سئو سایت مژه اکستنشن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مژه اکستنشن یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همانطور كه می‌دانيد مژه‌ها تاثير بسيار زيادى در زيبايى و آرايش ما دارند و شاعران و نويسندگان در وصف مژگان يار غزل‌ها سروده و داستان‌ها نوشته‌اند.

يكى از زيباترين هنرها در آرايشگرى ساختن مژگان زيبا و بلند است كه قطعا در ميكاپ استفاده می‌شود.

اين كار با استفاده از مژه‌هاى مصنوعى كه به صورت ريلى يا خطى و يا به صورت مژه‌هاى دسته‌اى با چسب موقت انجام می‌شود.

ناگفته نماند اين نوع مژه همانطور كه از نامش پيداست موقت است و مدت كوتاهى مهمان چشمان شماست.

و اما اكستنشن، اين هنر كه عمرش در ايران به ده سال می‌رسد ازكارهاى نوپا در آرايشگرى محسوب می‌شود.

در اين روش مژه‌ها به صورت تار به تار (اكستنشن كلاسيك) و يا دسته‌هاى دو تا ١٢ عددى (اكستنشن واليوم) به مژه‌هاى شما اضافه می‌شود.

در اين روش از چسب‌هاى قوي‌تر به نام چسب دائم استفاده می‌شود.

پس عمر اين مژه‌ها بيشتر بوده و دو تا سه هفته روى چشم شما دوام دارند.

از آنجا كه چسب دائم يك ماده شيميايى قوى محسوب می‌شود، در اكستنشن‌هايى كه به درستى انجام نمی‌شود ، می‌تواند باعث آسيب به مژه‌ها و ايجاد حساسيت روى پلك شود.

بنابراين رعايت قوانين اين كار الزاميست.

مژه‌ها دردونوع silk (مژه‌هاى ابريشمى) و mink ( مژه‌هاى مات) وجود دارند.

مژه‌هاى سيلك براق‌تر، مشكى‌تر و خشك ترهستند و مژه‌هاى مينك مات تر و نرم‌تر هستند انتخاب هركدام از اين دو نوع صرفاً به سليقه مشترى بستگى دارد.

مژه‌ها دربازار با ضخامت‌هاى مختلف به فروش می‌رسند كه بسته به نوع كار و نوع مژه شخص انتخاب می‌شوند.

مژه‌ها از ٦ تا ١٦ ميليمتر بلندى دارند كه انتخاب بلندى آنها نيز به سليقه مشترى بستگى دارد.

قد مژه‌ها را می‌توان تا سه برابر افزايش داد.

ازلحاظ فر بودن نيز مژه‌ها به ٦ دسته تقسيم می‌شوند: ‏A-B-C-Cc-D ومژه‌هاى L كه بيشترين ميزان فربودن متعلق به D وكم‌ترين آن متعلق به A است.

اين كار نيز مانند اكستنشن از هنرهاى تازه به بازارآمده درحرفه آرايشگرى است، دراين كار با استفاده از مواد كراتين مژه‌ها و ابروها به سمت بالا كشيده می‌شود ومرتب‌تر و زيباتر ديده می‌شود.

اين كار با استفاده از بيگودى‌هاى مخصوص و چسب انجام می‌شود به اين صورت كه بيگودى را پشت پلک چسبانده و مژه‌ها را با استفاده از چسب لاتكس روى بيگودى می‌چسبانيم سپس با استفاده از مواد مخصوص ليفت كه در سه مرحله به مژه‌ها زده می‌شود پس از اتمام اين سه مرحله مژه‌ها رنگ كرده و بيگودى را برمی‌داريم.

در اين كار موهاى ابرو را با كمک چسب لاتكس و شانه ليفت بالا كشيده و مرتب می‌كنيم سپس از مواد ليفت در سه مرحله روى ابرو استفاده می‌كنيم وپس از اتمام كار چسب را با استفاده از نوريش پاک می‌كنيم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر خدمات ناخن، ميكاپ، شینيون، خدمات تخصصى پوست واپيلاسيون، انواع رنگ، مش و لايت، خدمات تاتو و ميكروبليدينگ، شيدينگ پودرى، اكستنشن مو و مژه و مركز تخصصى عروس با بهترین کیفیت و جدیدترین متد برای مشتریان ما مهیا است.

هدف ما در خانه عروس صورتک، زیبایی متناسب با چهره و سلیقه شماست.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب آدرس: تهران، اسلامشهر، بیست متری امام خمینی، بین کوچه چهارم و ششم شماره تماس: 09121442355 شماره همراه: 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map