سئو سایت در جزایر شنیده شده و مک دونالد جزایر شنیده شده و مک دونالد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در جزایر شنیده شده و مک دونالد جزایر شنیده شده و مک دونالد کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

66,000 تومان 60,000 تومان                 علی – ۲۳ آبان ۱۳۹۹: حتما مطالعه این کتاب سودمند خواهد بود سعید عشقی – ۲۲ آبان ۱۳۹۹: با مطالعه این کتاب اطلاعات موجود در ذهنم نظم پیدا کرد.

پیروزمند – ۲۲ آبان ۱۳۹۹: تخفیفات خیلی خوبی برای این کتابهای موثر و ارزشمند در سایتتون در نظر گرفته اید…ممنونم پیروزمند – ۲۲ آبان ۱۳۹۹: ترجمه این کتاب به صورتی است که برای همگان،قابل درک است و دقیقا مرحله به مرحله آموزشهای مناسبی را ارائه می دهد.

پیروزمند – ۲۲ آبان ۱۳۹۹: مطالعه این کتاب به تنهایی،در آموزش سئو، موثر خواهد بود و دیگر نیازی به مطالعه کتابهای مشابه نیست.

پیروزمند – ۲۲ آبان ۱۳۹۹: بسیار علاقمند به مطالعه این کتاب هستم سعید عشقی – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: کتاب مفید و جامعی است نيلوفر – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: بسيار سليس و قابل فهم ترجمه شده است نازنین واحدی – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: سلام ممنون که این که کتاب تهیه کردین یک سوال داشتم .

اموزش های این کتاب فقط برای کاربر های ایرانی خوبه یا کلیت جهانی داره؟ ساسان جعفرنیا – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: سلام.

کتاب قدرت سئو توسط یکی از متخصصین دیجیتال مارکتینگ نوشته شده است و برای تمامی سایت ها در سراسر دنیا قابل استفاده است.

نازنین واحدی – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: کتابی هست که می تونه برای اهلش کاربردی باشد.

کسی که بخواد می تونه از اون ایده بگیره .

سپاس زهرا ساعی – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: بابت کتاب های مفید و ب روزی که تو سایت گذاشته میشه ازتون ممنونم پیروزمند – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: حتما مطالعه این کتاب سودمند خواهد بود زهرا ساعی – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: بهتر بود فروشگاه کتاب بر اساس دسته بندی موضوعی مرتب می شد.

من خیلی گشتم تا تونستم کتاب مدنظرمو تو فروشگاه پیدا کنم زهرا ساعی – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: من در مورد سئو خیلی دوست دارم اطلاعات کسب کنم ولی صفرصفرم بنظرتون این کتاب برای من که هیچ اطلاعاتی از سئو ندارم ی کم سنگین نیست؟ ساسان جعفرنیا – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: کتاب قدرت سئو به صورت گام به گام و از پایه مباحث سئو را ارائه کرده است.

زهرا ساعی – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: سلام من بقیه سایت های فروش کتاب رو هم بررسی کردم قیمت های شما بسیار مناسب هست بهتون تبریک میگم سعید عشقی – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: این اثر جزو محدود کتب موجود در زمینه سئو و بهینه سازی سایت هست.

مطمعنا میتونه براتون مفید و کاربردی باشه ساسان جعفرنیا – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: نظر لطف شماست.

کتاب قدرت سئو از بهترین کتاب های سئو در دنیا و دارای رنک بالا در سایت آمازون است که از سال 2016 چاپ شده است و نسخه 2020 ترجمه شده است.

Foroughshams – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: عرض ادب راجب سایت می خواستم بگم که رنگ بندی و نوع فونت بسیار عالی رعایت شده و کیفیت تصاویر کتاب ها بسیار عالیست و از مهندسی چیدمانش هم بسیار لذت بردم.

باشدکه پایدار و برقرار در راهی که به پیش دارید, باشید.

حس خوب فوق العاده انگیزه بخش است در مسیر… امیدوارم که هر روز بهتر از دیروز باشید.

Foroughshams – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: درودی دیگر می خواستم بپرسم که اکثر کتاب های این سایت هرکدام شان برای خود چند درصد تخفیف دارند؟ با تشکر ساسان جعفرنیا – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: سلام کتابهای سایت در مناسبت های خاص دارای تخفیف هستند.

ساسان جعفرنیا – ۲۱ آبان ۱۳۹۹: سلام کتب های سایت در مناسبت های خاص دارای تخفیف هستن که باید سایت رو چک کنید.

همچنین در روزهای هفته برخی از کتاب ها به صورت رایگان پست می شوند.

برقرار باشید Foroughshams – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: با سلام و احترام خداقوت دارم به دست اندرکاران این سایت از سایت شما بازدید کردم و کتاب های متنوع و مرتبط با هم رو بازدید کردم و این بسیار عالیست که به این صورت چیدمان کتاب ها را در نظر گرفتید.

و اما راجب این کتاب قدرت سئو باید بگم که قطعا کاربردی هستش و دوستان حتما از این کتاب برای انجام کارهای سئو خودشان استفاده کنند.

چون تمام این کتاب ها ما را به خواسته هایمان هدایت می کنند.

ساسان جعفرنیا – ۲۲ آبان ۱۳۹۹: سلام وق بخیر از حسن نظر و توجه شما سپاسگزاریم.

قطعاً تلاش می کنیم تا هر روز بهتر از قبل شویم و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

پیشنهادات و کامنتها به ما در این راه کمک بسزایی می کند.

برقرار باشید و مانا پیروزمند – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: میشه بپرسم الان چاپ چندم این کتاب هست؟ ساسان جعفرنیا – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: کتاب قدرت سئو 2020 چاپ اول است و به زودی چاپ دوم برای ورژن 2021 کتاب منتشر می شود.

پیروزمند – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: هفت گام بهینه سازی سایت….

باید جامع و جالب باشه پیروزمند – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: سلام،ممنون از توضیحاتتون در مورد این کتاب،کتاب جامعی به نظر میرسه زهرا ساعی – ۲۰ آبان ۱۳۹۹: احتمالا کتاب خوبی می تونه باشه امتیاز شما رای دهید عالی خوب متوسط نه خیلی بد خیلی بد دیدگاه شما نام * ایمیل *

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map