سئو سایت کرايه يا اجاره اتوبوس و ميني بوس بدون راننده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کرايه يا اجاره اتوبوس و ميني بوس بدون راننده حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مطلب همه ی نکاتی که باید برای کرایه اتوبوس بدانید را در اختیارتان قرار میدهیم.

قطعا مطلبی که قرار است در آینده بخوانید مفید است واطلاعات شما را درمورد کرایه اتوبوس و شرایط اجاره خودرو ها بالا می برد پس تا پایان مطلب همراهمان باشید.

اتوبوس ها به دو دسته ی درون شهری و برون شهری تقسیم میشوند و هزینه کرایه هر کدام از آن ها متفاوت است.

قطعا شما نیز تا به حال از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده اید، آیا شما نیز با این نظر موافق هستید که مسافرت با اتوبوس لذت بخش تر است؟به خصوص مسافرت های دسته جمعی با فامیل یا اعضای خانواده و دوستان.

با کرایه اتوبوس برای مسافرت های چند روزه با کسانی که دوست دارید علاوه بر راحتی و آرامشی که تا رسیدن با مقصد دارید، از مسیر نیز لذت میبرید و با بقیه معاشرت میکنید.

کرایه اتوبوس بیشتر بخوانیم :اجاره اتوبوس های موجود برای کرایه اتوبوس ابتدا به شرکت ارائه دهنده ی خدمات اجاره خودرو مراجعه کنید، البته امروزه اکثر شرکت های معتبر سایت نیز تاسیس کرده اند و به رزرو و پرداخت هزینه کرایه سرعت بخشیده اند.

پس از مراجعه حضوری یا مجازی، با در نظر گرفتن تعداد نفرات میتوانید خودرو را انتخاب کنید.

برای مثال اگر تعداد افراد 4 نفر یا کمتر بود میتوانید به اجاره خودرو سواری اکتفا کنید، اما اگر تعداد نفرات بیش 4 نفر بودند اجاره مینی بوس منطقی تر است.

مینی بوس ها حدودا بین 23 تا 25 نفر ظرفیت دارند.

اما اگر تعداد افراد بیش از 40 نفر بود میتوانید به گزینه ی کرایه اتوبوس فکر کنید.

تعیین کردن مسافت تا مقصد، تعداد روز های سفر، زمان رفت و برگشت به صورت دقیق نیز قدم بعدی است.

بعد  از انتخاب خودرو نوبت به انتخاب حضور یا عدم حضور راننده می رسد.

اگر به همراه ماشین درخواست راننده نیز داشته باشید به اصطلاح خودرو را به صورت دربستی اجاره کرده اید.

کرایه دربستی خودرو به این معناست که راننده در تمام طول سفر در اختیارتان باشد.

لطفا قبل از رزرو خودرو قرار داد را به دقت مطالعه کنید و در صورتی که همه ی بند های آن را میپذیرید خودرو را رزرو کنید.

بعد از تحویل گرفتن خودرو شما در برابر آن مسئول هستید و باید برای محافظت از آن تمام تلاش خود را به کار گیرید.

در غیر این صورت و در صورتی که خودرو صدمه ای ببیند شما باید خسارت آن را بپردازید.

برای شرکت های اجاره دهنده خودرو زمان بسیار مهم است و مشتریان نیز باید به این نکته توجه کنند و سعی کنند خوش قول باشند، به موقع  خودرو را تحویل بگیرند و در زمان مقرر به شرکت تحویل دهند.

ابتدا اتوبوس های معمولی را بررسی میکنیم: این اتوبوس ها معمولا برای حمل و نقل درون شهری و مسافت های کوتاه مناسب هستند، تعداد بالای صندلی های این اتوبوس ها ظرفیت آن ها در حدود 40 تا 50 نفر بالا برده است.

در هر ستون 2 صندلی و 4 صندلی در هر ردیف قرار دارد.

این اتوبوس ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.

برای سرگرمی مسافرین دو مانیتور در ابتدا و وسط اتوبوس قرار دارد.

این نوع اتوبوس ها میتوانند به عنوان سرویس ایاب و ذهاب کارکنان کارخانجات، مدارس،  ایاب و ذهاب به جشن ها و همایش ها، رفت و برگشت به قبرستان ها،سفر های تحقیقاتی و علمی مورد استفاده قرار گیرند.

هزینه ی سفر با این اتوبوس ها مقرون به صرفه و مناسب است.

اتوبوس های وی آی پی معمولا برای سفرهای برون شهری یا مسافت های طولانی تر مورد استفاده قرار میگیرند.

این اتوبوس ها اگر چه ظرفیت کمتری نسبت به اتوبوس های معمولی دارند اما سفر با این اتوبوس ها همراه با راحتی و آسایش بیشتری است.

در اتوبوس های وی آی پی در یک ستون یک صندلی و در ستون دیگر نیز دوصندلی قرار داده شده است، اما صندلی های اتوبوس های وی آی پی بزرگتر و جادار تر هستند و در مسافت های طولانی اگر از نشستن خسته شده اید میتوانید صندلی را تا زاویه 140 درجه به عقب بخوابانید و همچون تخت خوابی روی آن دراز بکشید.

کرایه اتوبوس بیشتر بخوانیم : اجاره ماشین عروس در اتوبوس های وی آی پی پشت هر صندلی یک مانیتور مجزا قرار داده شده است و با وجود آن حوصله تان سر نمی رود.

همچنین با وجود شارژر های تعبیه شده در این اتوبوس ها میتوانید گوشی تان را نیز شارژ کنید.

از ویژگی های دیگر این اتوبوس ها مجهز بودن به سیستم تهویه قوی و سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

به تبع هزینه کرایه اتوبوس وی آی پی از اتوبوس معمولی بیشتر است اما کرایه اتوبوس وی آی پی نسبت به ویژگی ها و امکاناتی که دارد خیلی بالا نیست و نسبت به راحتی که در اختیار مسافر قرار میدهد بسیار مناسب است.

شرکت اجاره دهنده برای اجاره خودرو باید از هویت متقاضیان اطمینان یابد سپس خودرو ها را در اختیارشان قرار دهد.

جهت اطمینان شرکت، متقاضیان باید مدرک شناسایی معتبر و گواهینامه ی رانندگی جمهوری اسلامی ایران با حداقل 6 ماه اعتبار را ارائه کنند.

ارائه سند ملکی در ازای تحویل ماشین برای اطمینان بیشتر شرکت نسبت به سلامت خودرو است.

همچنین متقاضی باید گواهی اشتغال یا محل سکونت را در اختیار شرکت قرار دهد.

مدارکی چون دفترچه تامین اجتماعی، گواهی اشتغال و .

.

.

که نشان دهنده ی شاغل بودن فرد است نیز قابل قبول است.

چک یا سفته به ارزش 20 درصد بیشتر از قیمت روز ماشین نیز باید از طرف شخص اجاره کننده به شرکت اجاره دهنده داده شود.

فرد متقاضی باید متعهد شود که در زمان مقرر خودرو را تحویل میگیرد و بعد از پایان مهلت خودرو را به شرکت باز گرداند.

همچنین فرد اجاره کننده باید در حفظ و نگهداری از خودرو تمام تلاش خود را به کار گیرد زیرا در صورت صدمه به خودرو باید خسارت آن را بپردازد.

برای اجاره اتوبوس باید به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند مراجعه کنید.

شرکت دریان سفر امید از معتبرترین شرکت ها برای کرایه اتوبوس و اجاره انواع خودرو سواری، ون، میدل باس، مینی بوس می باشد.

کرایه اتوبوس برای اطلاع از انواع خودرو و هزینه های آن ها میتوانید به سایت این شرکت به آدرس www.

dsoc.

ir مراجعه کنید.

۱   دریان سفر امید جابجائی مسافر در حوزه های حمل و نقل گردشگری، ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری، اجاره خوردوهای سواری با راننده و بدون راننده، تأمین و کرایه وسایل نقلیه گروهی جهت مسافربری بین شهری و خدمات تأمین اتومبیل های تشریفاتی جهت مراسم و مجالس با انواع اتوبوس، میدل باس، مینی بوس، ون و سواری از مهمترین فعالیت های این شرکت می باشد.

  دسترسی سریع صفحه اصلی لیست قیمت درخواست و استعلام تماس با ما معرفی ما   ارتباط با ما تهران، آيت لله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی،                   بن بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲، واحد ۵ 09121442355 09121442355   09121442355  ما را دنبال کنید                 کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت دریان سفر امید می باشد طراحی سایت : تیم طراحی کافه سئو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map