سئو سایت لوازم آبدارخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت لوازم آبدارخانه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

معاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: به منظور ارتقای سطح بهداشتی محل کار کارمندان، تمامی سازمان ها موظف هستند تا فعالیت آشپزخانه ها و آبدارخانه ها را تعطیل کنند و از پذیرایی در اتاق ها و جلسات خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاءالدین رفیع زاده گفت: با توجه به مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا و تغییر ساعات کاری کارکنان، سازمان استخدامی کشور در بخشنامه ای تذکرات و موارد لازم را به سازمان های مختلف ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به بندهای این بخشنامه، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی و مدیران و کارکنان موظف هستند که در انجام فعالیت ها و خدماتی که به مردم ارائه می دهند موازین بهداشتی ستاد کرونا را رعایت کنند و در عین حال خدمات ضروری و عمومی را بدون ایجاد وقفه ارائه کنند.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد: تصمیم گرفته شده است که تمامی کارکنان دولت در تهران و شهرستان ها از روز شنبه (۱۰ خرداد) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در محل کار حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی اعم از ملی و استانی باید با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

علاءالدین رفیع زاده تاکید داشت: به منظور ارتقای سطح بهداشتی محل کار کارمندان، تمامی سازمان ها موظف هستند تا فعالیت آشپزخانه ها و آبدارخانه ها را تعطیل کنند و از پذیرایی در اتاق ها و جلسات خودداری کنند.

وی افزود: کارکنان دستگاه های مختلف می توانند با استفاده از لوازم شخصی فقط نسبت به سرو چای در محل کار اقدام کنند.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به مصوبه هیات وزیران (سال ۸۹) در رابطه با دورکاری کارمندان دولت، اظهار داشت: این مصوبه چهارچوب هایی را برای دورکاری مشخص کرده است و ما در بخشنامه جدید تاکید کردیم که دستگاه های اجرایی صرفا در صورتی می توانند کارمندان را دورکار کنند که زیرساخت های لازم را تامین کرده باشند.

وی ادامه داد: بهتر است که خدمات مختلف دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیک به مردم ارائه شوند.

۲۲۳۲۲۵ شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

نخستین رویداد شتاب تخم‌مرغ کشور با همکاری مرکز نوآوری تلاونگ و دانشگاه جامع علمی کاربردی، دوشنبه ۲۴ آذرماه برگزار شد.

در این رویداد، با بهره‌گیری از متد نوآوری باز از ظرفیت‌های فکری فراسازمانی استفاده شد تا در مسیر بهبود شرایط صنعت، بهره‌مندی آتی نهادها و سازمان‌های دولتی و همچنین در راستای تحقق مسئولیت‌ اجتماعی تلاونگ در سطح ملی برای پرورش ذهن‌های خلاق و نوآور، قدمی نو و کارآمد برداشته شود.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map