سئو سایت پیچ و مهره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پیچ و مهره در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

واشرآلات مهره پیچ سیم بکسل آنچه باید درباره ما بدانید پیچ و مهره تولیدوتامین انواع پیچ و مهره ,شش گوش ، پیچ آلن ، پیچ دو سر رزوه,کیفیت عالی,قیمت مناسب,بصورت کلی وجزیی,مشاوره شبانه روزی,اطلاعات تخصصی پیچ ومهره: شماره تماس شبانه روزی -09121442355 تولید و پخش انواع پیچ و مهره های صنعتی برای استفاده در کاربردهای کارگاهی ، ماشین سازی ، صنایع سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودروسازی ، راهسازی و معادن محصولات کیمیاصنعت : انواع پیچ سرشش گوش ، پیچ آلن ، پیچ دو سر رزوه ، انواع مهره وسیم بکسل انواع واشر ، پیچ و مهره های خاص مورد استفاده در صنایع مختلف مطابق با استانداردهای جهانی نظیر ANSI – MBN- DBN – ASTM – DIN – ISO – ASME میباشد.

پیچ و مهره, پیچ گالوانیزه, مهره, واشر, صنعت پیچ و مهره, خرید پیچ, خرید مهره, مرجع پیچ ومهره, اطلاعات کاربردی پیچ و مهره, اطلاعات فنی پیچ ومهره, پین, خار, مهره گالوانیزه بورس انواع و اقسام پیچ های آهنی و فولادی در گرید های ۸٫۸-۱۰٫۹-۱۲٫۹ .

بورس انواع و اقسام مهره های معمولی فلنج دار ، چاک دار ، جوشی و خاردار بورس انواع و اقسام واشر آلات تخت ، فنری ، بشقابی و ریلی بورس انواع و اقسام پیچ های آلنی ، مغزی ، با سر و سرخزینه .

بورس انواع و اقسام پیچ های استوانه ، خودکار ، دو سو ، چهار سو و سر خزیه, پیچ تلگرافی و رول پلاک بورس انواع و اقسام پیچ و مهره ، واشر تخت و فنری استنلس استیل A2 – A4 بورس انواع و اقسام خار آلات ، رینگی ، ستاره ای ، سه گوش ، تخت ، ریلی ، تخت فنری و پیچ چاک دار ـ واردات و توزیع سیم بکسل های فولادی از انواع مختلف کنفی، استیل، گالوانیزه، نتاب، روکشدار، سیم های ویژه حفاری (چپ گرد و راست گرد) و سیم های ویژه آسانسوری و… با کیفیتی بالا و تحت استانداردهای لازم با ارائه سرتیفیکیت های (certificates) مورد نیاز و گزارش تستهای کیفی معتبر (Test Report) – پخش انواع زنجیرهای خشکه، گالوانیزه و استیل، انواع تسمه های حمل بار در تناژ های مختلف، انواع قلاب، شگل، مهارکش، بست بکسل، حلقه اسلینگ، پولیفت، تیفور، جرثقیل و … با استانداردهای ویژه در صورت تمایل به همکاری نمونه و استعلام بهاء نیز ارسال می گردد تولید انواع پیچ و مهره صنعت نفت گاز و پتروشیمی صنایع خودرو سازی صنایع پل سازی واردات و صادرات انواع کالاهای بازرگانی صنعتی پیچ و مهره صنایع راه اهن و مترو صنایع ساختمانی انواع محصولات پیچ و مهره ، سیم بکسل با کیفیت بالا و قیمت ارزان از مزیت های مهم بازرگانی غفاری به شمار می آید بازرگانی غفاری بهترین محصولات پیچ و مهر ،سیم بکسل اتصالات تجهیزات جابه جایی زنجیر ها و اسلینگ را برای شما به ارمغان اورده است.

بازرگانی غفاری پیشگام در تمامی عرصه ها می باشد و همواره به فکر آن است تا خود را با معیار های نوین به روز نماید   فولاد داپلکس فولاد داپلکس بنا بر این، فولاد زنگ نزن آلیاژی از فولاد است که از ۱۰٫۵ درصد یا بیشتر کروم و بیش از ۵۰ درصد آهن تشکیل شده باشد .

کروم موجود در استیل باعث به وجود آمدن یک سطح سخت و یکپارچه در برابر زنگ زدگی می شود .

قابلیت ضد زنگ بودن […] شرکت هایی مه با ما درزمینه پیچ و مهره فعالیت میکنند شرکت هایی که با ما درزمینه واشرآلات فعالیت میکنند شرکت هایی که با ما در زمینه تجهیزات جابه جایی فعالیت میکنند شرکت هایی که با ما در زمینه سیم بکسل فعالیت می کنند شرکت هایی که با ما در زمینه صنایع وابسته فعالیت میکنند برای ارتباط با گروه صنعتی غفاری بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره در ایران کلیک کنید کپی رایت © تمامی حقوق برای وب سایت کیمیا صنعت محفوظ می باشد.

طراحی شده توسط سامانه تجارت جهانی کام سئو و بهینه سازی : سایت و قالب گروه stjc سامانه تجارت جهانی کام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map