سئو سایت مداد طراحی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مداد طراحی شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به نام خدا نوشته ای که در ادامه مطالعه خواهید کرد از روی فایل صوتی ضبط شده از گفتگوی بین یک سئو کار و مدیر یک کسب و کار که قصد انجام فرایند سئو روی وب سایتش را دارد تهیه شده است.

از آن جا که اکثر سوالات متداول بقیه کاربران در آن وجود داشت اقدام به ضبط و تهیه فایل نوشتاری  از آن کردیم پس اگر قصد تغییر و تحول در کسب و کارتان و یا انجام فرایند های سئو را دارید لطفا تا انتها آن را با حوصله مطالعه کنید چرا که پاسخ اکثر سوال های شما در آن وجود دارد، نهایتا ده دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت: (متن ویراست شده و صحبت های معمولی از آن حذف شده) کارفرما: کسب و کار من در زمینه تولید مداد است.

طی 10 سال گذشته شیوه بازاریابی ما کاملا سنتی بوده.

اکنون تصمیم داریم کمی بازار خود را گسترش داده و میزان فروش را بیشتر کنیم.

مدتی پیش با یکی از دوستانم درباره این موضوع صحبت می کردم، به من پیشنهاد داد بهتر است تبلیغات ی را نیز در فضای مجازی انجام دهم او گفت حتی وارد حوزه فروش اینترنتی هم می توانم بشوم.

البته ما یک وب سایت داریم که سال گذشته راه اندازی شده اما قابلیت خرید آنلاین در آن وجود ندارد.

پس از کمی تحقیق متوجه شدم که باید فرایند سئو سایت روی آن انجام بگیرد تا هر کاربری در گوگل کلمه "مداد" را جستجو کرد وب سایت ما بالاترین گزینه باشد آنگاه روی آن کلیک کند، با ما آشنا شود و اگر سفارشی داشت سفارش دهد.

شیرازسان: مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟ مصرف کننده یا فروشنده های لوازم التحریر؟ کارفرما:  در حال حاضر مشتریان ما فروشنده های لوازم التحریر هستند اما مصرف کنندگانی که قصد خرید بیش از 12 عدد داشته باشند هم می توانند از ما خرید کنند.

کارفرما در ادامه: من طی چند هفته گذشته زیاد مطالعه کردم و تمام آموزش های موجود درباره سئو را خواندم و میخواهم با کلمه های کلیدی مد نظرم در رتبه اول گوگل قرار بگیرم.

شیرازسان: بله باید فرایند سئو برای شما انجام شود اما سئو سایت فقط این نیست که با یک یا چند کلمه کلیدی در رتبه های اول گوگل قرار بگیریم.

این تصوری اشتباه است  که فرایند سئو را فقط در بالا بودن رتبه وب سایت با یک یا چند کلمه کلیدی بدانیم.

احتمالا اکثرمطالعاتی که در وب فارسی داشته اید به شما گفته اند برای سئو فقط باید با چند کلمه کلیدی لینک اول گوگل باشید، بک لینک بخرید و غیره .

بهتر است آن ها را نادیده بگیرید.

این که با یک یا چند عبارت مثلا با "مداد"  که از این پس به آن کلمه کلیدی می گوییم، در لینک اول نتایج گوگل قرار بگیریم فقط یکی از چندین فرایند های سئو به شمار می آید.

از طرفی انتخاب  کلمات کلیدی موضوعی بسیار مهم است که نیاز به تحلیل دقیق دارد.

ممکن است بالا بودن رتبه با کلمه "مداد" اصلا برای شما مناسب نباشد.

.

.

کارفرما: خب  زمینه کاری ما مداد است پس چه کلمه ای باید انتخاب کنیم؟ شیرازسان: فکر می کنم عبارت های بهتری هم وجود دارند.

اکنون می توانیم بررسی کوتاهی انجام دهیم (فرضی است.

بدون در نظر گرفتن رقبا) من سه کلمه کلیدی برای کسب وکار شما پیشنهاد می دهم: (قرار است یک کلمه را انتخاب کنیم و روی آن کار کنیم تا در لیست جستجوی گوگل در رتبه اول باشد) شما در حال حاضر کلمه "مداد" در ذهنتان است.

اما فرض کنید من آماری مشابه زیر به شما ارائه دهم: - واژه "مداد" روزانه 10 بار توسط کاربران جستجو می شود و درجه سختی آن برای افزایش رتبه اش از بین 1 تا 100 نیز 90 می باشد یعنی رقابت برای آن خیلی شدید است.

- عبارت "فروش عمده مداد" روزانه 300 بار جستجو می شود و درجه سختی آن 78 است.

- عبارت "فروشگاه مداد" هم روزانه 40 بار جستجو می شود و درجه سختی آن نیز 55 است.

اکنون اگر بخواهید یک عبارت را برای اینکه وب سایتتان با آن در لینک یک گوگل باشد انتخاب کنید بهتر است "فروش عمده مداد" را انتخاب کنید چرا این مورد بیشتر توسط کاربران جستجو می شود و ارزش بیشتری خواهد داشت اگر روی آن کار کنید.

این فقط یک مثال بود.

انتخاب کلمه های کلیدی مناسب نیاز به بررسی و تحلیل دقیق دارد شاید بتوانیم عبارت (های) بهتری هم پیدا کنیم.

کارفرما:  (با لبخند) جالب شد.

شیرازسان: پس تا اینجا متوجه شدیم بهتر است کلمه کلیدی سایت "فروش عمده مداد" باشد تا بازخورد بهتری در نتیجه زحمتی که می کشیم بگیریم.

درست است؟ کارفرما: بله احسنت.

این که گفتید با کلمه کلیدی رتبه بالایی داشته باشیم فقط یکی از مباحث سئو هست بقیه شامل چه چیزهایی هست؟ شیرازسان: اول بهتره بدونید هدف از انجام سئو چیست؟ به این جمله خوب فکر کنید: هدف چیزی نیست جز روانه کردن کاربران بیشتر به سمت وب سایت، تبدیل تعداد بیشتری از آن ها به مشتری و درنتیجه فروش بیشتر.

بالا بودن رتبه با یک یا چند کلمه کلیدی در نتایج گوگل وسیله ایست برای رسیدن به این هدف (البته یکی از مهمترین وسیله ها) مباحث دیگری هم در فرایند سئو برای رسیدن به این هدف وجود دارد: تصور کنید با کلمه کلیدی "فروش عمده مداد" در لینک اول گوگل هستیم روزانه نهایتا به طور میانگین 300 نفر این عبارت را جستجو می کنند، سایت ما را می بینند و نزدیک به 200 نفر آن ها وارد سایت می شوند.

اگر فرایند تبدیل بازدید کننده به مشتری به خوبی انجام شده باشد آنگاه از این 200 نفر فرضا 3 نفرشان تبدیل به مشتری می شوند، با شما تماس میگیرند و سفارشی می دهند.

آیا این مقدار کافیست؟ بدون شک نه و می توان مشتریان بیشتری جذب کرد.

خواهید پرسید چگونه؟ کاربران چیزهای دیگری هم ممکن است در گوگل جستجو کنند: مثلا بهترین مداد کدام است؟ چه مدادی برای طراحی مناسب تر است؟ چه مدادی برای سلامت کودک مناسب تر است؟ چرا این مطالب در سایت ما نیز وجود نداشته باشد که کاربران بیشتری را از طریق گوگل جذب کنیم؟ با تولید انواع محتوا (که بحثش بسیار مفصل است) می توان کاربران بیشتری را جذب سایت کرد.

با افزایش سرعت وب سایت، بهبود رابط کاربری، بهبود تجربه کاربری وبهره مندی از اصول روانشناسی می توان پس  از روانه شدن کاربران تعداد بیشتری از آن ها را تبدیل به مشتری کرد.

اکثر کاربران وقتشان را در شبکه های اجتماعی می گذرانند پس شبکه های اجتماعی را نیز نباید فراموش کرد.

پس سئو یعنی رسیدن به فروش و درآمد.

سئو کار کمک می کند تا با کلمه های مد نظر در لینک اول گوگل قرار بگیرید، از روش های دیگر هم بازدید هایی به سمت سایت روانه شود (مثلا محتوا آن هم به شیوه علمی و صحیح)، در شبکه های اجتماعی کاربران بیشتری شما را دنبال کنند و افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند و با شما در تعامل قرار بگیرند.

همچنین فرایندهای تبدیل بازدید کننده ها به مشتری (هنر تبدیل بازدید کننده به مشتری)، بهبود تجربه کاربری و غیره.

تمام موارد فوق را می توان در مباحث دیحجیتال مارکتینگ جای داد.

کارفرما: بسیارعالی.

یک سوال تجربه کاربری منظور همون رضایت کاربران از وب سایت هست دیگه؟ شیرازسان:  بله .

به عبارتی کاربر به راحتی فرایند دلخواهش رو بدون کمترین پیچیدگی و با بیشترین لذت انجام بده طوری که حس بدی از کار با وب سایت نداشته باشد.

کارفرما: پس با این اوصاف  تفکر من اشتباه بوده که فکر می کردم فقط با یک کلمه کلیدی در رتبه اول گوگل باشم می شود سئو.

راستش مطالعاتی که داشتم چنین تفکری به من داد پس بهتر است اغلب ان ها از ذهنم بیرون کنم.

شیرازسان: در واقع مهمترین بخش سئو افزایش رتبه وب سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو (فعلا گوگل) با کلمه های کلیدی مرتبط است اما نه همه سئو.

فرض کنید شما  زحمت کشدید، هزینه کردید و وب سایتتان با کلمه کلیدی "فروش عمده مداد" در لینک اول نتایج گوگل قرار گرفت.

آنگاه کاربران زیادی روزانه وارد وب سایت شما می شوند حال اگر ندانید چگونه این بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید، ندانید چگونه آن را جذب کنید، ندانید چگونه اعتماد آن ها جلب کنید، ندانید چه کار کنید تا سایت را سریع ترک نکنند آنگا اکثر هزینه هایی که برای سئو کرده اید به هدر رفته و به نتیجه دلخواه هم نخواهید رسید.

شاید بازدهی خیلی کم باشد و خودتان هم متوجه نشوید.

فرایند سئو شامل چیزهایی است که ذکر کردم می باشد و وظیفه سئوکار است که اینها را لحاظ کند.

بله می دانم که در اکثر منابع آموزشی این مسائل گفته نمی شود.

کارفرما: یک سوال درجه سختی کلمه کلیدی رو میشه بیشتر توضیح بدید؟ شیرازسان: فرض کنید قصد داریم با کلمه کلیدی "مداد" در لینک یک قرار بگیریم.

حال هزار وب سایت دیگر هم روی این کلمه کلیدی کار می کنند و در سایتشان صفحاتی با این عنوان ایجاد کرده اند.

برخی از آن ها قدمت و اعتبار بالایی هم نزد گوگل دارند.

حال ما باید با این هزار صفحه ی وب رقابت کنیم تا کلمه مداد را در وب سایت خودمان به لینک های اول گوگل منتقل کنیم.

این رقابت بسیار سخت است و می بایست زحمات زیادی صرف افزایش رتبه ی (سئو) وب سایت کنیم گاهی اوقات ممکن است تا دو سال زمان نیاز باشد تا یک کلمه کلیدی در وب سایتی تازه تاسیس به لینک های اول گوگل منتقل شود.

در این حالت خواهیم گفت درجه سختی این کلمه کلیدی بالاست چون رقیبان زیاد و بزرگی وجود دارند.

حال اگر کلمه کلیدی ما "مرکز تهیه و توزیع مداد رنگی" باشد ممکن است رقیبان زیادی (یا صفحات با اعتبار زیادی) برای این کلمه کلیدی وجود نداشته باشد و ما بتوانیم با کمترین زحمت و زمانی کوتاه با این کلمه کلیدی در لینک های اول گوگل قرار بگیریم در این صورت خواهیم گفت درجه سختی این کلمه کلیدی کم است.

کارفرما: پس کلمه کلیدی وب سایت ما "فروش عمده مداد" شد درسته؟ چقدر زمان نیاز هست که با این کلمه در لینک اول گوگل قرار بگیریم؟ شیرازسان: نیاز داریم تا این موارد رو دقیق تر بررسی کنیم اما حدودا پنج ماه زمان نیاز دارد.

کارفرما: آیا امکانش هست سریعتر به این نتیجه رسید؟ راستش من یا یک نفر سئو کار تلفنی صحبت کردم و به من گفت با کلمه مداد در عرض یک ماه در رتبه اول گوگل خواهید بود.

شیرازسان: بله امکانش هست اتفاقا زحمت و هزینه کمتری هم دارد.

ورزشکاری را تصور کنید که هم می تواند یک سال تمرین کند و به طور طبیعی قوی شود و هم می تواند با کمک دارو ها در عرض یک ماه به نتیجه دلخواه برسد.

شما اگر جای آن ورزشکار باشید کدام روش را انتخاب می کنید؟ نا گفته نماند که استفاده از دارو عوارض وحشتناکی ممکن است داشتنه باشد.

کارفرما: خب اگه بدونم عوارض زیادی دارد همون روش طبیعی رو انتخاب می کنم.

شیرازسان: روش یک ماهه برای وب سایت شما ضررات جبران ناپذیری ممکنه داشته باشه پس فقط به شیوه طبیعی فرایند سئو رو براتون انجام خواهم داد و خیالم راحت خواهد بود که وب سایت شما افت نخواهد کرد و جریمه هم نخواهد شد.

فرایند های سئو و بهبود کسب و کار و افزایش درآمد از طریق این شیوه ها به صبر و برنامه ریزی دقیقی دارد.

اگر فردی جزو آن دسته از افرادی باشد که میخواهند در عرض یک هفته زبان انگلیسی یاد بگیرند، در عرض یک روز لاغر شوند ، در عرض یک شب ثروتمند شوند بهتر است سمت سئو نیایند.

کارفرما: موافقم منطقی هم هست.

گفتید جریمه توسط گوگل؟ شیرازسان: بله.

در سئو هم می توان تقلب کرد تا سریع تر به نتیجه رسید (همان قضیه دارو برای ورزشکار) و ممکن است گوگل سایت رو جریمه کند و کلا از نتایج حذفش کند.

کارفرما:  بسیار خب پس من الان هدفم سئو نیست.

هدفم افزایش فروش و درآمد هست.

شیرازسان: درسته.

باید یک برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشیم.

جالب است بدانید کار مهم سئو کار بعد از افزایش رتبه سایت با کلمه کلیدی مد نظر شروع می شود که شامل تحلیل و بهبود نرخ تبدیل است.

  شیرازسان ارائه دهنده خدمات سئو سایت در شیراز تحول در کسب و کار و افزایش فروش.

با ما تماس بگیرید    جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید © 1397 .

کلیه حقوق برای شیرازسان محفوظ است Made with by shirazsun

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map