طراحی سایت آگهی در عمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت آگهی در عمان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

0 تومان   برای دانلود قالب رزومه حرفه ای، مدرن و استاندارد، لطفا به این لینک مراجعه نمایید.

  آدرس کانال تلگرام عمان ترید: omantrade_ir@ توجه: عمان ترید ارتباطی با شرکت آگهی دهنده ندارد، ما صرفا آگهی را به شما معرفی میکنیم.

شما خود م سئو ل پر کردن فرمها، فرستادن رزومه و پیگیری هستید.

بهتر است هر چه زودتر و قبل از اینکه این آگهی از روی سایت شرکت آگهی دهنده حذف شود، برای آن ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام در صورتیکه تجربه و تخصص شما مطابق درخواست شرکت آگهی دهنده باشد، شرکت آگهی دهنده، برای ادامه همکاری با شما تماس میگیرد.

در غیر اینصورت برای شغل دیگری اقدام نمایید و منتظر نمانید.

  موفق باشید – عمان ترید 63120997 عمان فرقی ندارد ندارد منقضی هومن شمس – بهمن ۲۹, ۱۳۹۷ فوق لیسانس معماری دارای پروانه طراحی پایه سوم و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه و نرم افزار اتوکد و مکس و ویری و فوتوشاپ عمان ترید بین الملل (store manager) – اسفند ۵, ۱۳۹۷ با سلام.

عمان ترید شرکت کاریابی نیست و نمیتواند کسی را استخدام نماید.

شما میتوانید لیست شرکتهای معماری و عمرانی عمان را از این دانلود کنید و خود برای آنها رزومه بفرستید: https://omantrade.

ir/product/ot-civil-v1/ امیرحسین رجب پور – خرداد ۵, ۱۳۹۸ با سلام و وقت بخير بنده در زمينه اجراي کارهاي خاص و لوکس هنري در عمارت ها و هتل ها و کليه فضاها و بناهاي مسکوني و غيره به طور مثال اجراي نقوش برجسته/ساخت پيکره و مجسمه/تنديس/المان/آب نما… به صورت کاملا حرفه اي و تخصصي با استفاده از مواد بسيار مقاوم نسبت به گرما و سرما و رطوبت فعاليت دارم.

تصميم به اجراي پروژه در کشورهاي عربي را دارم.

لطفا براي مشاهده نمونه کارها به پيج اينستاگرام بنده به آدرس (art.

amirhossein.

rajabpour) مراجعه فرماييد.

لطفا دراين زمينه راهنمايي و يا درصورت تمايل به همکاري با شماره ۰۹۱۲۶۸۷۲۵۶۵ تماس حاصل فرماييد.

با تشکر از شما رجب پور عمان ترید بین الملل (store manager) – خرداد ۸, ۱۳۹۸ با سلام.

شما میتوانید با شرکتهای معماری و ساخت و ساز عمانی ارتباط برقرار نمایید و توانمندیهای خود را با آنها به اشتراک بگذارید و برای ارایه خدمات با آنها گفتگو نمایید.

شما میتوانید لیست شرکتهای ساخت و ساز و معماری عمان را از بخش لیست شرکتهای عمانی در سایت ما دانلود نمایید.

رضایی – تیر ۶, ۱۳۹۸ شما این آگهی رو گذاشتین چجوری میشه با کارفرما ارتباط گرفت؟؟؟ عمان ترید بین الملل (store manager) – تیر ۹, ۱۳۹۸ با سلام.

پس از انجام فرآیند، لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میشود که مشخصات کارفرما در آن آمده است.

برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map