طراحی اپلیکیشن در مادراری پور بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در مادراری پور بنگلادش کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هدف از این سیماگر، آشنایی با نحوه ساخت اپلیکیشن و بازی در App Inventor به عنوان یکی از محبوب ترین محیط های ساخت اپلیکیشن های اندرویدی است.

App Inventor به این دلیل که در آن نیازی به کدنویسی نیست (مخصوصا زبان جاوا که نسبتا زبان دشواری است)، مورد علاقه فراگیرانی است که دانش برنامه نویسی کمی دارند.

هرچند برنامه نویسان ماهر هم به دلیل روند سریع و ساده ساخت پروژه ها می توانند از آن برای تولید اپلیکیشن های خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که در َApp Inventor با استفاده از کامپوننت های آماده می توان ظاهر اپلیکیشن را طراحی کرد و با بلوک های آماده و کنار هم قرار دادن آن ها می توان رفتار اپلیکیشن را تعیین کرد.

کارشناسی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار مهندس محمود خاوریان کارشناس رشته نرم افزار هستند.

ایشان در حال حاضر هنرآموز کامپیوتر هنرستان های شهر همدان هستند.

تخصص ایشان برنامه نویسی C (سی)، ++C (سی پلاس پلاس)، #C (سی شارپ)، طراحی سایت با PHP و WordPress و برنامه نویسی اندروید در محیط Android Studio است.

در این سیماگر نحوه ساخت اپلیکیشن و بازی در App Inventor آموزش داده می شود.

اپلیکیشن ها و بازی هایی که برای این آموزش در نظر گرفته شده اند، طوری انتخاب شده اند که مخاطب بتواند با کامپوننت های مختلف App Inventor و نحوه تنظیم کردن خصوصیات آن ها، آشنا شود.

هدف از این سیماگر، آشنایی با نحوه ساخت اپلیکیشن و بازی در App Inventor به عنوان یکی از محبوب ترین محیط های ساخت اپلیکیشن های اندرویدی است.

App Inventor به این دلیل که در آن نیازی به کدنویسی نیست (مخصوصا زبان جاوا که نسبتا زبان دشواری است)، مورد علاقه فراگیرانی است که دانش برنامه نویسی کمی دارند.

هرچند برنامه نویسان ماهر هم به دلیل روند سریع و ساده ساخت پروژه ها می توانند از آن برای تولید اپلیکیشن های خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که در App Inventor با استفاده از کامپوننت های آماده می توان ظاهر اپلیکیشن را طراحی کرد و با بلوک های آماده و کنار هم قرار دادن آن ها می توان رفتار اپلیکیشن را تعیین کرد.

مخاطب در این آموزش به طور عملی با نحوه اضافه کردن تصاویر و صداها به اپلیکیشن، استفاده از تایمر، اضافه کردن Canvas و کار با آن، تولید اعداد تصادفی و چگونگی تنظیم کردن رویدادهای مختلف اپلیکیشن آشنا می شود تا بتواند برای ایجاد بازی ها و اپلیکیشن های مورد نظر خود از آن ها استفاده کند.

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۴ مگابایت -- (کلیک کنید +)) توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۷ مگابایت -- (کلیک کنید +)) کامل نبود، ای کاش مطالب غنی تر و مثال های بهتری داشت.

انقدر یک مطلبی رو توضیح می دادند که به مطلب اصلی نمی رسیدند.

سلام چطوری میشه از اپلیکیشنی که ساختیم خروجی بگیریم سلام لطفا قسمت نقاشی،که انتخاب قلم و ترسیم اشکال است زودتر به اشتراک گذاشته بشه باتشکر سازمان علمی و آموزشی «سیماگر» (سیماگر) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۳۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

مشاهده بیشتر سیماگر با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۳۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان سیماگر و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

بستن © سیماگر ۱۳۸۷-۱۳۹۹.

تمامی حقوق محفوظ است.

ساخته شده با ❤️ در ایران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map