سئو سایت غذای آماده و کنسرو شده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت غذای آماده و کنسرو شده در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد پت استور کاملا محفوظ می باشد به وبلاگ پت استور خوش آمدید سلامت حیوانات به طور مستقیم تحت تاثیر غذای آن‌ها است.

اگر از سگ‌های خانگی نگهداری می‌کنید برای آشنایی با برترین برندهای غذاهای آماده سگ‌ با ما همراه باشید.

در دنیای صنعتی امروز که روز به روز طبیعت جای خود را به تکنولوژی و ماشین‌ها می‌بخشد، یکی از دغدغه‌های انسان‌ها حفظ و نگهداری از حیواناتی است که دیگر محیطی برای آسایش و زندگی ندارند.

محبت، مراقب و حمایت از حیوانات خانگی نیز بخشی از خلا عاطفی ناشی از دور افتادن انسان‌ها از یکدیگر را در دنیای مدرن امروزی پوشش داده است.

در این میان حیوان وفاداری همچون سگ از توجه و طرفداری ویژه‌ای برخوردار است.

رفتارهای محبت‌آمیز و هوشمندانه این موجود، باعث شده تا افرادی زیادی به نگهداری از آن تمایل داشته باشند.

بدون شک نگهداری از سگ نیازمند آگاهی و آموزش است.

تهیه غذای مناسب و مقوی بخش مهمی از فرآیند نگهداری از این موجود شگفت‌انگیز می‌باشد که اگر بدان توجه نشود می‌تواند زندگی این حیوان محبوب را به خطر بیندازد.

علاوه بر ماهی، جگر، گوشت قرمز و پای مرغ که به آسانی تهیه می‌شوند، غذاهای آماده مخصوص سگ از قبیل غذای خشک و غذای کنسروی سگ نیز از رایج‌ترین و مقوی‌ترین غذاهای این حیوان خانگی هستند که تحت برندهای مختلف تولید می‌شوند.

اگر می‌خواهید بهترین برندهای داخلی و خارجی تولیدکننده غذای سگ را بشناسید و از کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید، در این مقاله با پت استور همراه باشید.

برترین برندهای خارجی غذاهای آماده سگ برند‌های خارجی متنوعی برای تامین موادغذایی موردنیاز حیوانات خانگی از جمله سگ وجود دارد که در این مقاله به معرفی 7 برند از آن‌ها بسنده کرده‌ایم.

نام تجاری شسیر (Schesir) یکی از برترین تولیدکننده‌های ایتالیایی غذاهای آماده سگ و گربه است که تحت عنوان شرکت  Agra Pet Foods در ژوئن 1986 با هدف تولید با کیفیت‌ترین غذاهای آماده حیوانات خانگی کار خود را آغاز کرد.

این برند با شعار «پت عضوی از خانواده» از تازه‌ترین و سالم‌ترین مواد غذایی با جدیدترین نوآوری‌ها آماده و در قالب 200 محصول متنوع، روانه 70 کشور جهان می‌کند.

شرکت شسیر اولین برندی است که تحت نام Scesir به تولید محصولات 100٪ طبیعی می‌پردازد که مواد خام را با همان کیفیت مورد استفاده برای غذا انسان به کار می‌برد.

این مجموعه برای تولید غذای کنسروی سگ از بهترین قسمت ماهی و گوشت استفاده می‌کند و آن‌ها بدون هیچ افزودنی، رنگ یا نگهداره بخارپز می‌نماید.

برند شسیر غذای خشک مخصوص سگ را نیز تحت نظارت و توصیه گروه دامپزشکی دانشگاه بولونیا (University of Bologna) به کاملا بهداشتی و مغذی تولید می‌کند.

یکی از محصولات متمایز این برند، کنسروهای حاوی گوشت قرمز و سفید با سبزیجات و میوه است که طبق تحقیقات دانشگاه گنوا (Genova) ایتالیا تولید می‌شود و حاوی میوه‌ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان و آنزیم ضد پیری مانند آلوئه‌ورا، سیب، اسفناج، هویج، آناناس، سیب زمینی و انبه هندی است که برای سلامت حیوانات خانگی مانند سگ و گربه بسیار مفید است.

رویال کنین (ROYAL CANIN) یک برند فرانسوی است که در سال 1968 توسط یک دامپزشک به نام ژان کاتری با شعار «جهانی بهتر برای حیوانات خانگی» تاسیس شد.

این مجموعه محصولات غذایی خود را به 12 کشور جهان از قبیل فرانسه، بلژیک، دانمارک، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد و هلند عرضه می‌کند.

اولین محصول این مجموعه «سوپ زرد» است که به ثبت جهانی رسیده است.

در نظر گرفتن آلرژی‌ها و بیماری جسمی، تفاوت‌های نژادی، سن، وزن، میزان فعالیت بدنی و وضعیت فیزیولوژیکی حیوان در تولید غذاهای آماده سگ و همچنین سابقه 5 دهه فعالیت در تولید تغذیه سالم و منحصر به فرد بر پایه آخرین متد و تحقیقات علمی برای حیوانات خانگی باعث شده تا این برند یکی از محبوب‌ترین نام‌های تجاری تولید غذاهای آماده سگ و گربه باشد.

رویال کنین محصولات متنوعی را در قالب غذای خشک و غذای کنسروی سگ به بازار ارائه می‌دهد که نیازی‌های تغذیه‌ای حیوان خانگی شما را با نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های آن تامین می‌کند.

برند تجاری بوش (Bosch) در 1960 با هدف تولید و پخش غذاهای طبیعی، ویتامین‌ها، مواد جایگزین شیر و غذای حیوانات کشاورزی توسط کرت بوش در آلمان تاسیس شد.

این شرکت از سال 1984 به طور ویژه به تولید غذای خشک سگ پرداخته است و از سال 1990 محصولات خود را به سایر کشورها صادر می‌کند.

شرکت بوش بر اساس سبک زندگی، سایز، وزن حیوانات خانگی به تولید میان وعده، مواد غذایی نیمه مرطوب، شیرخشک مخصوص توله سگ، مواد غذایی مکمل و غذای خشک می‌پردازد و از رنگ های شیمیائی، چاشنی‌ها، نگهدارنده ها، طعم دهنده‌ها و آنتی اکسیدان‌های سنتتیک (که به سختی در بدن تجزیه می‌شوند) استفاده نمی‌کند.

از محصولات متمایز این مجموعه می‌توان به انواع اسنک‌های مخصوص سگ و گربه، محصولات تک پروتئینه و حاوی پروتئین‌های گیاهی مانند سویا اشاره کرد.

نام تجاری بوی داگ (Bewi dog) که یک برند خانوادگی است، توسط برنارد ویگر در سال 1963 تاسیس شد.

این خانواده که قبلا در زمینه پرورش سگ‌های ورزشی فعالیت می‌کردند از همان سال 1963 پا در عرصه تولید غذاهای آماده سگ گذاشتند.

آن‌ها با تیم‌های مجربی از دامپزشکان و متخصصان تغذیه به توسعه بهترین دستورالعمل‌های غذایی برای سگ می‌پردازند و از مواد اولیه با کیفیت بالا از جمله مرغ، ماهی، برنج، چربی‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها استفاده می‌کنند.

کیفیت و سلامت مواد اولیه و فرآیند تولید غذای خشک و غذای کنسروی سگ این شرکت توسط بازرسین رسمی بررسی می‌شود.

شرکت بوی داگ تضمین می‌کند که پروتئین به کار رفته در غذاهای آماده سگ تماما حیوانی هستند و از پروتئین‌های گیاهی برای تولید غذای این حیوان خانگی استفاده نمی‌کنند و کیفیت مواد اولیه کاملا با مواد غذایی انسان‌ها برابری دارد.

آنها دستورالعمل‌های غذایی ویژه‌ای را برای اساس گروه سنی، سطح فعالیت و همچنین رژیم غذایی سگ‌ها ارائه می‌دهند و از هیچ‌گونه طعم دهنده‌ها یا رنگ مصنوعی و نگهدارنده ها استفاده نمی‌کنند.

برند بلکاندو (Belcando) یکی از برترین برندهای غذای سگ در آلمان است که در سال 1963 با هدف تولید غذای ارگانیک، سالم و خوشمزه برای سگ تاسیس می‌شود.

این برند یکی از 5 برند اصلی شرکت بویتال آلمان است که محصولات آن در سطح سوپرپریمیوم برای سگ ارائه می‌شود.

این شرکت معتقد است که هر سگ دارای الزامات غذایی خاصی است و بر همین اساس محصولات غذایی خود را بر اساس گروه سنی، نژاد،‌ فعالیت بدنی و حساسیت‌های غذایی دسته‌بندی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برند این است که گوشت لازم برای تهیه غذای خشک و غذای کنسروی سگ از بهترین گوشت‌های محلی تهیه و مواد ارزشمندی مانند آرد دانه انگور و دانه‌های چای که حاوی پلی فنول‌هایی است که با رادیکال‌های آزاد و اسیدهای چرب امگا -3 مقابله می‌کنند و الیاف‌های رژیمی که عملکرد توده های پرایبیوتیک را بهبود می‌بخشند، در دستورالعمل موادغذایی این شرکت به کار گرفته می‌شود.

برند دکتر کلادرز (Dr clauder's) در سال 1957 توسط دکتر هاینز کلودر در هامبورگ آلمان تاسیس شد.

این مجموعه با 100 پرسنل متخصص و با بهره گیری از جدید ترین متدهای علمی روز جهان، یکی از برترین تولید کنندگان مکمل‌های غذایی، محصولات بهداشتی و انواع غذاهای آماده سگ از قبیل غذای خشک و غذای کنسروی سگ در کشور آلمان است که که محصولات خود را به 65 کشور جهان صادر می‌کنند.

این شرکت در سال 2010 به دلیل دقت در به کارگیری تکنولوژی در تولید محصولات خود موفق به دریافت لوح افتخار در زمینه توسعه محصول، تولید و پخش از سازمان بین‌المللی غذا شد.

تولید غذای تر غنی شده با مواد تقویت کننده مخصوص استخوان، مو و پوست، سیستم گوارش و سیستم ایمنی از ویژگی‌های متمایز محصولات این شرکت است.

نام تجاری هپی داگ (Happy Dog) توسط خانواده باوارین (Bavarian) در دهه 1950 کار خود را به طور رسمی در ورینگن (Wehringen) آلمان آغاز کرد.

این خانواده که از سال 1765 تا کنون در این حیطه فعالیت داشته‌اند، تجربه 3 نسل از خود را در تولید موادغذایی سالم و محلی فاقد سویا، رنگ، مواد نگهدارنده و مواد افزودنی به کار گرفته‌اند و یکی ار برترین برندهای این حوزه محسوب می‌شوند.

محصولات غذایی این شرکت از قبیل غذای خشک و غذای کنسروی سگ به اکثر کشورهای شرق اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی صادر می‌شود.

آن‌ها از محصولات کشاورزی و دامی محلی و میوه‌های بومی برای تولیدات خود بهره جستند و محصولاتی را ویژه سنین مختلف سگ تولید کرده‌اند.

برترین برندهای داخلی غذاهای آماده سگ با وجود محصولات متنوع و محبوب خارجی در زمینه غذای حیوانات خانگی، کمتر کسی از وجود برندهای ایرانی در این حوزه آگاه است.

برای آشنایی با 3 برند تجاری برتر نوتری پت، فیدار و مفید در ادامه با پت استور همراه باشید.

موسس برند نوتری پت (NUTRI PET) دکتر نوید نصیریان است که شرکت بهین تاش با جمعی از همکاران و دوستان خود در سال 1379 تاسیس کرده است.

این برند که اولین محصول رسمی و مجوزدار ایرانی در فروش غذاهای آماده سگ است که دارای مراکز فروش در 26 استان کشور می‌باشد.

این مجموعه 11 محصول غذایی از قبیل غذای خشک و غذای کنسروی سگ، بیسکوبیت تشویقی، تریت چیپس نایی و تریت نرینه را به فروش می‌رساند.

شرکت تولیدی فیدارپاتیرا (Fidar Patira) با نام تجاری «فیدار» از سال 1395 با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان مجرب ایرانی و همچنین با به روزترین دستگاه های روز دنیا به تولید محصولاتی در حوزه تولید خوراک دام، طیور، آبزیان وانواع خوراک حیوانات خانگی پرداخت.

این برند محصولات غذایی سگ را با توجه به نوع نژاد، شرایط محیطی و سن تولید می‌کند.

غذاهای آماده سگ مانند غذاهای مرطوب، غذای خشک و غذای کنسروی سگ با ترکیب انواع گوشت، مواد مغذی و معدنی از جمله پروتئین ها، کربوهیدرات، چربی ها و ویتامین ها و انواع مکمل‌ها و مواد تقویتی توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

شرکت فیدار در 31 استان کشور و در جزایر قشم، کیش و هرمز نیز دارای مراکز فروش بوده و سازگارترین محصولات را برای حیوانات خانگی با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی ایران تولید می‌کند.

برند تجاری مفید (MOFEED) از سال 1392 پروژه های تحقیقاتی خود را در زمینه پرندگان زینتی و حیوانات خانگی شروع  کرد و نهایتا در سال 1396 موفق به تولید خوراک سگ گارد و همچنین خوراک گربه شد و از سال 1397 نیز خوراک های تخصصی پرندگان زینتی را آغاز کرد.

غذا های برند مفید، غذایی کامل و سلام، بدون هیچ افزودنی، مواد نگهدارنده یا محرک اشتها و آنتی بیوتیک شیمیایی یا طبیعی بوده و از مکمل های ویتامینه و معدنی در آن‌ها بهره می‌برد.

تنها محصول این شرکت برای سگ‌های نگهبان است که حاوی فرآورده های کشتارگاهی طیور، ماهی، آرد غلات، برنج و سبزیجات معطر که سلامت حیوان را کاملا تضمین می کند، می‌باشد.

این محصول یک خوراک کامل بوده و علاوه بر تامین نیازهای تغذیه‌ای حیوان، به درمان و رفع برخی از مشکلات استخوانی نظیر پوکی استخوان، راشیتیسم، پوسیدگی و آسیب‌های مفصلی کمک می‌کند.

منابع https://www.

schesir.

com/en/commitment/ https://www.

bosch-tiernahrung.

de/en/business.

html https://www.

royalcanin.

com/us/about-us https://www.

bewi-dog.

de/en/about-us https://www.

belcando.

com/en/holistic-approach https://www.

dr-clauder.

com/fakten_en?lang=en https://www.

happydog.

de/en/the-world-of-happy-dog/history/ تعداد کل امتیازات این مطلب 1 این مطلب را به اشتراک بگذارید تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعق به سایت پت استور می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map