سئو سایت پست و دفتر پستی و تیپاکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پست و دفتر پستی و تیپاکس حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نحوه فعالیت تیپاکس به گونه ای میباشد که با اولین تماس تلفنی، مامورین کارآزموده تیپاکس به محل فرستنده مراجعه نموده و پس از ارائه رسید، مرسولات را دریافت می کنند.

محموله با نهایت دقت و حفاظت، بارگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل گیرنده در هر نقطه از کشور تحویل می گردد.

(دریافت هزینه ارسال به دو صورت “نقدی” و یا “پسکرایه” بنا به درخواست مشتری انجام می پذیرد.

) هزینه تیپاکس بر اساس وزن محصول و فاصله مبدا تا مقصد محاسبه می شود و ربطی به حجم یا موارد دیگر ندارد.

محصولاتی که به کمک سئو  در نتایج جستجو دارای رتبه می شوند، همگی می توانند از کانال پستی تیپاکس ارسال شوند که شامل هزینه های جانبی و بسته بندی تیپاکس می شود که نخست ۵ درصد تخفیف به تعرفه حمل محاسبه شده اعمال می شود سپس قیمت فروش کارتن به عدد محاسبه شده اضافه می شود.

اگر وزن کالا به صورت اعشاری باشد معمولا رند می شود و کرانه بالای آن برای محاسبه هزینه در نظر گرفته می شود .

هزینه تیپاکس برای شهر های مختلف متفاوت است و تیپاکس سه نوع تعرفه دارد :1- تعرفه شهر های نزدیک 2- تعرفه شهر های دور3- تعرفه حمل اکسپرس (بندر امام خمینی وسربندر ، ماهشهر ، کیش ، قشم ، عسلویه ، چابهار جزء شعب اکسپرس محسوب می شوند ) باتوجه به توضیحات گفته شده برای ارسال کالا با تیپاکس نمی توان مقدار مشخصی تعیین کرد و ایم هزینه بستگی به وزن کالا و فاصله ارسال دارد به طور مثال هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای یک کیلویی و فاصله km 0 تا 100 چهارده تومان است در صورتیکه هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای دو کیلویی و فاصله km 101 تا 250 معادل 16.

800 تومان است .

برای اطلاع از قیمت دقیق ارسال کالا با تیپاکس می توانید با شماره تلفن 021-8457 تماس بگیرید یا میتوانید در قسمت برآورد هزینه تیپاکس اطلاعات بسته خود را وارد کرده و حدود هزینه ارسال را محاسبه کنید .

قبل از تماس حتما در خصوص موارد زیر اطلاعات دقیق کسب کنید :• مبدأ و مقصد • وزن حجم کالا• ارزش ریالی کالا     تیپاکس بیش از شصت سال در زمینه انتقال و رساندن کالا به صاحبانشان سابقه دارد .

این مجموعه با داشتن نیروهای متخصص و ماهر ، عملکرد سریع و متناسب در مدت زمان اندکی توانست اعتماد مشتریان زیادی را جلب کند و سرعت و امنیت بیشتری را برای آن ها به ارمغان بیاورد .

تیپاکس دست یابی به موارد زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است :1) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان 2) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‏های منابع انسانی 3) گسترش بازار ارائه خدمات با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد .

متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است .

تحت شرایط پیش بینی نشده ای مانند بازرسی مرسوله در گمرکات ، تأخیر در مقصد بابت تهیه اسناد مورد نیاز جهت ترخیص ، نقص نشانی گیرنده و .

.

.

ممکن است مدت زمان ارسال کالا و تحویل آن به مشتری بیشتر از زمان پیش بینی شده طول بکشد .

هنگام تحویل بسته خود به کارکنان تیپاکس میتوانید زمان تقریبی تحویل آن را بپرسید .

تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود، که به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند.

همه مرسولات قبل از ارسال توسط تیپاکس بیمه می شوند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه طبیعی یا غیر طبیعی فرستنده یا گیرنده خسارت و ضرر مالی نبینند .

تیپاکس امروزه بسیار فرا گیر شده و توسعه یافته به گونه ای که در اکثر شهر های ایران نمایندگی دارد.

  هر بسته برای رسیدن به مقصد می تواند مسیر متفاوتی را طی کند .

برخی بسته ها ممکن است هوایی و برخی دیگر ممکن است زمینی انتقال یابند .

پست تیپاکس توانسته است برای هر بسته بنا به شرایط ، نوع بسته ، فاصله و.

.

مسیر اختصاصی ایجاد کند و راه را برای ارسال بسته های گوناگون هموار کند .

پست تیپاکس از به روزترین تکنولوژِی دنیا برخوردار است و از خدمات آن می توان به اکسپرس زمینی ، اکسپرس بین المللی ، اکسپرس هوایی ، خدمات پرداخت در محل و خدمات ویژه دسته بندی اشاه کرد .

هزینه تیپاکس میتواند بر عهده فرستنده یا گیرنده باشد که در زمان ارسال محصول می توانید ایم موضوع را به طور دقیق مشخص کنید .

اگر قصد ارسال کالای خود با تیپاکس را دارید دقت کنید شهر گیرنده حتما نمایندگی تیپاکس را داشته باشد زیرا در غیر این صورت تمام هزینه های ارسال و دریافت کالا  بر عهده فروشنده می شود .

برای اطمینان یافتن از این موضوع هنگام ارسال از شرکت تیپاکس و مامور حمل کننده بپرسید یا پشت برگه بارنامه تیپاکس را ملاحظه کنید.

البته میتوانیداز صفحه لینک شده نمایندگی های شرکت تیپاکس در شهرهای مختلف را بررسی کنید.

همان طور که گفته شد تیپاکس تعرفه متفاوتی در شهر های دورو نزدیک دارد .

از معایب این پست می‌توان به هزینه بالای آن در مقایسه با پست پیشتاز اشاره کرد.

به همین دلیل برای ارسال بسته‌های کوچک زیر یک کیلوگرم مناسب نمی‌باشد زیرا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

تیپاکس یک شرکت حمل و نقل خصوصی می‌باشد که با دفاتر خدمات ارتباطی هیچگونه همکاری ندارد.

برای ارسال کالا با تیپاکس می توانید با شماره تلفن نزدیک ترین شعبه این شرکت تماس بگیرید .

شماره تلفن تیپاکس را می توانید از مرکز اطلاعات تلفن شهر خود سوال کنید .

پس از تماس مأمور تیپاکس برای جمع آوری مرسوله مراجعه خواهد کرد هم چنین می توانید به نمایندگی های آن مراجعه کنید و کالای خود را تحویل دهید .

به جز موارد گفته شده بهترین راه برای ارسال کالا با تیپاکس استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس است .

با اپلیکیشن تیپاکس (مای تیپاکس) دیگر لازم نیست به تیپاکس زنگ بزنید یا به نمایندگی های آن مراجعه کنید .

اپلیکیشن مای تیپاکس یک کانال ارتباطی آنلاین است که مخاطبان می توانند آن را بر روی گشی خود نصب کنند و تمامی خدمات ثبت ، رهگیری ، پیگیری سفارش و عملیات ارسال تا دریافت بسته را به راحتی انجام دهند .

پس از وارد کردن مشخصات مانند نام گیرنده و فرستنده ، وزن کالا ، آدرس و.

.

.

مبلغ کرایه به صورت آنلاین محاسبه می شود و شما می توانید با استفاده از رمز دوم آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید .

پس از اتمام مراحل نزدیک ترین نماینده تیپاکس در کوتاه ترین زمان ممکن بسته را درب منزل ازشما تحویل می گیرد .

سرویس دهی تیپاکس به طور معمول یک روزه می باشد.

( به استثناء شهرهای دو مسیره یا راه دور که معمولاً ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می گردد.

) برای رهگیری بسته تیپاکس خود کافیست در آدرس رهگیری مرسوله کد رهگیری که برای شما پیامک شده است وارد کنید و بسته خود را در لحظه دنبال کنید.

  بله، در صورت درخواست مشتریان گرامی این کار صورت می گیرد.

در غیر این صورت بسته بندی توسط خود مشتریان انجام می شود باید به صورت حضوری به شعب تیپاکس مراجعه نمایید تا از شرایط همکاری با تیپاکس آگاه شوید.

شرکت تیپاکس در جهت پیشبرد اهداف فروشگاه های اینترنتی و رفع موانع موجود، اقدام به طراحی خدمات ویژه ای برای فروشگاه های اینترنتی نموده است.

طراحی این خدمات در تیپاکس از یک سو باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار فروشگاه های اینترنتی گردیده و از سوی دیگر امنیت خرید اینترنتی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است.

هیچ یک از خدمات ذکر شده در مطلب توسط مجموعه پونه مدیا ارائه نمی شود و این مطلب صرفا برای آشنایی شما همراهان پونه مدیا با سرویس تیپاکس است.

info@poonehmedia.

com 24x7 online support 09121442355 8am-17pm خیابان میر،جنب بانک کار آفرین ساختمان مهندسین، واحد 503

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map