سئو سایت چراغ فواره ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت چراغ فواره ای حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 info@azarlight.

com آذرلایت LIGHTS UNDER WATER چراغ استخری و آبنما به صورت روکار فلت و پایه ­دار و نیز توکار با نوردهی بسیار قوی، مصرف کم انرژی و طول عمر بالا تولید می شود.

LIGHTS UNDER WATER با قابلیت تعویض و ترکیب رنگ ها، در سه نوع تک رنگ، فول کالر و RGB می باشد.

بدنه چراغ استخری  روکار ازجنس استیل مرغوب، چراغ استخری توکار و دورلوله از ABS یا استیل تولید می­شود.

LED های داخل چراغ استخری و آبنما طبق سفارش، تعداد متفاوتی از LED POWER 1W ،۳W می باشد.

این چراغ  با لنزهای دارای زاویه تابش مختلف، مقاوم در برابر آب، درجه حفاظت IP68 و در توان های مختلف موجود می باشد.

کاربرد چراغ های استخری و آبنما  کنار درختان، در داخل آب استخرها، آبنماها، حوضچه ها، و … می باشد.

نکاتی در مورد نورپردازی آبنماها در نورپردازی فواره ها برای نمایش هرچه بهتر و تاثیرگذارتر لازم است نورافکن از نزدیکترین فاصله به نازل آب نصب شده تا صعود آب نورپردازی شود (با توجه به وجود چراغ های سرنازلی led می توان این نورافکن ها را زیر نازل و در راستای آن نصب نمود) و در نقطه فرود مجدد آب به استخر نیز از نورافکن هایی برای نورپردازی سطح آب،کار گذاشته می شود تا چشم انداز مواج شدن آب در نقاط فرود جذاب تر باشد، کار گذاشته می شوند.

اصول اولیه طراحی در آبنماهای موزیکال هم به شرح فوق است با این تفاوت که افکت های نوری توسط شما و بر اساس ریتم موجود در صدا و همچنین نوع پاشش و زمان آن که همگی متغییر هستند تعیین شده و برنامه ریزی می شود.

و به عنوان یک حرفه ی تخصصی مطرح است.

۱- چراغهای استخری نسل جدید از لامپ های led بهره می برند و نیاز به خنک شدن دارند و معمولا با پیش فرض اینکه در آب نصب می شوند فاقد ساختار هوا خنک می باشند.

لذا جهت جلوگیری از صدمه چراغ را زیر سطح آب نصب کنید.

(چراغ هایی که دارای بدنه ی آلومینیومی هستند گرما را زودتر منتقل می کنند).

۲- با توجه به خطرات نشت جریان الکتریکی در آب, از چراغ های با ولتاژ ایمن استفاده کرده و در زمان نصب دقت لازم را به عمل آورید.

(چراغ های استخری باید کاملا واترپروف (IP68) باشند و مقاومت خوبی در برابر خوردگی داشته باشند).

۳- با توجه به شکست نور در آب و کاهش راندمان چراغ در این شرایط، چراغ ها نهایتا در فاصله ۱۰ سانتیمتری از سطح آب نصب گردد.

۴- اگر نقطه فرود آب در نزدیکی نازل است نیاز به کارگذاری نورافکن دیگری نیست و می توان با تعیین صحیح زاویه تابش لامپ و نصب درارتفاع مناسب از سطح آب، نقطه صعود و فرود آب را همزمان با یک نورافکن نورپردازی نمود.

۵- با توجه به امکان ساخت چراغ های Led با رنگ های متنوع و زوایای تابش مختلف (Beam angel) در خصوص تعیین رنگ نور به ماهیت و کاربرد فضای آبنما توجه کرده و زاویه تابش لامپ های چراغ را (تعیین لنزled) را بر اساس نوع پاشش آب و نوع سرنازل انتخاب نماییم.

(مثلا در فواره هایی با پاشش آب بصورت خطی باید از لنزهای بسته ۵ تا ۱۵ درجه و در فواره های قُل زن که معمولا ارتفاع کمی داشته و پهنای بیشتری دارند از لنزهای ۴۵ تا ۹۰ درجه استفاده گردد).

  برای سفارش با ما در تماس باشید: آدرس دفتر ما: تهران، خیابان جمهوری، ساختمان آلومینیوم،  طبقه اول جنوبی، واحد ۱۲۰ تلفن های تماس ما: 09121442355-09121442355 09121442355-09121442355 09121442355-09121442355 صنایع الکترونیک آذرلایت از سال 1375 شمسی در زمینه طراحی، تولید و اجرای پروژه­های برقی و الکترونیکی و صنعتی ضمن بهره­ گیری از کادر مجرب و مهندسین باتجربه در راستای توسعه و خودکفایی کشور گام برداشته و با استفاده از علم و دانش روز از تکنولوژی ساخت و تولید رو به رشد عصرحاضر بهره­مند می­ باشد و جزو اولین­ ها در زمینه چراغ­های روشنایی ال­ ای دی و پیشتاز در پیشرفت و توسعه این صنعت در ایران می­ باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map