سئو سایت چراغ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت چراغ حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود و ثبت نام همان طور که می دانید در مطالب قبلی اهمیت تولید محتوا در سایت های وردپرسی را با افزونه Yoast SEO بررسی کردیم ولی باید بدانید تنها نصب این افزونه کافی نیست و به مواردی که افزونه بر اساس اصول سئو داخلی وب سایت تاکید دارد باید دقت کنید ، در این مطلب به چگونگی سبز کردن چراغ سئو می پردازیم.

این افزونه محبوب و کاربردی موارد مختلف تاثیر گذار بر سئوی محتوا را بر اساس اصول آن مورد بررسی قرار می دهد و بدین ترتیب مواردی را در پایین صفحه به شما پیشنهاد می کند که باید در جهت رفع آن ها اقدام کنید.

در صورتی که این موارد را رعایت کنید چراغ ‌هایی برای شما سبز می ‌شوند که باعث می شود مطلب مورد توجه موتور های جستجو قرار گیرد و به راحتی وارد صفحات اول گوگل شوید ، با ما همراه باشید تا با چگونگی سبز شدن این چراغ ها آشنا شویم.

  بعد از این که افزونه Yoast SEOرا نصب کردید ، در زمانی که در صفحه جدیدی مطلبی می گذارید ، در ابتدا هیچ تنظیمات و محتوایی را نمی بینید که افزونه Yoast SEO چند مورد را به شما توصیه می کند.

وقتی محتوا را در صفحه قرار می ‌دهید بهینه سازی آن را شروع می‌ کنید ، این افزونه موارد را اتوماتیک وار مورد بررسی قرار می دهد و هر بار توصیه ‌ای را پیشنهاد می‌ کند که با بررسی آن ها باید به سبز کردن چراغ سئو بپردازید.

    در ابتدا باید محتوا را در صفحه بگذارید و اصول سئو داخلی سایت را انجام دهید به شکلی که در ادامه می آوریم :   سربرگ خوانایی در رابطه با نگارش و جمله ‌بندی و طول پاراگراف‌ ها می باشد و توجه داشته باشید اگر این قسمت سبز شود یعنی محتوا کاربر پسند است ولی در در سئوی محتوا تاثیری ندارد.

  در این قسمت که مرتبط با اصول سئو داخلی می باشد ، تکنیک‌های سئو on page را مورد بررسی قرار می دهد و توصیه ‌هایی را برای بهبود سئو پیشنهاد می کند.

  در بخش تجزیه و تحلیل این سربرگ‌ ها یک راهنما برای بهبود محتوا وجود دارد که اگر اعلان ها را رعایت کنید ، چراغ سئو برای شما سبز خواهد شد.

  زمانی که با افزونه یوآست سئو کار می کنید قسمت تحلیل و بررسی به دسته‌بندی پیغام های مرتبط می پردازد که با رفع آن ‌ها چراغ سئو سبز حواهد شد.

  برای سبز کردن چراغ سئو باید این بخش را بهبود بخشید.

این بخش‌ ها را می‌توان بهتر کرد.

قسمت هایی که اصول را در آن‌ ها رعایت کرده اید.

  توجه کنید برای این برگه هیچ گونه کلمه کلیدی کانونی تعیین نشده و در این صورت نمی ‌توان امتیازی را محاسبه کرد ، همان طور که می دانید برای هر نوشته اصلی ترین قسمت ، انتخاب کلمه کلیدی مناسب می باشد.

در این قسمت باید که یک کلمه کلیدی را برای محتوای خود به عنوان موضوع اصلی انتخاب کنید تا بدین ترتیب موتورهای جستجو بتوانند محتوا را رتبه بندی کنند و اگر این موارد رعایت شود چراغ سئو سبز می شود ، بهتر است کلمه کلیدی شما کلمه‌ای باشد که بیشترین ارتباط را با محتوا دارد.

    اگر چراغ سئو خوانایی افزونه Yoast SEO سبز باشد یعنی محتوای شما کاربر پسند خواهد بود ، برای سبز کردن این چراغ نکات زیر را رعایت کنید :     از تولید محتواهای مصنوعی بپرهیزید ، طبیعی نوشتن به افزایش رتبه وب سایت شما کمک بیشتری می کند ، سعی کنید محتوای شما به درد کاربرانتان بخورد و در واقع یوزر فرندلی باشد چرا که محتوایی که برای کابر جذاب باشد در نهایت مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد و سعی کنید بیشتر برای کاربران بنویسید تا موتورهای جستجو ، علاوه بر محتوا باید اصول را هم رعایت کنید تا در نهایت یک نوشته ایده آل داشته باشید.

    سعی کنید نوشته شما غلط املایی یا نگارشی نداشته باشد! دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: ورود نام کاربری: رمز عبور: لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map