طراحی اپلیکیشن در لاکشی پور بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در لاکشی پور بنگلادش شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی اپلیکیشن پردانلود و کاربردی که نصب فعالی را برای صاحبان اپ در اپ استور ها به ارمغان آورد و زمینه ساز درآمد اینترنتی میلیونی باشد،  آروزی خیلی ها است.

اما چرا در میان هزاران اپی که در مارکت های ۱۰ گانه امروز ایران (از کافه بازار تا اناردونی) موجود و قابل دانلود است، تنها ۱ درصد اپ ها، بیش از ۱ میلیون نصب فعال را تجربه کرده است؟ علت ظهور و سقوط سریع اپ ها در بازار چیست؟ چه عوامل سبب استقبال میلیونی به اپ ها در موضوعات خاص می شود؟ چه موضوعاتی از نام گذاری اپلیکیشن تا توسعه اپ ، باید مد نظر سرمایه گذاران باشد؟ این گفتار، شما را با چکیده تجربیات حرفه ای‌ها در طراحی و سرمایه گذاری اپلیکیشن در بازار ایران آشنا می کند.

گفتاری که صرفا یک مقدمه برای عاشقان دنیای اپ و مارکت های دانلود نرم افزارهای مربوط به گوشی هوشمند بوده تا مطالبی جالب و کم تر شنیده شده را بدانند و بخوانند و در نظر  داشته باشند که نقشه راه خوبی برای تازه واردان این عرصه است.

اگر علاقمند به سرمایه گذاری و طراحی اپلیکیشن شدید، به شما تبریک میگوییم.

حضور شما را به جمع میلیونرهای آینده ایران عصر ۱۴۰۰ تبریک می  گوییم.

شرکت ما، آماده ارائه پیشنهادهای جذاب برای سرمایه گذاری در اکوسیستم نوظهور طراحی اپ است.

با ما همراه باشید.

افتاد مشکل ها! آری! طراحی اپ شما چند صد هزار تومان یا نهایت چند میلیون تومان خرج بر می دارد و تمام! اما به قول غربی ها: so what؟ بعدش چی؟ قراره چه اتفاقی بیفته؟ گذاشتن اپ اندروید یا ios‌ شما در معروف ترین اپ استورهای ایران و جهان در محبوب ترین دسته بندی ها، چه اتفاقی را رقم خواهد زد؟ آیا انتظار دارید که اپی پر کاربرد و محبوب در یک دسته بندی معروف در فلان مارکت، ظرف مدت کوتاهی، دانلود های شگفت انگیز را تجربه کند؟ آیا گمان می کنید که رقبا، بیکار نشسته اند و تماشاچی موفقیت شما خواهند بود؟ بخشی از کار، طراحی اپلیکیشن با رابط کاربری زیبا (UI: USER INTERFACE) و مبتنی بر نیازسنجی درست مخاطب با امکان سنجی (feasibility study) اثربخش است.

اما این، صرفا شرط لازم در طراحی اپلیکیشن است و شرط کافی  محسوب نمی شود.

شرط  کافی چیست؟ ما نمی دانیم! هیچ کس نمی داند.

غول های طراحی اپلیکیشن ها نمی دانند که شرط کافی برای محبوب شدن و پر دانلود شدن یک اپلیکیشن چیست! پس کی می داند؟ پاسخ این است: بازار می داند! بازار اپ مثل بازار سهام در بورس، موجودی زنده و هوشمند و حسابگر است.

می‌داند چه زمانی ورود کند (نصب کند) و چه زمانی خروح (غیر فعال) کند.

مهم نیست شما وارد سهم  شدید، یا اپ طراحی کردید یا استارت آپ زدید.

بازار میفهمد چه زمانی ورود کند و چه زمانی خروج کند.

منظور ما از بازار، کاربران هستند.

کاربرانی که با آماج حملات اپ های داخلی و بین المللی روبرو هستند و حق انتخاب بسیاری دارند.

یک کاربر روی گوشی هوشمندش ، ۱۰۰ اپلیکیشن نصب نمی  کند.

سعی می کند بهترین ها، پر کاربرد ترین ها، معروف ترین ها، محبوب ترین ها را نصب کند و از خدماتش بهره مند شود.

(به UI-UX اهمیت دهید) هیچ کس گوشی هوشمند خود را صرف نصب دراز مدت یک اپ بی استفاده و کم کاربرد نمی کند.

پس شرط اول قدم آن است که نیاز مخاطبان را خوب تشخیص بدهید تا پس از n روز، با دکمه delete یا remove اپ خود روی اسمارت فون ملت، مواجه نشوید! اولین گام در استارت آپ های دیجیتالی و کارآفرینی دیجیتالی و کسب و کارهای اینترنتی، شناخت نیاز مخاطبان است.

باید به این سوال پاسخ بدهید: اپ شما، چه دردی از جامعه را دوا می کند؟ برای پاسخ به این سوال، اول باید «درد» ها را بدانید و «درد» شناس خوبی باشید.

شناخت درد، خودش نصف حل مساله است.

تا طبیب، دردشناش خوبی نباشد،‌ درمان گر  خوبی هم نخواهد بود! کاسب خوب، درد شناس خوبی است.

کالایی می آورد که دردی را دوا کند و بیمار (مشتری) را در بلند مدت، شیفته کاسبی خود (کالا یا خدمات) کند.

(پروفایل سازی کاربران در اپ شما، راهی برای حضور فعال آن ها خواهد بود) درد امروز مردم ایران چیست که با اپ شما، تا حدی درمان می پذیرد؟ برای شناخت نیاز مخاطبان در بازار اپ امروز ایران، باید ببینیم که مردم ، به خصوص نسل نوجوان و جوان و میانسال که اکثریت جامعه ایران را تشکیل می دهند (نه ۱۲ میلیون جامعه بیسواد ایران)، با چه نیازهای بالقوه و بالفعلی روبرو هستند که دنیای اپ ها، می تواند بخشی از مشکلاتشان را رفع کند؟ نیازسنجی، نیاز به مطالعات بازار (market study) دارد.

نیاز به بازاریابی و مشاوره با خبرگان و نخبگان دارد.

برای همین است که مقوله طراحی اپلیکیشن، نیاز به برنامه تجاری (business plan) دارد تا صفر تا ۱۰۰ کار مشخص شود.

تشخیص درست نیاز مخاطبان/کاربران/مشتریان، بخشی از موفقیت است.

نیاز مخاطبان چیست؟ به چند موضوع توجه کنید تا ببینید دردها چیست و چگونه طراحی اپلیکیشن کاربردی، می تواند بخشی از درد های ده ها میلیون کاربر اینترنت در ایران را رفع کرده و به نیاز های آن ها در حوزه سایبر، پاسخ دهد: (۱۲ اپلیکیشن مذهبی محبوب در اپ استورهای ایران برای کسب ایده) ( اپ تریپ ادوایزر بیش از ۱۵۰ میلیون نصب فعال در گوگل پلی را ثبت کرده است.

هجدهمین اپلیکیشن پر دانلود در دسته سفر در اپل استور است.

ایده های عالی از این اپلیکیشن ، محبوب مشتاقان طراحی اپ گردشگری است) (بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال برای اپ طراحی لباس fashion studio.

راهکاری های جذاب طراحی مد برای عاشقان چی بپوشم امشب! نمونه ایرانی آن را بسازید) در طراحی اپ، به موضوعات ۲۰ گانه زیر توجه کنید.

سپس، به دنبال طراح اپ برای کد نویسی و گرافیست برای طراحی محیط و مارکت برای معرفی و دانلود اپ باشید.

همراه گرامی اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن و ایده های جذاب برای طراحی اپ هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ایده نگار به اشتراک بگذارید.

سلام جایی که من می توانید دانلود کنید خیل رایگان در وب سایت شما? اطلاعات رو از حمایت شما.

زویل واقعا بهترین برنامه برای حل کد امنیتی است اما من نیاز به جدیدترین نسخه از این.

ممنون ذخیره نام، ایمیل و وب سایت من در این مرورگر برای دفع بعدی که دیدگاه ثبت می کنم.

دیده نگار خلاق طراحی و ساخت اپلیکیشن شرکت تبلیغات ی توانایی ما طراحی ، ساخت و راه اندازی نرم افزار و اپلیکیشن با بهترین کیفیت برای صنایع مختلف است.

ما اپلیکیشن هایی را ارائه می دهیم که در اپ استورها و مارکت پلیس ها شاخص و برجسته می شوند .

ارائه خدمات حسابداری در حوزه IT و فناوری در شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map