سئو سایت مهره های با ارزش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مهره های با ارزش شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با سلام خدمت همه شما دوستان عزیزم.

امروز در خدمت شما هستم با بررسی سئو سایت بیتوته که در طی سالهای گذشته بارها و بارها از بنده درخواست شده بود این سایت را مورد بررسی قرار دهم.

خیلی سریع می پردازیم به آنالیز آماری سایت بیتوته … تاریخ تحلیل : 13 خرداد 1395 اطلاعات آماری رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1524 رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 24 پیج رنک گوگل : 3 امتیاز سئو جهانی : 83% تعداد بک لینک : حدود 20000 لینک عمر دامنه : حدودا 7 سال محل سرور : آمریکا رتبه محتوای بی ارزش : 58.

40% که خوب نیست میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 2.

59 که خوب نیست میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 3 دقیقه که خوب نیست میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 390 میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 1513 میزان محبوبیت تویتر : 0 اطلاعات تحلیلی – سایت مپ این سایت به صورت دستی ساخته شده و به خوبی در robots.

txt به موتورهای جستجو معرفی شده است .

– در بحث کدنویسی قالب متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h یا استفاده نشده است و یا نادرست استفاده شده است.

–   تبلیغات در این سایت در جایگاه های مناسبی قرار داده شده است و حجم آن ها هم تا جایی که بررسی شد بهینه بوده و نیز برای تصاویر تبلیغاتی از alt استفاده شده است .

–  تمامی تصاویر این سایت شامل تگ های مهم  alt و title  هستند و البته در انتخاب عبارات کلیدی برای تگ alt جای کار بیشتری وجود دارد.

– این سایت در صفحه اصلی خود از متاتگ های keywords و description به صورت بهینه استفاده کرده است اما تعداد عبارات keywords آن زیاد است .

این متا تگ ها در برخی از پست های سایت با عبارات اختصاصی مرتبط به آن پست پر نشده است و باز هم به جهت بهبود سئو جای کار دارد.

–  آدرس صفحات داخلی این سایت بسیار خوب است و معلوم است که در این سایت برای تولید url های بهینه تلاش می شود اما اگر از اعداد در url  ها استفاده نمی کرد بهترین حالت ممکن می شد.

– استفاده از لینک های داخلی که در گذشته به صورت غیر هدفمند در بیتوته وجود داشت هم اکنون متوقف شده و در واقع فقط از لینک دهی در تصاویر پست ها استفاده شده است .

–  چیدمان مطالب در بخش های مختلف دسته ها کامل بهینه شده است.

( البته این بیشتر در دید کاربر تاثیر دارد تا در سئو) در ادامه کمی دقیق تر به تحلیل سئو سایت بیتوته می پردازیم.

بی شک مهمترین نقطه قوت سایت بیتوته، شروع قوی این سایت به لحاظ بهینه سازی سورس و تولید 100% محتوا بود.

بنده از همان ابتدا بازدیدکننده این سایت بودم و روند پیشرفت آن را به چشم خودم دیدم.

در آن زمان کمتر سایتی در ایران بود که تولید محتوا کند آن هم براساس سئو.

حال آنکه بیتوته به صورت قابل ملاحظه ای پست های جدید تولید می کرد و به بهترین شکل ممکن آن ها را به گوگل معرفی می کرد.

بنده بارها در جلسات آموزشی و مشاوره ام گفته ام که نگاه اولیه گوگل به یک سایت چقدر مهم است و بیتوته به بهترین شکل مسائل آن زمان را رعایت کرد و اعتماد گوگل را به اندازه ای به دست آورد که با اینکه در سالهای گذشته تعداد زیادی از پست هایش را کپی کرده بود، با جریمه سنگینی روبرو نشد (البته جریمه شد اما نه سنگین!) بیتوته چیزی حدود سه سال تبلیغات زیادی نگرفت و عملا از لینک دادن به سایت هایی با ارزش پایین چشم پوشی کرد تا در آینده بتواند پس از جذب کامل اعتماد گوگل تبلیغات گسترده ای گرفته و درآمد خود را شروع کند.

همانطور که می دانید تجارت الکترونیک، تجارت زود بازده نیست و باید بکارید تا سال ها بعد برداشت کنید.

چه بهتر که خوب بکارید تا بهتر از خوب برداشت کنید! … سایت بیتوته با تولید محتوا سئو شده،استفاده از عبارت های مهم در تگ description، بهینه سازی 100% سایت براساس الگوریتمهای آن زمان،ساخت بک لینک های متنوع براساس ساختارهای گوناگون و برای بحث های مختلف آن هم به تعداد زیاد، نشر مطالب خود در سایت های برتر دیگر و مدریت واقعا صحیح به این روز درآمده است.

بنده امیدوارم مدیریت این سایت فکری هم برای بروزرسانی سورس سایت بر اساس الگوریتمهای جدید گوگل داشته باشد چرا که احساس می کنم از تغییر سورس می ترسند !!و سورس امروزه خیلی قدیمی شده و کاربران این سایت از قالب همیشگی سایت بیتوته خسته شده اند.

برای این سایت خوب بود که بخشی هم برای نظرات کاربران در نظر می گرفت تا هم پست هایش بروز شوند و هم اعتماد آن ها را به بهترین شکل ممکن جذب نماید.

امیدوارم این سایت و سایت های مشابه آن که موارد آموزش سئو را به بهترین شکل (در زمان خودشان) به کار بسته اند همواره موفق و پایدار باشند.

اگر سوالی داشتید در بخش نظرات بپرسید تا در اسرع وقت، با افتخار به شما پاسخ دهم … _____________________________ لطفا توجه فرمایید : لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

تشکر مهندس خیلی عالی بررسی کردید.

با تشکر از شما دوست عزیزم پیروز و موفق باشید سلام.

مطلب خیلی جالبی بود.

میخواستم بدونم رتبه محتوای بی ارزش رو چطور میشه بدست آورد؟ با سلام به صفحه الکسا سایت خود مراجعه فرمایید عالی بود بسار مفید و عالی بود.

امیدوارم تاثیرگذار باشد تحلیل خوبی بود ما از کانال اومدیم اینجا راسی وسطه صفحه لینک گزاشتی وسطش \?p=828&preview=true اینجوریه با سلام ممنونم از تذکر بجا و مفید شما دوست عزیزم سلام لطفا سایت npco رو هم بررسی کنید این سایت مدتها در کلمه ی طراحی سایت در رتبه های اول پیشتاز بود اما حالا به آخر رفته این سایت بالای 500 هزار تا بک لینک داره از 500 تا دامین.

ولی چند روز پیش برای کلمه طراحی سایت و خیلی از کلمه ها که لینک یک بود رفته آخر صفحه.

اگه میشه اینو هم بررسی کنید که علت افت رتبه اش چی بوده؟ با سلام به هر حال با توجه به اینکه این سایت جزو همکاران بنده محسوب می شود بهتر است تحلیل نشود و البته امیدوارم به شرایط مطلوب قبل برگردند سلام.

خسته نباشید.

میشه آموزش ساخت سایت مپ دستی رو در سایت قرار بدید.

سلام خسته نباشید .

این که گفتید از اعداد در url ها استفاده نمیکرد بهتر بود چه دلیلی داشتید که میگید خوب نیست مگه خود گوگل استفاده از عدد را اجازه نداده ؟ من داخل سایتم بعضی وقت ها از استفاده میکنم که url هام یکی نشن الان چه دلیل منفی وجود دارد برای عدم استفاده؟؟؟؟ با سلام دوست عزیزم بنده نگفتم استفاده ممنوع است.

پس نگویید مگر گوگل اجازه نداده.

عرض کردم بر اساس تجربه بنده بهتر است استفاده نشود سلام مهندس میشه بگید ادرس url تو وردپرس دقیقا چطور باید باشه category باید توش باشه یا نه؟ میشه یه مثال بزنید ممنون با سلام دقیقا بر اساس نمونه سیماگر اعمال فرمایید سایت بیتوته 20k بک لینک داره ! چقدر زیاد بک لینک ساختن .

من واسه سایت ام هر چی تلاش می کنم به هزار بک لینک نرسیدم ….

اگه بیتوته سه سال اول تبلیغ رو سایت شون نزاشتن فک کنم تو سال چهارم درآمد شون طوری بوده که اون سه سال اول رو جبران کرده .

سلام امروز دهم مهره و شما چهار ماه قبل این پست رو گزاشتین .

چقدر بیتوته افت رتبه پیدا کرده تو الکسا .

الان رتبه جهانی بیتوته 1,994 و رتبه ایران شون 36 شده سلام ممنون از شما فک میکنم الان رتبه ارزش محتوا این سایت بهتر شده باشه .

من هم امیدوارم سایت بیتوته فکری برای تغییر قالب بکنه متشکرم از این تحلیل عالی تشکر آقای قمصری عزیز سایت ساز های خوب چیان و وردپرس چه جایگاهی داره؟ هاست گرفتن بهتره یا خصوصی داشته باشی؟ هاست برای وردپرس از لینوکس بهتره یا از وردپرس؟ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود باهم تا اوج فاصله ای نداریم! خراسان رضوی - مشهد - سیدرضی 34 6 419 619 0912 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map