سئو سایت در نصير شهر شهرک مهاجران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در نصير شهر شهرک مهاجران شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارتقای مهارت مدیریت فرایند سئو در پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ مدت زمان: ۲۰ ساعت ( ۵ جلسه ۴ ساعته ) شروع دوره :به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعلا تشکیل نمی‌شود قیمت دوره: ۹۰۰,۰۰۰ تومان شروع دوره: پنجشنبه‌ها در پی شیوع ویروس کرونا تمامی دوره‌های آکادمی به صورت دوره آنلاین (کلاس ها به صورت وبینار) و دوره غیرحضوری (ویدیو کلاس + پشتیبانی استاد) برگزار می‌شود.

جهت بررسی این دوره‌ها از دکمه‌های زیر استفاده کنید سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که حروفی معادل، چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد، که همگی آن‌ها به یک معنی می‌باشند.

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد و نمایش وب سایت شما، براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدید کنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.

هنگامی که شما مطلبی را در گوگل یا موتورهای جستجو،سرچ می‌کنید، پاسخ آن از طریق صفحه نتایج نمایش داده می‌شود.

در هر لحظه برای مرتب کردن این نتایج مجموعه الگوریتم‌های پیچیده‌ای توسط موتورهای جستجو اجرا می‌شوند، که شامل عوامل رتبه بندی (SEO Ranking Factors) است، موتورهای جستجو با توجه به این الگوریتم‌ها، تصمیم می‌گیرند سایت شما در چه رتبه‌ای درصفحه‌ی نمایش قرار گیرد.

بنابراین سایت‌های بهینه سازی شده با رعایت فاکتورهای سئو شانس بیشتری برای قرارگیری در رتبه‌های بالا را نسبت به سایت‌های غیر بهینه سازی شده دارا است.

مدیر سئو و کانتنت تیم دیجیتال مارکتینگ HDM مدیر سئو و گوگل ادز هولدینگ ارنیکا (شامل دو سایت هومسا و اکسکوینو) مدیر سئو و گوگل ادز شرکت بین المللی گاج مارکت مدیر سئوی شرکت ترکیه ای مهاجران مدیر سئو و کانتنت پلتفرم چیلیپ کو با توجه به سرعت رشد استفاده از اینترنت و رقابت بین کسب‌وکارها برای جذب مشتری و دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو، آشنایی با مبحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

از این رو کسب اطلاعات به روز و دانش فنی در این زمینه جزو شروط لازم داشتن یک کسب‌وکار موفق است.

سئو کردن وب سایت بخش مهمی از عملیات دیجیتال مارکتینگ هست و به جرات می‌توان گفت سئو تضمین‌کننده برگشت سرمایه‌گذاری شما برای بازاریابی اینترنتی است.

در این دوره ما تمرکز خود را بر آموزش سئو برای مدیران دیجیتال مارکتینگ گذاشته‌ایم.

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ نیاز نیست به جزئیات کامل سئو مسلط باشد اما باید روند آن را به شکل کامل بداند و بتواند با استفاده از شاخص‌های کلیدی عملکرد به طور مداوم عملکرد تیم سئو و کیفیت و تاثیرفعالیت‌های آنان را ارزیابی کند.

این دوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ‌ها، دانشجویان، مدیران فروش و بازاریابی طراحی شده است.

رویکرد ما از طراحی این دوره این است که در حد نیاز و اشراف برکار بتوان دانش سئو را فراگرفت و یک تیم سئو یا سئوکار تیم را به خوبی مدیریت کرد.

البته آموزه‌های این دوره برای انجام سئو سایت توسط خود دانشجو هم مناسب است اما برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو نیاز است که در دوره‌ی تخصصی سئو که در این آکادمی برگزار می کنیم، شرکت کنید.

برای شرکت در این دوره آشنایی با مفاهیم دیجیتال مارکتینگ نیاز است.

پیشنهاد می شود، پیش از شرکت در این دوره ، در دوره اصول دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید.

برای شرکت در این دوره بهتر است، لپ تاپ به همراه داشته باشید.

بله در صورتی که دوره را کامل شرکت کنید، به شما  مدرک رسمی از MPT اتریش ارائه می‌شود.

در پایان این دوره شما به خوبی با صفر تا صد سئو یک وب سایت آشنا می‌شوید و می‌توانید به بهترین شکل اثربخشی فعالیت‌های تیم سئو خود را ارزیابی و مدیریت کنید و سئو پروژه‌ها دقیقا آنطور انجام شود که شما به عنوان مدیر تیم دیجیتال مارکتینگ صلاح می‌دانید.

ضمن اینکه این آموزه‌ها برای انجام سئو سایت توسط خود شما هم مناسب است و می‌توانید خودتان نیز وب سایت‌ها را برای کسب نتایج عالی در گوگل بهینه سازی (سئو) کنید در صورتی که امکان شرکت در کلاس حضوری را ندارید، می‌توانید در دوره آنلاین (کلاس‌ها به صورت وبینار) و یا دوره غیرحضوری (ویدیو کلاس + پشتیبانی استاد) ثبت‌نام کنید.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ توسط دکتر مهدی دهبان فعالیت خود را با هدف گسترش دانش دیجیتال مارکتینگ در سطح جامعه و آموزش حرفه‌ای و تخصصی کسب و کارها و کارآفرینان در حوزه بازاریابی آنلاین آغاز نمود است.

این مجموعه با طراحی اولین دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ در ایران خیلی سریع در بین کسب و کارها و به ویژه استارت آپ‌ها به محبوبیت بالایی رسید.

در حال حاضر در آکادمی دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ و همچنین همایش‌ها و وبینارهای تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ در حال برگزاری است.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ  که همکاری با برندهای بزرگی همچون دانشگاه صعنتی شریف، گلرنگ، دیجی کالا، بامیلو و … را در کارنامه خود دارد، در راستای چشم انداز خود که پرورش 100 هزار متخصص بازاریابی دیجیتال است، برای حرفه‌ای و کاربردی‌تر شدن دوره‌های آموزشی خود همواره کوشیده و اساتید صاحب نام در صنعت مارکتینگ را نیز به کار گرفته است.

تمام فعالیت‌های سئو در نهایت باعث افزایش سود کسب وکارها می‌شود بنابراین هر فعالیتی که در راستای نمایش استاندارد سایت به کاربران و افزایش بازدید کاربران از سایت شما شود، در مسیر بهینه سازی سایت و سئو است.

اما اهداف سئو را می‌توان به دسته های زیر تقسیم کرد: افزایش بازدید از وب سایت، که در نهایت باعث افزایش مشتری و کابران می‌شود.

سئو ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، افزایش ترافیک سایت نشان دهنده‌ی میزان استفاده جستجوگران از اطلاعات صفحات وب سایت شماست، افزایش ترافیک سایت مخصوصا از طریق موتورهای جستجو اعتبار خاصی را برای وب سایت شما به دست می آورد.

رتبه شما را درصفحه نتایج جستجو بالا می‌آورد.

سئو برای برند شدن سایت در بین افراد و رقیبان است سئوی اصولی باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

سئو یک تبلیغ رایگان است و بهترین ابزار برای تبلیغات است.

با گسترش بازاریابی دیجیتال و به نمایش در آمدن بازارهای فروش کالا و خدمات در فضای آنلاین، به علاوه  دسترسی آسان افراد برای خرید و فروش های اینترنتی، شانس رقابت در هر کسب وکاری افزایش یافته است.

علاوه بر گسترش کسب و کارهای آنلاین، اعتماد و رضایت افراد از خریدهای آنلاین نسبت به گذشته افزایش یافته است،حال چگونه در این بازار باید رقابت کرد؟ ارتباط سئو با افزایش فروش چیست؟روش های سئو برای افزایش سوددهی و بازگشت سرمایه چیست؟ بد نیست درابتدا، نتایجی را که درباره جستجو در سالهای اخیر به دست آمده، بدانید: زمان باقی مانده تا شروع دوره: نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات درجه یک را هفتگی برای رشد شما ایمیل کنیم؟ برای دسترسی به محتوای جذاب، مسابقات و تخفیف ها ما را دنبال کنید تهران، خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، خیابان هشتم (ساوجی نیا)، پلاک ۲۷ شماره های تماس: 09121442355 09121442355 09121442355 پشتیبانی دانشجویان در تلگرام: 09121442355 ( dmasupport@ ) مشاوره ثبت نام در تلگرام: 09121442355 ( dmatraining@ ) مشاوره ثبت نام در واتساپ: 09121442355 تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان می باشد.

این وب‌سایت توسط سرورهای پرقدرت گنجه هاست میزبانی می شود.

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا ایمیل یا نام کاربری که با آن ثبت نام کرده اید را اینجا وارد کنید.

ما لینکی برای تعیین پسوورد جدید را به ایمیل شما می فرستیم.

بازگشت به بخش ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map