سئو سایت در می ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در می ژاپن یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر در هنگام سرچ کردن یک کلمه کلیدی در گوگل ناگهان متوجه میشوید که توضیحات و عنوان یا همان تایتل و توضیحاتی که برای سایت شما وجود دارد به زبان  ژاپنی چینی هست و به نوعی ایندکس سایت شما تغییر کرده است و گوگل به جای نمایش اطلاعات سایت شما از اطلاعات دیگری استفاده می کنید.

به احتمال خیلی زیاد سایت شما هک شده باشد یا عاملی در سایت شما وجود داشته باشد که این مشکل را به وجود آورده باشد، مشکلاتی همانند،استفده کرده از افزونه های نسخه نال شده میتوانید یکی از علت های این مورد باشد که در بیش از 70 درصد از حالات وقتی که بررسی میکنیم متوجه میشیوم که این مشکل بخاطر استفاده از افزونه های نسخه نال شده میباشد.

مشکل نمایش حروف ژاپنی برای یک سایت آموزشی قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید که این مشکل برای سایت شما به وجود آمده است وگرنه ممکن است که واقعا اشتباه از طرف خود کاربر باشد .

برای اینکه متوجه شوید که آیا واقعا سایت شما دچار این مشکل شده است کافی است که در کادر جستجوی گوگل متن زیر را سرچ بکنید site:webmaster98.

com که در کلمه کلیدی بالا به جای عبارت webmaster98.

com باید آدرس سایت خودتون رو همراه با پسوند اون وارد بکنید زمانی که شما این عبارت را در گوگل سرچ میکنید، گوگل به شما تعداد صفحات ایندکس شده شما را نشان میدهد و شما میتوانید متوجه شوید که چه تعداد صفحه ایندکس شده از سایت شما در گوگل وجود دارد، همچنین در بین همین نتایج میتوانید نحوه ایندکس شده مطالب را هم ببینید مثلا اینکه هر کدام از مطالب و نوشته ها و پست های سایت شما دقیقا با چه عنوانی یا چه متای توضیحاتی در گوگل نمایش داده میشود.

این 2 نکته بسیار مهم هستند و معمولا همراه با همدیگر هستند هر چند که ممکن است برای شما فقط یکی از این موارد اتفاق افتاده باشد   اگر تعداد صفحاتی که این مشکل را دارند و توضیحات آن ها به زبان چینی میباشد کم میباشد و یا فقط صفحه اصلی سایت شما میباشد پس میتوان به این نتیجه رسید که این مشکل به تازگی برای سایت شما شروع شده است، اما اگر ببینید که همه صفحات سایت شما یا بیش از 90 درصد از محتوای سایت شما به زبان چینی میباشد پس به این معنی میباشد که شما مدت طولانی میباشد (حداقل 2 هفته) که این مشکل را دارید اما به تازگی متوجه مشکل شده اید و این مورد برای سایت شما بسیار مضر میباشد دوستان در نظر داشته باشید که منظور از صفحات ایندکس شده، تعداد مقالات سایت شما نیست، و عوامل دیگری همانند تعداد برچسبت های استفاده شده، تعداد دسته بندی ها و… نیز به جمع تعداد صفحات ایندکس شده اضافه میشود که موجب میشود که تعداد صفحاتی که در گوگل خواهید داشت بیش تر از تعداد مقالات سایت شما باشد در صورتی که تعداد این صفحات خیلی زیباد میباشد و زمانی که شما بر روی هر کدام از این لینک ها کلیک میکنید با یک ارور 404 یا ارور Not Foundیا همان محتوایی پیدا نشد روبرو شوید به این معنی میباشد این صفحه زمانی در سایت شما وجود داشته است، گوگل این صفحه را ایندکس کرده است اما الان این صفحه از سایت شما حذف شده است در تعداد و مقیاس خیلی کم این مورد زیاد جدی نیست اما اگر یکباره شما در سایتتون با هزاران ارور 404 یا همان ارور پیدا نشد روبرو شوید حتی احتماال این هم هست که گوگل کلا سایت شما رو از صفحه نتایج حذف بکنه.

اگر تعداد صفحات ایندکس شده شما در یک حد معمولی میباشد پس در این حالت خیالتون راحت از این جهت که گوگل برخورد جدی با سایت شما داشته باشد (هر چند که باز هم کار هایی مونده که باید انجام بشه) در هر شرایطی که باشد زمانی که نمایش حروف چینی برای سایت در نتایج جستجو های گوگل – هک شدن سایت وردپرسی روبرو می شوید باید نسبت به رفع این مشکل اقدام نمائید بصورت کلی این مشکل بدلیل هک شدن سایت شما می باشد ممکن است شخص هکر متا دیسکریپشن مطالب قبلی شما را تغییر داده باشد یا اینکه مطالب جدیدی در سایت شما منتشر کرده باشد اما در هر صورت سایت شما هک شده و باید مشکل هک رفع گردد این نوع هک بسیار نادر می باشد و باید توسط یک متخصص رفع مشکل شود چون ممکن است مشکل از افزونه های فعال در سایت شما یا قالب وردپرس سایت شما باشد و یا مشکل هک از طرف سرور اعمال شده باشد و… توصیه میکنیم که از طریق شخص بدون تجربه اقدامی نکنید در صورتی که دنبال راه چاره هستید با شماره های سایت تماس بگیرید تا هر چه سریعتر مشکل شما رفع گردد.

منبع: google developers IT boy & founder of Webmaster98.

com with Software bachelor's degree in Tabriz university & +5 year experience in website desiging, CEO of SEO in IoT نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * Notify me by email when the comment gets approved.

قالب جنه – قالب jannah – قالب مجله خبری Jannah جنه ساخت لینک مستقیم افزودن به سبد خرید در ووکامرس قالب فروشگاه لوازم الکتریکی TechStore بهترین افزونه سئو در وردپرس Yoast یا All in One Seo Pack قالب وردپرس فروشگاهی HiTheme فارسی – قالب HiTheme وبمستر 98 با شعار: همیشه پر از خلاقیت با تیم حرفه ای و با تجربه در ارائه قالب وردپرس و سایر خدمات مورد نیاز برای وبمستران عمل میکند.

بیشتر فعالیت ما در حوزه فروش قالب وردپرس ،‌ قالب اپن کارت و قالب پرستاشاپ و قالب جوملا میباشد همچنین برای وبمستران عزیز نیز فیلم های آموزشی خیلی حرفه ای هم در نظر گرفته شده.

اگر سوالی دارید با شماره 09121442355 میتوانید تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

وبمستر 98 بهترین مکان برای خرید قالب وردپرس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map