سئو سایت سیستم بدنه خودکار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سیستم بدنه خودکار شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید محصول در سبد خرید وجود ندارد امتیاز خریداران:3.

40از5رای ژاکت این محصولات مشابه را به شما پیشنهاد می‌کند سلام وقت بخیرمهندس جان کی آپدیت میکنین افزونه رو ؟ ضمن اینکه چه چیزایی اضافه یا بهبود پیدا میکنه ؟اگه الگوریتم های جدید هم قرار بدین داخلش خیلی بهتر میشه تشکر از ساخت این افزونه امروز اپدید جدید بارگیری میشود سلامخسته نباشیدببخشید من کاملا متوجه نشدم ؟بزارین اینجوری بگم :آیا این افزونه اینکارو میکنه :مثلا مقاله ای در یک وب سایت نوشتم با نام وردپرس , بعد مقاله ای دیگر بعد ها یا فردا میسازم توش از کلمه وردپرس استفاده میکنم مثلا حالا یکبار یا صد بار !!!این نرم افزار اینجا ورود پیدا میکنه ؟ یعنی تو مقاله دومی که صدتا کلمه وردپرس هست رو بصورت خودکار خودش کلمه وردپرس رو لینک دار به مقاله اول که راجب وردپرس بود میکنه ؟ ایا تمام کلمات لنکدار میشوند ؟اگر اشتباه فهمیدم لطفا کامل توضیح بدید چون نظرم رو جلب کردهراستی ایا تخفیفی داره امروز بخرم ؟راستی این افزونه با افزونه لینک ساز خودکار برای سئوی محتوایی | Interlinks Managerتشابهی داره ؟ یعنی کارش یکیه ؟> فرقشون چیه نقطه قوت و منفی ؟ممنون میشم سریعتر جواب بدیدباتشکر سلام و خسته نباشیداین چند در حد 5 روز دیگه اپدید میدیم بیرون که به این شکل شما دسته بندی و اسم مطالب شما در پست های دیگه اگر تکرار بشن لینک دارمیشن تمام کلمات که تکرار شده اما یک تنظیم کننده عددی برا تعداد کلمه هستو اگر وبسایت شما مطالبش اسماشون مشابه نیستن یه قسمت داره به صورت درستی این کار انجام میشهمثلا کلمه( مسافر) رو میگیره و و حالا یک لینک میگیره بعد هرجا مسافر تو تمام مطالب سایت شما ببینه لینک دارشون میکنه به همون لینکی که انتخاب کردینراجب اون افزونه که گفتین اتوماتیک نیست و باید دستی وارد بشه سلام ایا با این افزونه میشه ابتدا و انتهای مطالب بک لینک تبلیغات ی قرار داد ؟ خیر این افزونه برای لینک سازی در خود وبسایت بکار میرود بیشتر بحث Seo میباشه تا تبلیغ سلام وقت بخیر فرق افزونه شما با این افزونه چیه ؟ https://zhaket.

com/product/interlinks-manager/ اصلی ترین تفاوت اتوماتيک بودنه وساده بودن سلام 1- آیا امکانش هست که برای یک کلمه ، لینکی تعریف کنم و آن کلمه در هر جای سایت بود ، به صورت اتوماتیک لینکدار شود؟ 2- آیا با افزونه المنتور سازگار است؟ فقد این امکان در پست ها وجود دار و سازگار کردن اون با تمام سایت خطر ناکه با سلام خدمت شما من این افزونه رو تهیه کردم ولی موقع فعال کردن متن هام دیگه ظاهر نمشن قسمت دسته بندی رو که غیرفعال میکنم متن ها ظاهر میشن لطفا راهنمایی بفرمایید با سلام لطفا مشکلات از طریق تیکت پیگیری کنید یا از طریق تلگرام برای تحلیل دقیق تر بهتر شما یک یوز برای ما بسازید و ما پیگیری کنید که مشکل کجاست اما احتمالا به دلیل این که افزونه های دیگه دارای فیلتر مشترکند این اتفاق افتاده نگران نباشید با یک خط کد حل میشه میتونید از طریق تلگرام : alisystemit یا از طریق پنل قسمت پشتیبانی پیگیر مشکلتون بشید باتشکر بدرود من این افزونه را خرداری کردم ولی متاسفانه با قالب مگافایل هماهنگی لازم را ندارد به نظر من قالب مگا فایل یکی از بهترین قالبهای ژاکت هست و جاداره نویسنده محترم این افزونه شرایط هماهنگی با این قالب و قالبهای پرفروش ایرانی را بررسی کند انشالله که در آپدیت بعدی این افزونه بروی مگافایل قابل استفاده بشود با سلام دوست عزیز همون توی عرض کردم هم در تیکت و هم در تلگرام این کار به زودی انجام میشه اگر شما دوست گرامی من قبلا هم به شما گفتم اگر ناراضی هستی ما هیچ مشکلی توی عودت پول شما نداریم سپاس یا حق سلام ببخشید این افزونه می تونه این کار رو انجام بده : 1.

به عنوان مثال من می خوام کلمه ی "سعدی" رو در همه ی مطالبم بگرده و سومین کلمه ی "سعدی" را در مطالب پیدا کنه و به site.

com/saadi لینک بده.

ولی اگه این کلمه صرفا دوبار در یک مطلب تکرار شده بود به دومی لینک بده و اگه یک بار فقط اومده بود به همون اولی لینک بده.

2.

یه قابلیت دیگه اینکه به بعنوان مثال من واسش تعریف میکنم که کلمات "سعید" و "گلستان" را، هر دو را، به site.

com/saadi لینک بده.

ولی اگر توی یه مطلب هم کلمه سعدی اومده باشه و هم کلمه گلستان، فقط به یکیشون لینک بده.

بعبارتی بشه برای یک URL دوتا انکر تکست تعریف کرد ولی در اگر در مطالبی، هر دو انکر تکست اومده بودن، فقط به یکیشون لینک بده و تکراری لینک نده.

مرسی نه داداش گلم چیزای که شما میخواید انتخاب های شخصی من میتونم این جوری پیاده سازی کنم ولی همه شاید این جوری نپسندن ببین راجب اولی باید بگم تو نسخه بعدی که داریم می نویسیم اگر شما بگید فرض سعدی پنج بار توی پست هست میگید دوتا لینک داربشه اون بصورت رندم دوتا رو لینک دار میکن انتخاب ها رندم هستند یا اولین انتخاب ها دومی ایده جالبی حتما در نسخه های بعد میبینید ولی اینم بازم یک مسائل نسبی شاید شما تنها بپسندید گزینه دو رو میشه با ده دقیق وقت روی افزونه پیاده سازی کرد، در صورت خریداری تیکت بدین اختصاصی اوکی می کنیم براتون سلام و خداقوت کاش بیشتر درباره امکانات افزونه صحبت میکردید تا بحث لینک سازی.

الان من هر چند کل توضیحات محصول خوندم ولی نمیدونم چه امکاناتی داره.

ایا میشه چندین کلمه کلیدی برای یک آدرس تعریف کرد و بعدش گفت که هر کدوم از این کلمه های کلیدی زودتر دید لینک کنه؟ نیاد همه رو لینک کنه.

یعنی محدودیت قرار بدیم و نیایم برای هر کلمه کلیدی یک تعریف جداگانه داشته باشیم.

آیا میشه برای هر تعریفی که میکنیم یک سری ادرس ها رو استثنا قرار داد؟ ایا لینک سازی در صفحات AMP سازگار هست؟ آیا آدرس کامل میگیره و یا path؟ یعنی ایا باید ادرس site.

com/post1 بهش بدیم و یا /post1/ ؟ اولی خیلی بهتره از این ۴ تا سوالم ۳ تا سوال در افزونه interlinks-manager منفی هست و این قابلیت ها رو نداره.

ایا میشه چندین کلمه کلیدی برای یک آدرس تعریف کرد و بعدش گفت که هر کدوم از این کلمه های کلیدی زودتر دید لینک کنه؟ نیاد همه رو لینک کنه.

یعنی محدودیت قرار بدیم و نیایم برای هر کلمه کلیدی یک تعریف جداگانه داشته باشیم.

خیر آیا میشه برای هر تعریفی که میکنیم یک سری ادرس ها رو استثنا قرار داد؟ خیر اما قرار محدودیاتی براش تعریف کنیم ایا لینک سازی در صفحات AMP سازگار هست؟ بله شما می تونید نوع لینک بدنه لینک و .

.

.

.

.

در اون تعریف کنید آیا آدرس کامل میگیره و یا path؟ یعنی ایا باید ادرس site.

com/post1 بهش بدیم و یا /post1/ ؟ اولی خیلی بهتره از این ۴ تا سوالم ۳ تا سوال در افزونه interlinks-manager منفی هست و این قابلیت ها رو نداره.

سیستم ادرس دهی بر دو صورته اونای که دستی هستند باید ادرس کامل ذکر بشه سیستمه خودکار خودش برسه شکل که خودتون انتخاب میکنید مثل تنظیمات وردپرس لینک به چه شکلی داده بشه سلام خدمت شما اینو چرا توی تخفیفات نمیارید که خریداری کنیم؟ یک روز تخفیف خورد این بسته ژاکت داره و دست ما نیست برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد شوید خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امتیاز خریداران:3.

40از5رای

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map