سئو سایت سایر ادویه جات و چاشنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سایر ادویه جات و چاشنی کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مرجوعی قسمتی یا کل سفارش در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت ادویه جات (در صورت مرجوعی کل سفارش هزینه رفت و برگشت  از هزینه کل کسر میشود) فروش ادویه جات در کیفیت بهداشتی ( بشرط تاییدی در صورت تحویل به آزمایشگاه ) و اشعه گاما خورده در صورت درخواست مشتری جهت مجوز بهداشت ارسال توسط باربری ، اتوبوس ، پست و تیپاکس ، وانت یا کامیون به انتخاب مشتری  ارسال بیعانه ای در صورت درخواست مشتری که مشتری میتواند ۱۰ درصد مبلغ سفارش را واریز کرده و مابقی بصورت تسفیه در باربری مقصد خواهد بود حداقل ارسال سفارشات بصورت سرجمع کل ادویه جات یا تکی ده کیلو میباشد در صورتیکه مقدار کلی سفارش به بالای صد کیلو برسد تمام قیمتها بالای صد کیلو محاسبه میشود لیست قیمت بروز شده در تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ فروش عمده و در سفارشات مختلف انواع ادویه جات فله در ایران ، به همراه ارسال نمونه به سراسر کشور .

فروش بهترین و مرغوب ترین ادویه جات وارداتی از هند ، چین ، ویتنام و دیگر کشورها هم به صورت چوب (قلم) و هم بصورت آسیاب شده.

جهت مشاوره و خرید یا فروش هرگونه ادویه جات وارد کانال تلگرام ادویه شوید: https://t.

me/spicecenter ربات ادویه تلگرامی  اختصاصی : https://t.

me/spicecenter_bot   در بازار ادویه جات مختلفی موجود است ، از دارچین گرفته تا زردچوبه .

زردچوبه بطور اختصاصی بدلیل شرایط آب و هوایی خاص فقط از کشور هند واردات میشود که منطقه نظام آباد هند یکی از بهترین گزینه ها بدلیل کیفیت بالا و قیمت ارزانتر نسبت به دیگر مناطق هست.

  دارچین و زنجبیل ( نوع چینی آن ) اختصاصا از کشور چین و فلفل سیاه دان از کشور ویتنام واردات می شود ، البته زنجبیل نیجریه ای از کشور آفریقا نیز واردات می شود که از کیفیت پایین تری نسبت به زنجبیل چینی برخوردار است.

هل سبز نیز از هند و  گواتمالا وارد کشور ایران می شود که هندی آن برند اکبر که با رنگهای مختلفی شناخته شده است از تمامی هل سبز ها معروف تر است و نسبت به هل گواتمالا از لحاظ ظاهری بهتر است هل گواتمالا با برند فیل نشان هل هایی هستند که نسبت به هندی کم رنگ تر بوده و در سایزهای مختلف موجود می باشد هرچند که در آسیاب و کیفیت فرق آنچنانی بین این دو هل نیست این ادویه جات هر کدام شرایط خود را داشته و بدلیل تقاضای زیاد بازار معمولا بطور فله و یا عمده سفارش داده می شود.

وقتی ادویه جات بطور فله و یا عمده سفارش داده می شود ، قیمت آن نیز کاهش یافته و اصطلاحا به صرفه خواهد شد.

لیست ادویه جاتی که ما به صورت عمده و فله می فروشیم به شرح زیر می باشد: تماما با کیفیت های مختلف بوده و هم به صورت چوب هم به صورت آسیاب شده موجود است.

(ارسال نمونه به سراسر کشور در صورت درخواست مشتری).

دیگر مطالب ما در زمینه دارچین و یا زردچوبه را بخوانید .

امروزه ادویه جات دنیای گسترده ای را در پخت و پز و شیرینی جات و حتی در زمینه های درمانی طب سنتی ایجاد کرده اند و باعث شده اند که تنوع در مزه و عطر غذا ها ایجاد کنند و از هندوستان که مهد ادویه جهان است به ایران به نرخ دلار واردات می شود.

ادویه جات دیگری هم موجود اند که با نام ادویه جات ترکیبی مثل ادویه کاری مرغ یا گوشت و با ترکیب دو یا  چند ادویه دیگر بوجود می آیند و در بازار ایران فروخته میشود.

 به ترکیب چند ادویه‌ ماسالا گفته می شود که هر غذا میتواند بصورت فرمولی ماسالای مخصوص خودش را داشته باشد ، و یکی از انواع معروف گرام ماسالا (به معنای ادویه تند) در کشور هند استفاده می شود.

کشور هندوستان که بزرگترین مرکز خرید و فروش و صادرات ادویه جات جهان می باشد ، تمامی ادویه جات مورد نیاز کشورهای مختلف را دارا است و سالانه هزاران تن نیز به کشورهای مختلف جهان صادرات میکند.

ضمن اینکه در خود کشور بزرگ  اکثر غذاهای هندی که به غذاهای پر ادویه و مخصوصا تند نیز معروف هستند نیازمند اضافه کردن ادویه فراوان می باشند و همین موضوع باعث مصرف بالای ادویه در هند می شود.

بدلیل پیشرفت فناوری و صرفه جویی در زمان و هزینه ، طی سالیان اخیر خرید و فروش اینترنتی ادویه در ایران رواج یافته است و بجز ادویه ، سایتهای فروشگاهی اینترنتی این روزها در حال فروش انواع و اقسام محصولات بازار هستند.

ما نیز با داشتن ادویه جات مرغوب و با کیفیت این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کردیم تا بتوانند به صورت اینترنتی خرید ادویه داشته باشند و حتی نمونه سفارشی خود را در سراسر کشور دریافت کنند.

ادویه جات فله بدلیل شرایط بالا و پایین شدن دلار و همچنین تورم کشور و مهم تر از همه بسته به نوع و کیفیت آن دارای قیمتهای مختلفی است قیمت ادویه جات فله معمولا بصورت پلکانی و با سرعت رشد کم تغییر میکند ضمن اینکه دلار به عنوان نرخ مبادلاتی کشور تاثیر فراوانی بر قیمت ادویه جات وارداتی کشور دارد.

لیست قیمت ادویه جات فله در کانال تلگرام ما به آدرس زیر موجود است جهت مشاهده عضو کانال تلگرام ما شوید.

ما برای سهولت ارتباط با مشتری و راحتی فروش اقدام به راه اندازی کانال تلگرام کردیم تا مشتریان ما بتوانند قیمتها را بصورت روزانه مشاهده بکنند .

آدرس کانال : https://t.

me/spicecenter ربات ادویه تلگرامی  اختصاصی : https://t.

me/spicecenter_bot در ادامه به دیگر ادویه جات ترکیبی در کشورهای دیگر خواهیم پرداخت.

ادویه کاری سبز رنگ پودر کاری دارای چهار نوع مختلف ۹ قلم ، ۱۲ قلم ، ۱۸ قلم ، ۲۴ قلم است که هر قلم آنها بیشتر باشد به طبع از مواد بیشتری تهیه شده و قیمت و کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت که بیشتر آنان از ترکیب زردچوبه ، فلفل سیاه ، سبزیجات معطر و دیگر مواد تهیه می گردد.

  از نظر ما برترین ادویه کاری ۲۴ قلم سبز است .

پودر کلمبو مانند مطالب قبل ، پودر کلمبو از هم متعلق به هند می باشد و مناسب برای آشپزی ملل می باشد.

این ادویه از چند نوع ادویه دیگر تشکیل شده است که شامل : دانه های فلفل ، زردچوبه ، پودر گشنیز ، شنبلیله و دانه های فلفل می باشد   چهار ادویه ادویه   ”   Quatre épices   ” به معنی   ”  چهار ادویه  ” می باشد.

اما در واقع تعداد ادویه های که در چهار ادویه استفاده شده ، ۵ نوع می باشد که که شامل : دارچین ، جوز هندی ،فلفل سفید ، پودر زنجبیل و میخک می باشد.

بله لیست نمایندگی در شهرهای دیگر در سایت موجود است بجز فلفل قرمز پودر سیر و پیاز سماق و لیمو عمانی مابقی همیشه وارداتی است بله جهت اطلاعات بیشتر به نمایندگی های ما مراجعه کنید با مراجعه به وزارت بهداشت و تهیه موارد ازمایشگاهی از ما میتوانید مجوزات را بگیرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map