ساخت سایت در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید ساخت سایت در تهران داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید 021-0912-8238263 - 0912-8238263 شرکت طراحی سایت رهام وب شعبه تهران با تیمی متخصص، متعهد و با تجربه آماده است تا سایتی مطابق نیاز شما و براساس سلایق و علایق شما برایتان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت طراحی نماید.

اگر در تهران زندگی نمی کنید و یا دنبال یک شرکت طراحی سایت در تهران هستید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا از خدمات ما مطلع شوید .

    هدف خود را بشناسید بدانید چه سایتی می خواهید با چه ویژگی هایی و قرار است به چه اهدافی دست یابید تا بتوانید شرکتی که شما را به اهافتان نزدیک می کند را بشناسید .

هزینه و قیمت را بررسی کنید سابقه مهم است تعامل در طول مسیر طراحی مهم ترین نکته این سایت که شرکتی که انتخاب می نمایید تمامی ویژگی هایی که مورد نیاز شما و بر اساس سلیقه شماست را داشته باشد مثلا ممکن است شرکتی قوی و خلاقی را انتخاب کنید اما نحوه کار و نوع طراحی آنها باب میل شما نباشد .

شما به راحتی می توانید با داشتن وبسایتی پاسخگو و قابل رقابت در نتایج گوگل جایگاه بالایی کسب نمایید و خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنید .

همه می دانند داشتن یک محل برای فروش یا معرفی خدمات هزینه بسیار بالاتری نسبت به داشتن یک وب سایت دارد .

با داشتن وب سایت مشتریان شما دیگر محدود به ساعت و مکان نخواهند بود راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هزینه پایین تری نسبت به راه اندازی یک کسب و کار به صورت فیزیکی دارد می توانید به راحتی و در هر زمان با کاربران خود ارتباط داشته باشید و هر چیزی که آنها نیاز دارند تا بدانند به راحتی به اطلاعشان برسانید .

رسیدن به صفحه اول گوگل با تعیین کردن یک استراتژی هدفمند و کاربردی طراحی اپلیکیشن android و IOS با تحلیل و بررسی رقبا و با ویژگی های بروز نیازهایتان را بررسی می کنیم و بر اساس آنها قیمت و یک طرح گرافیکی ارائه می دهیم .

تیم فنی رهام وب با در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان گرامی به صورت اختصاصی برنامه نویسی پروژه شما را آغاز خواهد کرد.

اگر به دنبال طراحی سایت با: وردپرس، دیتالایف، جوملا، پی اپ پی (PHP)، اچ تی ام ال (HTML)، جاوا در تهران هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت رهام وب به شماره 0912-8238263 تماس حاصل نمایید.

  قیمت طراحی سایت در تهران بر اساس نیاز و ویژگی‌های مورد نظر شما، مدت زمان مورد نیاز برای طراحی و تکولوژی‌های مورد استفاده در این سایت تعیین می‌گردد.

البته نگران نباشید رهام وب برای عزیزانی که ساکن شهر تهران هستند تعدادی پکیج‌های به صرفه و مخصوص تهیه نموده است که جهت توضیحات تکمیلی این پکیج‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در شعبه تهران تماس حاصل نمایید.

ارسال پیام به رهام وب صفحات لینک های مهم رهام وب مجموعه توسعه نرم افزاری رهام وب با بیش از یک دهه سابقه در حوزه ی طراحی وب، متشکل از تیم هایی متخصص و باتجربه است که در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع پلتفرم های تحت وب مانند طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی اپلیکیشن ای او اس، طراحی انواع وب سایت ها و خدمات سئو و بهینه سازی مشغول به فعالیت هستند.

راه های ارتباطی info@rohamweb.

com شنبه تا چهارشنبه - 9:00 الی 17:30 0912-8238263 - 0912-8238263 0912-8238263 آدرس تهران : شریعتی، بالاتر از سیدخندان، نبش کوچه حافظ، پلاک 4، ساختمان ایستا، طبقه 1، واحد1 شیراز: بلوار پاسداران خیابان شهید آقایی خیابان حدیث شیراز خیابان لطفعلی خان زند خیابان شهید حجری ساختمان امیر رضا طبقه ی 4 واحد 15 © Copyrights Rohamweb 2020.

All rights reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map