طراحی اپلیکیشن در کنگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کنگ شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورزش موضوع جذاب قرن 21 میباشد.

طبیعتا درگذشته انسان‌ها فعالیت‌های زیادی انجام می‌دادند که می‌توان آن‌ها را نوعی ورزش در نظر گرفت، اما مفهوم ورزش کنونی، مفهومی است که از پیدایش آن سال‌های زیادی نمی‌گذرد.

درواقع آغاز و شروع ورزش به شکل کنونی، به از اواخر قرن 19 آغاز شد.

البته نمی‌توان بیان این نکته را نادیده گرفت که ایده اصلی مسابقات ورزشی، برگرفته از جشن‌ها و مراسماتی است که در زمان یونان باستان صورت می‌گرفت.

این مراسمات و مسابقات، بعدها در قالب مسابقات المپیک معرفی و در حال حاضر نیز هر 4 سال یک‌بار به میزبانی و حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

اما نکته‌ای که در پیشرفت حوزه ورزش، آن را به دید یک حوزه تخصصی درآورد، گرایش‌ها و انواع مختلف ورزش بود.

باگذشت زمان، رشته‌های ورزشی در دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر ورزش‌های توپی نظیر فوتبال، هندبال، بسکتبال، والیبال و…، ورزش‌های آبی نظیر شنا و واترپلو، ورزش‌های رزمی نظیر تکواندو، کاراته، کنگ فو و… قرار گرفت.

این دسته‌بندی‌ها با ارائه سبک‌های مختلف در هر رشته،عمق بیشتری گرفت و بنابراین نیاز به مدیریت و آموزش‌های حرفه‌ای در ورزش امری ضروری و بااهمیت گردید.

جدا از هدف اولیه واصلی ورزش که سلامتی جسم و روح و تندرستی است، برگزاری مسابقات در قالب تیم‌های داخل کشوری و ملی، جذابیت بیشتری به این رشته داد.

بنابراین برای موفقیت یک فرد در حوزه ورزش، آن فرد باید غالب زمان خود را صرف تمرین و آموزش در ورزش موردعلاقه خود می‌کرد.

این مورد سبب پیدایش و تخصصی شدن انواع باشگاه‌های ورزشی شد.

باشگاه‌های ورزشی، مکان‌هایی برای سازمان‌دهی و آموزش افراد علاقه‌مند به رشته‌های ورزشی در جهت سرگرمی و تندرستی و یا ورزش‌های قهرمانی می‌باشد.

امروزه باشگاه‌های بی‌شماری در سراسر شهرها در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

به عنوان فردی که مربی و یا م سئو ل یک باشگاه ورزشی هستید، ممکن است دوست داشته باشید تا در میان رقبایتان کمی متفاوت ظاهرشده و باشگاه خود را به شکل ویژه‌ای به علاقه‌مندان معرفی کنید؛ اما راهکار چیست؟ عصر امروز، عصر اطلاعات و ارتباطات است.

به واسطه پیدایش اینترنت، بسیاری از افراد در قالب تولیدکننده‌های محتوا، دانش و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

بسیاری در قالب سرگرمی در این حوزه حضور می‌یابند و برخی نیز در قالب فعالیت‌های اقتصادی.

شما نیز می‌توانید از این ظرفیت عظیم برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و باشگاه ورزشی خود استفاده کنید.

برای ورود به این دنیای عظیم مجازی، کافی است تا یک اپلیکیشن برای باشگاه ورزشی خود داشته باشید؛ اما اپلیکیشن شما نباید یک اپلیکیشن معمولی و شبیه به اپلیکیشنهای خبری باشد.

شما نیازمند داشتن یک اپلیکیشن تخصصی برای باشگاه ورزشی تان می باشید.

در حالت کلی صرف نظر از اینکه شما یک باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام داشته باشید یا یک باشگاه تنیس، طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی شما باید دارای ویژگی‌های زیر باشد: بنابراین با داشتن یک اپلیکیشن برای باشگاه ورزشی تان، علاوه بر معرفی خود به میلیون‌ها کاربران اینترنتی و علاقه‌مندان ورزشی، می‌توانید به ارائه برخی فعالیت‌های غیرحضوری و مشاوره‌ای بپردازید.

اما برای موفقیت اپلیکیشن باشگاه ورزشی تان، موارد فنی نیز باید در طراحی اپلیکیشنتان در نظر گرفته شود.

مواردی که سنگ بنای موفقیت هر اپلیکیشن می باشد.

موارد فنی که در طراحی یک اپلیکیشن باید در نظر گرفته شود موارد تخصصی زیادی در طراحی یک اپلیکیشن موفق اهمیت دارند.

مواردی مانند سرعت‌بالای اپلیکیشن در دسترس‌ پذیری آن، امکان نصب اپلیکیشن برای سیستم عامل های مختلف نظیر اندروید و ios.

اما شاید یکی از مهم‌ترین این موارد که سبب پربازدید شدن اپلیکیشنتان و متعاقبا موفقیت بیشتر آن می‌شود، انتشار آن در مارکت های مختلف میباشد که در صورت انجام درست فعالیت‌های مارکتینگ اپلیکیشنتان، می‌توانید اپلیکیشنتان را در جایگاه خوبی با تعداد دانلود مناسب تصور کنید.

 برای داشتن یک اپلیکیشن خوب برای باشگاه تان، علاوه بر مسائل ورزشی مربوطه، موارد فنی نیز باید در طراحی آن در نظر گرفته شود.

بهترین پیشنهاد برای تمرکز بر روی رشته ورزشی و باشگاه تان و دوری از پیچیدگی‌های مربوطه، محول کردن وظیفه طراحی اپلیکیشن تان به یک شرکت متخصص و با تجربه نظیر سروش پرداز است تا علاوه بر طراحی موارد تخصصی اپلیکیشنتان، بتواند به‌خوبی موارد فنی را نیز در طراحی در نظر بگیرد.

سفارش طراحی اپلیکیشن باشگاه ورزشی با تلگرام @soroosh_pardaz و واتس اپ 09121442355 و یا با ایمیل تماس برقرار کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map