طراحی سایت آبلیموگیری و سبزی خرد کنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آبلیموگیری و سبزی خرد کنی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - سیماگر - «سبزی خرد کنی» شغلی است که کمترین سرمایه را می خواهد؛ در تمام فصول مشتری دارد و روشی مناسب برای آنهایی است که می خواهند با سرمایه اندک درآمد کسب کنند.

مشغله زیاد و زمان محدود باعث ورود غذاهای آماده به خانه‌ها شده است به صورتی که خانواده‌ها مواد آماده طبخ را برای پخت و پز انتخاب می‌کنند و این امر باعث شده فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد شود و دامنه مشاغل خانگی در رسته‌های مختلف گسترش یافته است.

پیش از این خانواده‌ها سبزی، آبلیمو و آبغوره مورد نیاز را در منزل آماده می‌کردند، اکنون بخش زیادی از خانم‌ ها شاغل هستند و ساعت‌هایی از روز را در بیرون از خانه و محل کار خود سپری می‌کنند و وقتی برای انجام برخی کارهای غیرضروری خانه نمی‌گذارند و ترجیح می‌دهند از محصولات فرآوری شده استفاده کنند.

همین مساله موجب به‌وجود آمدن برخی مشاغل و کسب و کارهای خدماتی شده است.

یکی از این مشاغل مغازه‌های کوچکی است که در سطح شهر می‌بینیم که انواع سبزی‌های مورد نیاز طبخ، آبلیمو، آبغوره، پیاز سرخ شده و ترشی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

موضوع مورد بحث ما معرفی کسب و کار سبزی خرد کنی، سرمایه مورد نیاز و چالش‌های این شغل است.

  چه وسایل و امکاناتی نیاز داریم؟ برای شروع این کار ابتدا باید مشخص شود که در چه مقیاسی انجام می‌شود، ممکن است فردی بخواهد کار را به صورت محدود شروع کند که به نسبت سرمایه کمتری نیاز است.

برای شروع هر کاری نیاز به فضای مناسب برای آن کار است، حداقل فضای لازم برای راه اندازی این کسب و کار خانگی ۱۲ متر است.

این کسب و کار به امکانات و تجهیزات سطح بالا و گران قیمت نیازی ندارد.

مهم ترین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی این حرفه عبارتند از میزی بزرگ و چند صندلی (برای پاک کردن سبزی روی آن)، تعدادی سبد و تشت بزرگ (برای شست وشوی سبزیجات)، یک یا تعدادی قابلمه یا ظرف بزرگ و اجاق گاز (برای تفت دادن یا پخت سبزیجات) و ملزوماتی همچون پیش‌بند، چکمه و چاقو است.

چنانچه میانگین قیمت هر سبد و تشت را ۴۵ هزار تومان، قابله آلومینیومی ۶۰۰ هزار تومان،  اجاق گاز ۷۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم، برای این اقلام حدود دو میلیون تومان سرمایه نیاز داریم.

مهمترین وسیله مورد نیاز در سبزی خردکنی، دستگاه خرد کردن سبزی است که بهای آن برای یک دستگاه برقی ساده بین ۴۷۰ تا ۷۵۰ هزار تومان و نوع صنعتی نیز بین سه تا ۶ میلیون تومان است.

چنانچه بخواهید در کنار خرد کردن سبزی، آبگیری آبلیمو و آبغوره را نیز انجام دهید نیاز به دستگاه مربوطه دارید که بهای آن بین چهار تا پنج میلیون تومان است.

تازگی و کیفیت مناسب رکن اصلی در تهیه مواد اولیه مواد اولیه یک رکن اساسی در شکل‌گیری و رونق این کسب‌وکار است.

در انواع سبزی‌هایی که برای کار نیاز است، حتما باید محصولات دست‌اول و باکیفیت تهیه شود.

«مریم محمدی» که پنج سال است به این حرفه مشغول است در گفت و گو با سیماگر، می‌گوید: در این کسب و کار باید محصول با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را تهیه کنیم، بنابراین بهتر است مواد اولیه را از میدان‌های مرکزی تره‌بار که قیمت مناسبی دارند خرید کنیم.

وی افزود: بسته‌بندی مناسب نقش مهمی در فروش محصول دارد و جذب مشتری دارد و باید دقت لازم در این زمینه داشته باشیم.

محمدی که همراه همسر و پنج نفر از دوستان خود کار می‌کند درباره چالش‌های این حرفه می‌گوید: میزان فروش یکی از مهمترین چالش‌ها در هر کاری است و بهتر است کار خود را در مقطع کوچک بین دوستان و آشنایان شروع کنیم و با توجه به فاسد شدن مواد اولیه بر اساس سفارش‌هایی که وجود دارد محصول تهیه کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه محصولات ما فاسدشدنی هستند، باید با رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای فروش مذاکره کنیم که در بیشتر موارد آنها حاضر به خرید نقدی نیستند و پرداخت پول را منوط به فروش می‌کنند یا به صورت چکی خرید می‌کنند.

محمدی افزود: یکی دیگری از چالش‌ها تنوع محصول است زیرا محصولات کم تنوع از مشتریان کمتری برخوردار هستند بنابراین در کنار سبزی‌های آماده باید بادمجان و پیاز خرد شده، ترشی، مربا و موارد مشابه نیز تهیه کنیم.

وی درباره متوسط درآمد ماهیانه این حرفه گفت: نمی‌توان رقم دقیقی را اعلام کرد زیرا در شراط و فصل‌های مختلف درآمدها متفاوت است برای نمونه در تابستان مشتری‌ها زیاد است.

محمدی اظهارداشت: این حرفه با توجه به سرمایه کم درآمد مناسبی برای خانواده‌ها دارد.

تهران - سیماگر - امروزه یکی از انگیزه های جوانان برای کسب علم و دانش و گذراندن مدارج عالی،… تهران - سیماگر - عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق‌های… تهران- سیماگر- مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت:… تهران- سیماگر- معاون فنی و امور گمرکی ایران دستورالعمل جدیدی را بر… تهران- سیماگر- مرکز آمار گزارش داد: قیمت زمین در تابستان امسال نسبت… تهران- سیماگر- قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه… تهران- سیماگر- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: مشترکان صنعت… تهران – سیماگر - شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) هفت هزار ۷۲۷… تهران- سیماگر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که متوجه مشکل… تهران- سیماگر- معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت:… تهران- سیماگر- امروز (سه‌شنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map