طراحی سایت و سئو در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت و سئو در تهران در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا مسئولین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سالها تجربه و فناوری را بکار گرفته ایم تا بهترین خدمات را در زمینه طراحی و بهینه سازی سئو سایت برای شما به ارمغان بیاوریم.

فروشگاه اینترنتی جذاب و مدرن متناسب با کسب و کار شما معرفی شرکت یا موسسه ، نمایش نمونه کارها و خدمات کسب اعتبار و جلب اطمینان مخاطبان شما با سایتی زیبا و منحصر بفرد طراحی حرفه ای وبسایت پزشکان ، مراکز درمانی و آزمایشگاهی طراحی آموزشگاه آنلاین و فروش محصولات آموزشی طراحی وبسایت خبری منطبق با استاندارد های روز دنیا سئو معادل فارسی کلمه SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو می باشد.

 سئو یک استراتژی است که توسط صاحبان وب سایت برای کسب رتبه های بهتر و دیده شدن در صفحه اول موتورهای جستجو و جذب ترافیک بازدید کننده بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

در بهینه سازی برای موتور جستجو قصد فریب موتور های جستجو را نداریم، بلکه این استراتژی به معنی استفاده از کد ها و قالب بندی های بهینه ای است که باعث می شود موتورهای جستجو وب سایت شما را آسان تر پیدا کنند.

اگر محتوای سایت شما بهینه سازی نشده باشد ، گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی دانند چگونه آن را رتبه بندی کنند و وقتی سایر افراد مباحثی را که شما در وبسایت خود ارائه نمودید را جستجو میکنند، وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود و در نتیجه از بازدیدکننده های مرتبط با سایت خود محروم خواهید ماند.

برای همه صاحبان مشاغل بسیار مهم است که گوگل وب سایت آنها را در رتبه های اول نشان دهد تا بتوانند ترافیک جستجوی خود را به حداکثر برسانند و در زمینه کاری خود موفق باشند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته ای برای درک محتوای سایت ها و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند.

( با این حال ، این الگوریتم ها کامل نیستند.

) موتورهای جستجو هنوز برای درک محتوای سایت شما به کمک نیاز دارند.

خدمات سئو شامل مواردی هستند که معمولاً توسط شرکت ها یا افراد متخصص در زمینه سئو ارائه می شوند و به شما کمک می کنند تا در بهینه سازی سایت خود برای موتور جستجوی گوگل موفق شوید.

در راستای انجام سئو و گرفتن نتایج بهتر در موتور جستجو باید بر روی این سه مورد تمرکز نمایید : سئوی داخلی نخستین و مهمترین نوع SEO است که به کلیه عوامل مربوط به رتبه بندی گوگل ، بهبود طراحی و کد ها ، عملکرد و ساختار ناوبری وب سایت مربوط می شود.

سئو خارج از صفحه به متغیرهایی که در محیط اینترنت برای گوگل مهم است، اشاره دارد.

این موارد خیلی هم دست شما نیستند و آنها به منابع دیگر مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ های دیگر مرتبط با شما و عملکرد جستجوگران متکی هستند.

خلاصه فعالیت های سئو خارجی عبارتند از: سئو فنی به منظور افزایش رتبه در موتور جستجو ، جنبه های فنی یک وب سایت را بهینه سازی میکند.

تمرکز سئو فنی بر بهبود عناصر وب سایت جهت سریعتر شدن و خزیدن آسانتر ربات های خزنده ” crawlers ” موتورهای جستجو در مطالب سایت می باشد و فعالیت های مربوط به سئو فنی عبارتند از : سئوی محلی یکی از مهمترین انواع سئو برای مشاغلی است که محل مشخصی برای فعالیت دارند مانند دفاتر شرکت ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها که محل آنها بر روی نقشه مشخص است اینگونه کسب و کار ها معمولا به محیط اطراف خود سرویس می دهند و سئوی محلی به این مشاغل کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در نتایج جستجو در محل اطراف خود ارتقا دهند.

برای انجام SEO محلی در گام اول مطمئن شوید در تمام صفحات وب سایت خود نام تجاری ، آدرس و اطلاعات تماس خود را دارید و سپس به سایر موارد مرتبط با سئو محلی اقدام نمایید.

طبق آمار حدود 45٪ از کل جستجوهای Google محلی است و 65٪ از مشتریان از موتورهای جستجوگر برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند.

سئو فروشگاهی تفاوت چندانی با سایر انواع سئو ندارد و مواردی که در سئو سایت های دیگر صدق میکند، در وب سایت های فروشگاهی نیز باید رعایت گردد.

یکی از نکات مهم در موفقیت سئو فروشگاهی، نوشتن توضیحات کامل و واضح ، درج تصاویر زیبا و چشم نواز برای محصولات و اضافه نمودن مشخصات و بررسی های زیاد درباره محصول در جهت کمک به تصمیم گیری خریداران است.

این بدان معنی است که بازدید کنندگان سایت فروشگاهی شما اطلاعات کافی برای مقایسه محصولات شما با سایر رقبا را داشته باشند و برای انجام تحقیقات بیشتر نیازی به ترک سایت شما و جستجوی مجدد نداشته باشند.

سئو موبایل شیوه بهینه سازی وب سایت برای کاربران موبایل است.

در حال حاضر ، شیوه های برتر SEO و چندین استراتژی بازاریابی دیجیتال فقط برای وب سایت های سازگار با موبایل ایجاد شده است.

با توجه به تجربیات اخیر ما در تهران وب سئو ، در حال حاضر در بسیاری از وب سایت های ایرانی ، بیش از 75% از ورودی ترافیک به کاربران موبایل اختصاص یافته است.

کد نویسی سایت شما با معیارهای گوگل در زمینه نسخه موبایل همخوانی داشته باشد.

سریع لود شدن وبسایت عامل بسیار تاثیر گذار در جذب کاربران موبایل است.

تمرکز بر روی خوانایی محتوا و ناوبری خوب در نسخه موبایل باشد.

طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل در همه صفحات وبسایت رعایت شود.

بصورت تضمینی و کاملا حرفه ای ، پاسخگوی کلیه نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو وبسایت هستیم.

هم اکنون با ما تماس بگیرید و با خیال راحت طراحی و سئو سایت خود را به ما بسپارید و کسب و کارتان را رونق بخشید.

تلفن تماس : 0912-8238263 ، 0912-8238263 ایمیل : info @TehranWebSeo.

ir وبسایت شرکتی وبسایت فروشگاهی وبسایت پزشکی وبسایت شخصی وبسایت آموزشی وبسایت خبری آنالیز سئو وبسایت سئو داخلی سئو خارجی سئو محلی سئو سایت فروشگاهی سئو نسخه موبایل کلیه حقوق نزد وبسایت تهران وب سئو محفوظ است.

جهت سفارش طراحی یا سئو سایت فرم زیر را تکمیل نمایید.

همچنین میتوانید با شماره های 0912-8238263 و 0912-8238263 با ما تماس بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map