سئو سایت ملون سیاه فرانسوی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت ملون سیاه فرانسوی شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اصطلاح سئو کلاه سیاه برای معرفی تکنیک هایی استفاده میشود که هدف آنها فریب ربات های گوگل و کسب جایگاه در سریع ترین زمان ممکن است.

بسیاری از این تکنیک ها در گذشته تاثیر و نقش مهمی در کسب جایگاه یک سایت داشته اند ولی گوگل رفته رفته آنها را شناسایی کرده و روش هایی برای جلوگیری از تاثیر هرکدام یافته است.

هدف ما در این بخش آموزش تکنیک های سئو کلاه سیاه به شما نیست! بلکه قصد داریم با روش هایی که به ظاهر بر سئو سایت تاثیر مثبت دارند ولی در عمل موجب جریمه سایت شما میشوند آشنا شوید.

در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به بیان ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند تا جایگاه بهتری برای سایت ما در نظر بگیرند.

برخلاف تصور عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی خارجی نیستند بلکه حتی در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز روش های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

بسیاری از فعالیت های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به دانش پایین ما در مورد الگوریتم های گوگل نمیتوان مرز مشخصی میان سئو کلاه سفید و سیاه در نظر گرفت.

حالا که این دست از روش های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه دلیل دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش داده شوند؟ مقالات آموزشی در حوزه سئو، معمولا توسط متخصصین این حوزه یا حداقل کسانی که در این زمینه فعال هستند نوشته میشود.

این افراد معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات انجام میدهند و هر مقاله ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان گفت مهمترین دلیل وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مرتبط با آن است.

افراد زیادی به دنبال یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود.

از طرفی، شما وقتی در مورد تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری روش های درست و اصولی را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی درست و چه روشی نادرست است.

دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب رضایت کاربران است دور کند.

هر تکنیک یا ایده ای که در مسیر مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

(سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای صحیح تکنیک های اصول سئو در مقاله نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.

) اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود: میخواهید در مورد این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر مقاله میتوانید از 0 تا 100 همه چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید.

اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر مقاله یک ویدئو جذاب و مفید آماده کرده ایم که به دلیل استفاده از مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین حد اطلاعات در مورد تکنیک های سئو کلاه سیاه برسید.

هدف از بهینه سازی سایت ، استفاده از تکنیک های مختلف برای بهبود رتبه در نتایج گوگل است.

اما گاهی اوقات به قدری به فکر ارتقای رتبه سایت خود هستیم که رضایت کاربر را فراموش میکنیم.

در چنین شرایطی اصطلاحا بهینه سازی بیش از حد یا  over optimization انجام داده ایم.

به خوبی میدانیم که تولید محتوا نقش مهمی در موفقیت یک سایت خواهد داشت ولی اگر تمرکز ما فقط بر روی تولید باشد ممکن است از مسیر اصلی خارج شده و به سمت تکنیک های کلاه سیاه در سئو برویم.

سئو کلاه سیاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است ولی بسیاری آن را تنها با روش های لینک سازی نادرست می شناسند.

در این مقاله تلاش میکنیم تا مهمترین تکنیک هایی که در لینک سازی استفاده میشوند ولی تاثیر معکوس بر مسیر موفقیت شما دارند را بررسی کنیم.

تکینک های سئو کلاه سیاه معمولا با تمرکز بر ضعف الگوریتم های گوگل و استفاده از محتوا یا لینک های غیرطبیعی ایجاد میشوند.

ولی دسته ای هستند که پا را فراتر گذاشته و مستقیما صفحه نتایج جستجو یا ابزارهای گوگل را هدف قرار میدهند.

این تکنیک ها را معمولا با عنوان SERP Spam می شناسیم.

افرادی که در زمینه سئو کلاه سیاه به شما آموزش میدهند در واقع از طمع شما سوء استفاده میکنند.

درست در زمانی که قصد دارید سر گوگل را کلاه بگذارید آنها دارند کلاه شما را برمیدارند! شیرینی کسب جایگاه در نتایج گوگل موجب میشود که چشم خود را بر حقیقت ببندید.

تکنیک های سئو کلاه سیاه ممکن است در بازه زمانی کوتاهی موجب بهبود جایگاه یک سایت شوند ولی اصرار به استفاده از آنها در درازمدت میتواند موجب جریمه سایت، افت رتبه و یا حتی حذف از نتایج جستجو شود.

سئو منفی یعنی استفاده از این تکنیک ها برای ضربه زدن به رقبا.

شاید پذیرفتن این جمله سخت باشد، چرا؟ برای آنکه پذیرش این جمله توسط مغز شما انجام میشود و او هرگز دوست ندارد که شما از نقطه ضعفی که دارد مطلع شوید.

در واقع به ما اجازه نمیدهد که این حقیقت تلخ را درک و با آن مقابله کنیم.

تصور کنید که به عنوان متخصص سئو در نظر دارید برای سایت خود رپورتاژ آگهی تهیه کنید.

در این بخش 7 فاکتوری که میتوانند در تاثیر رپورتاژ آگهی بر ارزش آن نقش داشته باشد را به صورت تصادفی نمایش داده ایم.

شما میتوانید با توجه به تجربه و دانش خود در این حوزه، آنها را به صورت Drag & Drop مرتب نموده و در نهایت نظر خود را ثبت کنید.

هر روش یا تکنیکی که هدف آن رشد سریع جایگاه شما در نتایج جستجو به وسیله فریب یا سوء استفاده از الگوریتم‌های گوگل است را سئو کلاه سیاه می‌نامیم.

این تکنیک‌ها تنوع و گستردگی بسیاری دارند که در این مجموعه مقالات در 6 دسته بندی اصلی تقسیم و معرفی شده‌اند.

همه بله و هم نه! پاسخ به این سوال بستگی به زاویه نگاه ما دارد.

از دید گوگل تنها لینک‌هایی که به صورت طبیعی و بدون دخالت ما به سایت داده می‌شوند در دسته بندی کلاه سفید قرار می‌گیرند ولی به خوبی می‌دانیم که این کار به ندرت انجام می‌شود و شانس ما را برای موفقیت کمرنگ می‌کند.

از دید یک وبمستر یا متخصص سئو هر روش لینک‌سازی خارجی که گوگل قادر به تشخیص غیرطبیعی بودن آن نیست را میتوان انجام داد و برای این مدل فعالیت‌ها معمولا از عبارت سئو کلاه خاکستری یا مرز سفید و سیاه استفاده می‌شود.

آموزش؟! سئو کلاه سیاه! فکرش را هم نکنید… ما در این مجموعه مقالات تکنیک‌های کلاه سیاهی که رایج و شناخته شده هستند را به شما معرفی می‌کنیم ولی با این هدف که از آنها پرهیز کنید.

حقیقت این است که اگر یک تکنیک کلاه سیاه در قالب آموزش و یا حتی خبر در سطح اینترنت عمومی شده باشد عملا کارایی خود را از دست داده و مهندسان گوگل راه حلی برای مقابله با آن پیدا کرده‌اند.

قطعا بله، فعالیت‌هایی که برای تخریب رقبا یا از دست رفتن جایگاه سایت‌های دیگر انجام می‌شود را سئو منفی می‌نامیم.

در یکی از فصل‌ها به صورت کامل این تکنیک و روش‌های مقابله با آن را معرفی کرده‌ایم.

در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

اولین نفری باشید که اخبار آکادمی و مقالات تخصصی را دریافت میکند آکادمی سیماگر با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.

آکادمی سیماگر / سئو کلاه سیاه آموزش، اولین قدم در مسیر موفقیت است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map