آموزشگاه طراحی سایت در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با آموزشگاه طراحی سایت در تهران شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل‌های دنیاست و به همین دلیل افراد زیادی به سراغ یادگیری آن می‌روند.

حتی ممکن است شما برای کسب و کار خود یا به هر دلیل دیگری نیاز به سایت داشته باشید و به جای اینکه پول خود را در راه سفارش پروژه طراحی سایت خرج کنید، می‌توانید همان پول را صرف یادگیری کنید.

اما برای یادگیری کدام یک از آموزشگاه‌های تهران می‌تواند مزایای بهتر و قابل توجهی نسبت به دیگران داشته باشد؟ طراحی سایت یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل‌های دنیاست و به همین دلیل افراد زیادی به سراغ یادگیری آن می‌روند.

حتی ممکن است شما برای کسب و کار خود یا به هر دلیل دیگری نیاز به سایت داشته باشید و به جای اینکه پول خود را در راه سفارش پروژه طراحی سایت خرج کنید، می‌توانید همان پول را صرف یادگیری کنید.

اما برای یادگیری کدام یک از آموزشگاه‌های تهران می‌تواند مزایای بهتر و قابل توجهی نسبت به دیگران داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین آموزشگاه طراحی سایت تهران را به شما معرفی کنیم و مزایای هر کدام را ذکر کنیم، تا شما با دید بهتری بتوانید یکی از این آموزشگاه‌ها را برای یادگیری انتخاب کنید.

مجتمع فنی تهران در سال 1358 با آموزش دوره‌های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی، ویدیو و برق صنعتی با نظر و همت دکتر سعید سعادت و مهندس سعید خرازی زاده، از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، رسماً فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.

بعد ها مجتمع فنی تهران با در نظر گرفتن دپارتمان‌های مختلف، با زیرمجموعه‌های بسیار زیاد کار خود را گسترش داد.

بخش آموزشی مربوط به وب، زیرمجوعه‌ای از دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

جوایزی که مجتمع فنی تهران تا به امروز بدست آورده است : به همین دلیل است که یکی از بهترین آموزشگاه طراحی سایت تهران شناخته می‌شود.

برای مراجعه به سایت این آموزشگاه می‌توانید به آدرس الکترونیکی mft.

info مراجعه کنید.

همیار آکادمی توسط آقای علی حاجی محمدی یکی از چهره‌های شناخته شده اکوسیستم استارتاپی ایران تاسیس و بنیان‌گذاری شده است.

همیار آکادمی یکی از بهترین آموزشگاه طراحی سایت تهران است که با دوره‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری خود، فضایی جذاب برای یادگیری علاقمندان به کسب درآمد و طراحی سایت به وجود آورده است.

همیار آکادمی با پیگیری و اهمیت به دانشجویان، قیمت مناسب، اساتید با تجربه و تحویل ویدیو‌ی آموزشی دوره به کاربر خود را در بین بهترین آموزشگاه‌های تهران جای داده است.

همیار آکادمی به عنوان مرجع وردپرس ایران شناخته می‌شود، بعضی از افتخارات این مجموعه: در همیار آکادمی علاوه بر دوره 0 تا 100 آموزش طراحی سایت دوره‌های حضوری و غیرحضوری مختلفی در این حوزه به شما پیشنهاد می‌شود تا علم و اطلاعات تکمیلی بدست آورید.

آموزشگاه کامپیوتر پایا با بیش از 18 سال سابقه فعالیت آموزشی، دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ایی کشور است.

آموزشگاه کامپیوتر پایا دارای چند شعبه است و مردم تهران می‌توانند با انتخاب یکی از شعبه‌ها با توجه به محل زندگی خود شروع به یادگیری در این آموزشگاه بکنند.

در آموزشگاه کامپیوتر پایا در آخر یادگیری مدرک از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به دانشجویان داده می‌شود، که این مدرک برای تمام ادارات و سازمان‌های ایرانی قابل قبول است و حتی با ترجمه کردن مدرک می‌تواند اعتبار بین المللی هم دریافت کند.

در حین آموزش از شما پذیرایی بصورت رایگان انجام می‌شود، یک‌سری کارت تخفیف‌های ویژه آموزش در آموزشگاه پایا به شما تعلق می‌گیرد.

معرفی به سازمان‌ها و امکان کارآموزی و کار ورزی رایگان در آموزشگاه پایا وجود دارد.

ارائه خدمات آموزشی رایگان پس از اتمام دوره، یکی دیگر از مزایای آموزشگاه پایا محسوب می‌شود.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این آموزشگاه کسب کنید می‌توانید به نشانی اینترنتی payait.

com مراجعه کنید.

آموزشگاه کامپیوتر تمدن یکی دیگر از بهترین آموزشگاه طراحی سایت تهران است که از دهه 1380 کار خود را شروع کرده و تا به امروز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

آموزشگاه کامپیوتر تمدن نمایندگی ics کانادا و دانشگاه آزاد اسلامی و اولین آموزشگاه هوشمند کامپیوتر ایران است.

یکی از مزایای آموزشگاه تمدن ارائه مدرک بین‌المللی از کانادا و انگلستان و ایران است.

شما با ثبت نام کردن در دوره‌های آموزشگاه تمدن می‌توانید به تمام ویدیوی جلسات آموزشی دسترسی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی tamadonco.

com مراجعه کنید.

آموزشگاه کامپیوتر پرتو، بصورت حضوری و غیرحضوری در حال فعالیت است.

این آموزشگاه از آنجایی که در مرکز تهران قرار دارد، دسترسی به آن می‌تواند بسیار راحت باشد.

مدارک آموزشگاه پرتو در حوزه طراحی سایت در تهران معتبر است و جز مدارک معتبر آموزشگاهی به حساب می‌آیند.

اساتید آموزشگاه پرتو همگی دارای سابقه کار حرفه‌ای و مدارک مختلف هستند.

آموزشگاه پرتو با عقد قرارداد با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از بین بهترین دانشجوها عده‌ای را برای ورود به بازار کار به سازمان‌ها و ارگان‌ها معرفی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی pan-ac.

ir مراجعه کنید.

برای اینکه بتوانیم بهترین باشیم و تبدیل به یک طراح حرفه‌ای شویم بهتر است بهترین مکان‌ها را هم برای آموزش خود انتخاب کنیم.

طراحی سایت در تهران در آموزشگاه‌های زیادی انجام می‌شود اما در این مقاله سعی کردیم بهترین گزینه‌ها را برایتان در نظر بگیریم و معرفی کنیم.

اگر شما دوره‌ای مربوط به طراحی سایت در تهران گذرانده‌اید که احساس می‌کنید نام آن آموزشگاه در این مقاله خالیست، از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذراید.

علاقمند به کارآفرینی و برنامه نویسی، همیشه دوست داشتم با یک تیم قوی مثل همیار وردپرس کار کنم.

.

.

.

«می‌دانستم هزینه‌ای که برای این دوره می‌کنم بی نتیجه نخواهد بود.

شرکت در این دوره انگیزه‌ی مرا زیاد کرد.

» آقای سادات دانشجوی دوره‌ی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی دکوراسیون داخلی را بهبود دادند و به درآمدزایی رسیدند.

سید محمد سادات «دنبال یک پکیج جامع برای راه‌اندازی کسب و کارم بودم، به خاطر اطلاعات بروز و استاتید مجموعه در این دوره شرکت کردم» آقای کاردان با شرکت در دوره وبمستران هوشمند برند خودشان را در زمینه اکسسوری ایجاد کردند.

مهدی کاردان «از همون جلسات اول کلی نکته از کلاس یاد گرفتم.

در حین این دوره دو تا پروژه گرفتم.

» آقای فراهانی دانشجوی دوره‌ی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی پوشاک را راه اندازی کردند و به درآمدزایی رسیدند.

محمد فراهانی «درآمد خوبی در حوزه‌ی نفتی داشتم اما چون از خانواده دور بودم، همیشه دوست داشتم کسب و کاری برای خودم راه اندازی کنم.

» آقای مهدی حاج محمدی دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی عطر و ادکلن را راه اندازی کردند و به درآمدزایی رسیدند.

مهدی حاجی‌محمدی «ساکن سمنان هستم و با اشتیاق در کلاس‌ها شرکت می‌کردم زیرا هرجلسه مطالب جدیدی را یاد می‌گرفتم.

» آقای رضایی دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی فروش محصولات بلدرچین راه اندازی کردند و به درآمدزایی رسیدند.

ابوالفضل رضایی «کمپ‌ها و چالش‌های داخل کمپ بسیار عالی بود.

این دوره یک دروازه جدید از علم رو برای من باز کرد.

» آقای مرادبک دانشجوی دوره‌ی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی نانوتکنولوژی را بهبود دادند و به درآمدزایی رسیدند.

امین مرادبک «با آموزش‌های جامع همیار وردپرس یک سایت طراحی کردم و با شرکت در وبمستران هوشمند تونستم از سایت درآمدزایی کنم.

» آقای سعادتی دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی محصولات ارگانیک را بهبود دادند و به درآمدزایی رسیدند.

آرمان سعادتی «در این دوره می توانید بهترین استارت‌هارو داشته باشید.

شما هزینه‌ای در این دوره نمی‌کنید، بلکه یک نوع سرمایه گذاری می‌کنید تا به سود برسید.

» آقای فخار دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود را راه اندازی کردند و به درآمدزایی رسیدند.

علی فخار «این دوره علاوه بر اینکه به بیزنس شما کمک می‌کنه، دید شما رو هم نسبت به کارتون باز میکنه.

آموزش‌های این دوره در زندگی من نیز بسیار تاثیر داشت.

» خانم فکری دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی شبکه را راه اندازی کردند و به درآمدزایی رسیدند.

الهه فکری «در دوره‌ی وبمستران هوشمند تمام مباحث گفته می‌شد و فقط به گفتن عناوین مانند بیشتر موسسات نمی‌پرداختند.

» آقای خاقانی زاده دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود را بهبود دادند و به درآمدزایی رسیدند.

وحید خاقانی زاده «من و همسرم می‌خواستیم یک سایت مثل دیجی کالا راه اندازی کنیم و بعد از ۲۴ جلسه، اولین فروش برای ما باورنکردنی بود.

» خانم نورمحمدی دانشجوی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود در حوزه‌ی فروش انواع کالا را راه اندازی کردند و به درآمدزایی رسیدند.

سمیه نورمحمدی «من چون با طراحی سایت کمی آشنایی داشتم، مشکلات من کمی پیشرفته‌تر بود و در این دوره همه مشکلاتم حل شد.

» خانم خبازی دانشجوی دوره‌ی وبمستران هوشمند، در این دوره سایت خود را بهبود دادند و به درآمدزایی رسیدند.

آسیه خبازی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱شماره تماس : 0912-8238263 سریع‌ترین راه درآ‌مدزایی آنلاین، داشتن یه پیج اینستاگرامی درآمدزاست | ثبت نام دوره جدید شروع شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map