طراحی اپلیکیشن در هنگ کنگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در هنگ کنگ شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایالات متحده امریکا هم‌رسانی این مطلب: شرکت اپل اعلام کرد اپلیکیشنی را که به معترضان هنگ کنگ کمک می‌کرد تا از مکان اجتماع و تردد پلیس‌ها آگاه شوند، از پلتفرم اپلیکیشن‌های خود حذف کرده است.

در روزهای گذشته فعالان هنگ کنگی، که برای بیش از چهار ماه است علیه دولت دست به اعتراض زده‌اند، از اپلیکیشنی به نام HKmap.

live استفاده می‌کردند که روی نقشه آخرین اطلاعات مربوط به مکان اجتماع پلیس‌ها را نشان می‌داد.

اپل روز پنجشنبه ۱۰ اکتبر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است در پی «شکایت بسیاری از مشتریان»، با واحد جرائم تکنولوژی و امنیت سایبری پلیس هنگ کنگ تماس گرفته و متوجه شده است که این اپلیکیشن «مخل امنیت عمومی» بوده و برای هدف گرفتن پلیس و شبیخون به آنها مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

طراح اپلیکیشن در حساب توییتری خود با ابراز مخالفت با تصمیم اپل، گفته است هیچ شاهدی بر این مدعا که اپلیکیشن در شبیخون به پلیس مورد استفاده قرار گرفته است وجود ندارد.

او گفت «بخش اعظم نظرات مراجعه کنندگان در اپ استور نشان می‌دهد که این اپلیکیشن به امنیت عمومی کمک کرده است نه خلاف آن.

» اپل یک بار دیگر نیز از فعالیت این اپلیکیشن جلوگیری کرده بود، ولی با تجدید نظر در تصمیم خود اجازه داده بود کاربران بتوانند آن را دانلود کنند.

در جریان آن تصمیم، روزنامه رسمی دولت کمونیست چین در واکنشی شدید به اقدام شرکت آمریکایی این اپلیکیشن را «سمی» خوانده، و اپل را به همدستی با معترضان هنگ کنگی متهم کرده بود.

اعتراض‌‌ها در هنگ کنگ که از حدود ۴ ماه پیش آغاز شد در ابتدا برای مخالفت با قانون استرداد متهمین هنگ کنگی به چین شکل گرفت.

اما با وجود لغو این قانون، رفته رفته ابعاد وسیع‌تری پیدا کرد و به راهپیمایی‌های بزرگی برای مطالبه دموکراسی و قطع وابستگی از چین بدل شده است.

بیشتر بخوانید: هم‌رسانی این مطلب:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map