طراحی سایت آگهی در فردوسی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آگهی در فردوسی در تهران کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و تغییراتی که در ماههای گذشته ایجاد شده اکثر کسب و کارهای جدید و سنتی علاقه بیشتری به حضور در فضای آنلاین پیدا کردند و بازار کسب و کارهای آنلاین ظاهرا پر رونق تر و جذاب تر و در عین حال کارآمدتر شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وبزی، در امتداد این تغییرات افراد به مشاغل مرتبط با کامپیوتر و طراحی سایت علاقه مند تر شده اند.

حال اگر شما هم علاقه مند به ورود به بازار کار طراحی سایت هستید و این فرصت کاری را درک کرده اید در این متن نکات جالب و مهمی برایتان داریم.

۱.

اگر با چندین زبان برنامه نویسی آشنایی دارید که در دانشگاه و یا دوره های آموزشی، آموزش دیده اید و می خواهید وارد بازار کار طراحی سایت شوید ولی سابقه کاری برای استخدام شدن در یک شرکت طراحی سایت را ندارید.

۲.

اگر در کدنویسی مهارت ندارید ولی به واسطه ی توانایی بصری و سلیقه خوبی که دارید علاقه مند به ورود در حوزه طراحی سایت هستید.

۳.

حتی اگر در یک شرکت طراحی سایت مشغول به کار هستید اما از درآمد کامندی رضایت ندارید و دنبال افزایش درآمد خود هستید.

۴.

و یا اگر به دنبال روشی برای کسب درآمد هستید اما تخصص و مهارت بالایی ندارید و می خواهید از روشی ساده و به روز درآمد داشته باشید.

برای شما پیشنهادی بسیار جذاب داریم که می توانید بدون داشتن تخصص و سرمایه و سابقه کار از روشی عالی و ساده درآمد میلیونی کسب کنید.

پس همراه ما باشید تا هم با بازار کار و درآمد طراحی سایت بیشتر آشنا شوید و هم با پیشنهاد جذاب ما درآمدزایی خود را از همین امروز شروع کنید.

با توجه به اینکه در دوره ای هستیم که تب و تاب راه اندازی کسب و کارهای آنلاین بسیار بالاست و در هر ثانیه و هر لحظه افراد زیادی در فکر ورود به فضای آنلاین هستند، می توان گفت که بازار طراحی سایت بسیار داغ و پر رونق است و بعضا دیده می شود شرکت‌های طراحی سایت درآمدهای میلیاردی دارند.

.

خیلی از افرادی که پیش از این به روش سنتی کار می کردند، حالا برای گسترش کسب و کار خود تصمیم دارند که یک سایت طراحی کنند تا دیگر محدود به یک شهر و منطقه و محل زندگی خود نباشند و بتوانند با سایتشان در تمامی شهرها کار خود را تبلیغ کنند و جذب مشتری کنند.

.

و همینطور کسانی که بتازگی کسب و کار یا استارت آپ خود را راه اندازی کرده اند و تصمیم به راه اندازی سایت و ورود به فضای آنلاین را دارند.

.

فروشگاهها و پیج های اینستاگرامی که برای مدیریت بهتر روند کاری و موجودی انبار کالاهای خود و ثبت سفارش ها و تولید محتوا و تبلیغات سایت و مانور دادن روی بحث داغ سئو تصمیم به داشتن سایت دارند.

همه اینها بازار هدف طراحی سایت را تشکیل می‌دهند که بسیار بزرگ و وسوسه کننده است.

جالب است بدانید که روزانه هزاران بار کلماتی از جمله: طراحی سایت، شرکت طراحی سایت و .

.

.

در گوگل سرچ می‌شود که این هم نشان دهنده ی تعداد افرادی است که در جستجوی شرکت یا فرد مناسب برای راه اندازی سایت خود هستند.

همگی خواهان داشتن سایت هستند تا از این قافله عقب نمانند و بتوانند با یک کانال ارتباطی، حرفه ای تر و هوشمندانه تر کار کنند و سهم خود را از این بازار افزایش دهند.

حال متوجه شدیم که تقاضای بالایی برای این موضوع وجود دارد وحتی هر روز هم بیشتر می‌شود پس شما هم می توانید از این بازار میلیاردی درآمد و سهم خود را داشته باشید.

چرا که نه؟ تعرفه های طراحی سایت مشخص و شفاف نیست و هر مجموعه و فردی ممکن است قیمت متفاوتی را برای طراحی لحاظ کند و در این بین حتی گاها به تفاوت فاحش قیمتی هم برمی‌خوریم.

 مثلا ممکن است برای طراحی یک سایت یک فریلنسر ۴میلیون تومان قیمت بدهد و یک شرکت طراحی سایت ۳۸میلیون تومان ! (همینقدر مبهم و بی پایه و اساس!) نوع قیمت گذاری کاملا بستگی به سابقه کاری و استراتژی آن فرد یا مجموعه دارد و بسیار متفاوت است! یک طراح سایت برای اینکه وارد این حوزه کاری شود و تجربه کسب کند باید ابتدا برای شروع کار خود، در یک شرکت طراحی سایت فعالیت کند تا با انجام پروژه های مختلف تجربه و مهارت لازم را به دست آورد تا بتواند مستقل هم فعالیت کند.

.

حقوق یک طراح سایت در شرکت ها بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان است.

اما اگر شما مایل باشید که  بصورت فریلنسری فعالیت کنید قطعا شرایط درآمدی بهتری خواهید داشت.

 هرچند که نداشتن نمونه کار برای جذب مشتری در ابتدای امر از اصلی ترین مسائل شما خواهد بود اما نگران نباشید (: می توانید چند نمونه سایت طراحی کنید و آدرس آنها را برای مشتریان خود ارسال کنید تا در شروع کار مشکلی جهت جذب مشتری نداشته باشید و البته می‌توانید از روشهای تبلیغاتی هم استفاده کنید.

اگر بطور جدی می خواهید وارد حوزه طراحی سایت شوید و حتی اگر دانش برنامه نویسی هم ندارید با سایت ساز وبزی می توانید به درآمدهای بالا برسید.

شما می‌توانید از تمامی امکاناتی که داخل وبزی وجود دارد در راه اندازی سایت مشتریانتان استفاده کنید، امکاناتی که کار کردن با وبزی را برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز میکند.

انتهای رپرتاژ آگهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map