی دارند مثلا پسته کوهی، پسته رفسنجان، پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی، پسته شامی، پسته رفسنجان و … این ها مدل های مختلفی است که در رابطه با واژه پسته وجود دارند و کلمه ها و کلید واژه‌ هایی هستند که در گوگل سرچ می شوند.

اگر به جای کلمه پسته، ما کلمه خرما را سرچ کنیم می ‌بینیم که کلید واژه هایی مثل خرما و ورم معده، خرما برای کبد چرب، خرمای پیارم، خرما و تشنج، خرمای خاصویی و … در گوگل نمایش داده می شوند و همانطور که متوجه شدیم اینجا کلید واژه ها عوض می شوند.

همه ما تاجر هستیم، ما عوام نیستیم پس باید سایت های ما با سایت های دیگر فرق داشته باشند، به عنوان مثال وقتی من عبارت خرما برای کبد چرب را در گوگل سرچ می کنم، گوگل سایت هایی را به من نشان می ‌دهد که هیچ کدام از این سایت ها، سایت های تجاری نیستند.

یعنی قرار نیست این سایت ها خرما را به من بفروشند بلکه قرار است یک سری اطلاعات و دانستنی هایی را در رابطه با خرما، ویژه کبد چرب به من بگویند، اینکه آیا اگر خرما استفاده کنم برای کبد چرب خوب است یا بد است، در واقع یک سری اطلاعات در رابطه با این موضوع به من می دهند و من که تاجر هستم نمی ‌خواهم آدم‌ هایی که این عبارت را سرچ می کنند سایت من را ببینند.

اگر کسی سایت من را در رابطه با واژه خرما (پیارم) برای کبد چرب، در صفحه اول ببیند از آنجایی که روی سایتم شماره تماس وجود دارد با من تماس می گیرد و در رابطه با اینکه مثلاً آیا خرمای مضافتی، خاصویی و … هم روی کبد چرب تاثیر دارند یا خیر، سوال می کنند.

و همه وقت شما برای یک سری آدم ‌هایی که نمی ‌خواهند از شما خریداری کنند صرف می ‌شود و ما آرادی ها در اصطلاح به این گونه آدم ها می گوییم آدم های فیک، آدم هایی که قرار نیست کالا را از ما خریداری کنند و به هیچ وجه قصد خرید ندارند.

گاهی ممکن است کسی بگوید که من دارم روی خرمای خاصویی کار می کنم ولی مشتری از من خرمای کبکاب یا چیز دیگری را طلب می کند، در در در واقع این مشتری قصد خرید دارد اما از شما خریداری نمی کند چون شما آن کالا را ندارید، که این بحث دیگری می شود.

اما مخاطبی که با شما تماس بگیرد و درباره خرما و کبد چرب سوال کند اصلاً قصد خرید از شما را ندارد بلکه این شخص دنبال تحقیق است، چنانچه مخاطبی داشتید که دنبال مرحله تحقیق بود و از شما سوالاتی داشته باشد که در انتها نخواهد از شما خریداری کند، این فرد را در اصطلاح تجاری فیک می گوییم.

شما در مدیریت کسب و کار، در مدیریت ارتباط با مشتری این موضوع را از ما آرادی ها یاد می گیرید که مشتری ها به دو دسته طبقه بندی می شوند مشتری های فیک و واقعی، که فیک ها را باید با یک مدل برخوردی که وقتتان هدر نرود، انرژی ‌تان گرفته نشود و بتوانید به کارتان برسید کنار بگذارید و فقط به مشتری های واقعی بپردازید .

پس ما فقط باید مشتری واقعی پیدا کنیم و مخاطبی که مثلا عبارت “خرما برای کبد چرب” را سرچ می کند مشتری واقعی نیست پس عبارتی که مشتری سرچ می کند باید بنای خرید داشته باشد.

حالا اگر ما خرید خرمای پیارم را در گوگل سرچ کنیم سایت هایی مثل دیجی کالا، شهروند، با سلام، باسکول و یک سری سایت های دیگر را مشاهده می کنیم که همه این سایت ها می ‌خواهند بفروشند، یعنی هیچ کدام از این سایت ها در رابطه با خواص خرما صحبت نمی کنند.

پس خیلی مهم است که در ابتدا شما بتوانید تشخیص دهید که مخاطب یا مشتری شما چه عبارتی را در گوگل سرچ می کند و اول از همه شناسایی کلمات تجاری است، پس ما به این کلماتی که در گوگل سرچ می شوند در اصطلاح کلید واژه می‌ گوییم و خود کلید واژه ها را به چند قسمت تقسیم بندی می کنیم، به یک قسمت در حالت کلی می گوییم کلید واژه های تجاری و در حالت دوم می ‌گوییم کلید واژه های غیر تجاری.

کلید واژه های غیر تجاری اصلاً برای شخص شما که می‌ خواهید تجارت کنید کاربردی ندارند، ممکن است کسی بگوید سایت من خبرگزاری است و اصلاً قرار نیست که از طریق فروش محصول درآمد کسب کنم بلکه می خواهم شبیه خیلی از سایت ها مثل بیتوته، نمناک، سایت ‌های خبری، ورزش تی وی و … کار کنم.

در واقع این سایت ها نمی خواهند محصول بفروشند بلکه می‌ خواهند سایتشان رنک بالایی پیدا کند یعنی در خیلی از کلمات گوگل جایگاه بگیرند و بعد از اینکه جایگاه گرفتند، سایت معروف شود و بعد از اینکه معروف شد بیایند تبلیغات بفروشند.

مثلاً آگهی انجام دهند، بنر بفروشند، فضاهای مختلف سایتشان را اجاره دهند و … پس موضوع درآمدزایی شان این نیست که بخواهند محصول بفروشند بلکه شبیه بیلبوردهای تبلیغاتی عمل می کنند، مثلا شخصی که بیلبورد را اجاره می دهد نمی ‌خواهد آن را بفروشد اما شما که بیلبورد را اجاره می کنید می‌ خواهید محصول تان را بفروشید.

اما خیلی از افراد اصلا نمی خواهند که محصول بفروشند بلکه می ‌خواهند برند سازی کنند، مثلا مدیر بانک که روی بیلبورد تبلیغات می کند نمی ‌خواهد بانکش را بفروشد بلکه می‌ خواهد برند سازی کند که مردم به این بانک اعتماد بیشتری داشته باشند، پس این موضوعات را درک کنید.

همه شما تاجر هستید و می خواهید محصول و کالا بفروشید، شیوه تبلیغات، سئو و برند سازی سایت های تجاری با غیرتجاری ها متفاوت است، اما ما امروز می‌ خواهیم در رابطه با سایت های تجاری صحبت کنیم پس اگر ما آرادی های گاهی اوقات به شما می‌ گوییم که نباید در یک سری از کلید واژه ها جایگاه بگیرید دوباره نگویید که چرا نباید جایگاه بگیرم، چون اگر جایگاه بگیرید به مشکل بر می خورید و می ‌بینید که وقت، انرژی و هزینه تان از بین می روند و در یک مسیر اشتباهی قدم بر می دارید.

خیلی ها می گویند من می خواهم در کلمه خرما جایگاه بگیرم، وقتی هدفش از این کار را می پرسیم می ‌گوید چون می ‌خواهم بفروشم، در صورتی که این شخص اصلاً نتوانسته است کلید واژه تجاری و غیرتجاری را از هم تشخیص دهد چون افرادی که خواهان خرید خرما هستند هیچ وقت در گوگل عبارت خرما را سرچ نمی کنند.

ما آرادی ها این ها را بر اساس سایت هایی که خود گوگل به شما نشان می ‌دهد می ‌گوییم، مثلا وقتی عبارت خرما را در گوگل سرچ می کنیم می بینیم سایتی مثل ویکی پدیا بالا می آید که می ‌خواهد در مورد خواص خرما صحبت کند و بگوید که مثلاً خرما چیست و چند نوع خرما داریم یا سایت نمناک که در مورد هزار خواص فوق العاده خرما برای پوست صحبت می کند و یا سایتی مثل بیتوته که در مورد خرما اکسیر بازیافت انرژی و جوانی صحبت می ‌کند را گوگل به ما نشان می دهد که این سایت ها اصلا فروشنده نیستند و نمی خواهند خرما را بفروشند.

پس خیلی ها می گویند که من می خواهم در یک کلمه ای جایگاه بگیرم و ما آرادی ها به آنها می‌گوییم که شما دارید اشتباه به هدف می زنید اصلاً هدف آن نیست که شما بخواهید به آن تیر پرتاب کنید و جایگاهش را بگیرید اگر جایگاهش را بگیرید ضرر کردید.

هر سایت یک توانی دارد که ما این توان را شبیه به یک ظرف در نظر می گیریم، شما می توانید از سایت تان در رابطه با یک سری کلید واژه ها جایگاه بگیرید و ظرفیت سایتتان را تکمیل کنید ممکن است که شما اشتباها یک سری کلید واژه هایی را استفاده می کنید که تجاری نیستند، در حالی که جایگاه آنها را هم می گیرید.

به عنوان مثال شما در حوزه خرما یک سری واژه هایی مثل مثلاً خرما برای زخم معده، خرما با چای یا خرما و ورم معده تولید می کنید، اینها کلید واژه هستند که در گوگل سرچ می شوند و در رابطه با این موضوعات یک محتوایی هم تولید می کنید اتفاقی که اینجا می‌افتد این است که در واقع دارید ظرفیت سایت خودتان را تکمیل می کنید و مخاطب‌ هایی را روی سایت خودتان ارجاع می‌ دهید که خواهان خرید محصول شما نیستند و نمی‌ خواهند محصول از شما خریداری کنند.

اگر این افراد محصول شما را خریداری نکنند کلیک سایت شما بالا می آید، خوب کلیک می گیرید اما می گویید که من مثلا هزار تا کلیک در روز می گیرم پس چرا مشتری زنگ نمی زند؟ چون شما در یک سری واژه ‌هایی جایگاه گرفتید که اصلاً مشتری به دنبال آن واژه ها نمی گردد یعنی مخاطب های سایت شما یک سری خانم های خانه دار یا دانشجوهایی هستند که از سایت شما استفاده می کنند، بهره می‌ برند ولی نمی‌ خواهند خریداری کنند و پول خرج کنند.

به عنوان یک تاجر نباید آدم‌ هایی را که نمی خواهند به شما پول بدهند را وارد سایت تان کنید، از این آدم ها صرفاً به عنوان یک سیاه لشکر بهره می ‌گیریم، اگر سیاه لشکر داشته باشید خوب است چون میزان کلیک شما را بالا می آورند، سایت شما اعتبار پیدا می ‌کند و این عالی است اما ظرفیت سایت تان را با این واژه ها پر نکنید.

یک مقدار خیلی کمی مثلا چیزی حدود ۲۰ درصد از ظرفیت سایتتان را به این واژه ها اختصاص دهید و ۸۰ درصد ظرفیت سایت شما باید در رابطه با کلید واژه های تجاری باشد، پس ما ۲۰ درصد را به عنوان سیاهی لشکر استفاده می کنیم تا از دیگران کمک بگیرم که بیایند سایت ما را ببیند و رنک سایت ما بالا بیاید.

ظرفیت سایت قابل افزایش است یعنی رنکی که سایت شما دارد قابل افزایش است، اما به صورت دیفالت و ابتدایی، یعنی در سال اول شما چیزی حدود 0 تا ۵۰۰ کلید واژه را می‌ توانید جایگاه بگیرید، از سال دوم بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تا کلید واژه را خیلی راحت می ‌توانید جایگاه بگیرید.

پس در زمان، گوگل به شما ظرفیت های مختلف می دهد و هر چقدر طول عمر دامنه شما بیشتر باشد یعنی مثلاً یک سایتی که شما آن را 3، 5 یا 10 سال است که دارید، ظرفیتش خیلی افزایش پیدا کرده است و بیشتر می توانید کلید واژه بگیرید.

اگر کسی بگوید که من در سال اول می‌ خواهم ۱۰۰۰۰ کلید واژه جایگاه بگیرم این امکان ندارد یعنی گوگل به او جایگاه نمی ‌دهد.

در روزها و ماه های اول جایگاه گرفتن فوق العاده سخت است و چون شما ابتدای کار هستید بایستی در ماه های اول روی واژه ‌هایی با رقابت کم، شروع به فعالیت کنید و محتوا تولید کنید یعنی از تک کلمه ای ها کامل بیرون بیایید و در ماه های اول به این فکر کنید که فقط در واژه های چهار و پنج کلمه ای جایگاه بگیرید.

ماه دوم تا ماه سوم فقط تلاش کنید که در واژه های سه کلمه ای جایگاه بگیرید یعنی کسی تلاش نکند که در تک کلمه ای ها جایگاه بگیرد بلکه فقط سه کلمه ای کار کنید، از ماه ششم به بعد سایت شما این قدرت را پیدا می ‌کند که در عبارت های دو کلمه ای مثل خرید خرما، خرمای پیارم، خرمای مضافتی و … هم جایگاه بگیرد.

پس در ماه های سوم و چهارم شما مجاز هستید که در عبارات سه کلمه ای مثل خرید خرمای پیارم، خرید خرمای مضافتی هم جایگاه بگیرید و گوگل به شما جایگاه می ‌دهد اما در تک کلمه ای ها به شما جایگاه نمی دهد و در دو کلمه ‌ای ها خیلی سخت به شما جایگاه می دهد مگر اینکه بخواهید در یک حوزه ای کار کنید که رقابت در آن کم باشد، بله در چنین حالتی به شما جایگاه می‌ دهد.

اگر حوزه شما حوزه ای باشد که رقابت در آن کم باشد در همان ماه اول هم ممکن است به شما جایگاه بدهد اما ما داریم در مورد اکثریت محصولات صحبت می ‌کنیم، بیشتر از ۹۹ درصد محصولات در ماه چهارم همان سه کلمه ای جایگاه می‌ دهد و از ماه ششم به بعد روی دو کلمه ای ها هم به شما جایگاه خواهد داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL نام ایمیل وب سایت با سلام خیلی خوب وعالی ولی با دست خالی چطور پولدار شویم از کجا واز کی باید شروع کنیم راهنمایی کنید ممنون اون ها چیزی که ما فراهم می‌کنیم رو نمی‌خوان و این لزوما چیز بدی نیست.

شرکت‌های موفق روی مشتری‌هایی متمرکز هستن که خواهان محصول‌شان هستن در حالی‌که شرکت‌های بی‌تمرکز به همه توجه می‌کنن مشتریان از اساسی‌ترین بخش‌های هر کسب‌و‌کاری به شمار می‌رون هر کسب‌و‌کار و صنفی برای بقا و رشد نیازمند مشتریه پس بدون شک نباید نسبت به این بخش مهم از کسب‌و‌کار غافل شد در دنیای سریع و فناوری محور امروز مشتریان برای رفع نیازهای خود گزینه‌های مختلفی پیش رو دارن اگر شرکت و کسب‌و‌کار ما خواهان حفظ کاربران فعلی و جذب مشتریان جدیده، باید نهایت خلاقیت خود رو در تبلیغات به کار گرفته و با هر یک از انواع مشتریان در بازاریابی آشنا باشه چنین بخش مهمی در کسب‌و‌کار نمی‌تونه به یک چالش معمولی با راه‌حلی مشخص و جهان‌شمول برای همه محدود بشه هر یک از انواع مشتریان در بازاریابی نگرش، بودجه، جایگاه و نیازهای خاص خود رو دارن اگه قصد ایجاد یک تعامل موثر و کارآمد با مهم‌ترین افراد کسب‌و‌کار رو دارین باید پیش از هرچیزی به شناسایی انواع مشتریان در بازاریابی پرداخته و نیاز‌های اونها رو درک کنین ما می‌تونیم با اتخاذ یک راهکار مناسب و برخورد صحیح با اون‌ها، حداکثر استفاده رو از این فرصت بالقوه ببریم با ارائه اطلاعات و راهنمایی مشتری در مورد محصول انتخابی خود می‌تونید نشان دهید که اونها تا چه اندازه‌ای برای شما اهمیت دارن باید به مشتریان خود اطمینان داد که در هر زمانی آماده ارائه کمک و مشاوره به اون‌ها هستین این مسئله ارزش بالایی برای مشتریان داره با سرمایه‌گذاری اندکی از وقت خود در مورد محصول مورد انتخاب مشتری اطلاعاتی ارائه کنین این روش می‌تونه هر مشتری جدیدی رو تبدیل به یک دوست دائمی کنه صرف‌نظر از نوع محصول و یا خدمات پشتیبانی پس از فروش یک گزینه ارزشمند برای مشتریان جدیده اطمینان حاصل کنین که همه مشتریا با مطالعه اطلاعات مفید و مختصر ما به نتیجه مورد نظر خود برسن هرچه تعداد کلیک کمتری تا اتمام خرید مورد نیاز باشه نتیجه بهتری کسب میشه مشتریای بیرونی تمام افراد یا سازمان‌هایی هستن که به کالا یا خدمت ما احتیاج دارن و اجناس ما رو در قبال پول می‌خرن اون‌ها در واقع کیف پول خود رو در قبال نیازهایی که توسط ما مرتفع می‌شن به میدان میارن و اگه ما تونستیم اعتماد اون‌ها رو جلب کنیم صاحب اون کیف پول ماییم تمام کارکنان، همکاران و مدیران محل کسب و کار ما مشتریان درونی ما هستن اون‌ها به ما کمک می‌کنن تا در نظر مشتریای بیرونی چهره خوبی پیدا کنیدم ولی متأسفانه گاهی اوقات همین یاران درونی ما تحت سرزنش و شماتت قرار می‌گیرن و ما از این خطر بالقوه درونی غافل هستیم اونها از ما حمایت می‌کنن سعی می‌کنن کارها در زمان و مکان معین و با کیفیت معین به دست مشتری بیرونی برسه بنابراین رضایت اونها نه تنها واجبه بلکه ضامن درستی و سرعت و کیفیت انجام کارهاست مشتریان تکراری الماس‌های گران‌بهایی هستن که هر کدام می‌تونن چندین نفر دیگه رو با خود همراه سازن اگر مشتری از خرید خود رضایت داشته باشه به خرید ادامه می‌ده و باز هم به ما فرصت می‌ده که به او خدمت کنین او ممکنه پول بیشتری به ما نده اما بر اساس آمار و تجارب هزینه نگهداری هر مشتری قدیمی و تکراری یک چهارم تا یک پنجم هزینه جذب یک مشتری جدیده بنابراین اون‌ها رو راضی و خشنود نگه دارین کمتر وعده بدین و بیشتر از حد عمل کنین… ازهمین الان آراد بهتون کمک میکنه که با سرمایه اندک هم بتوانید شروع کنید اما یادتان باشد هیچ کاری بدون سرمایه اولیه شروع نخواهد شد سلام تجارت با رقابت کم چگونه هست،، ‌؟ رقابت کم شامل چه محصولاتی میشود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map